Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, בבעלותי בורה V5 שנת 2001.

 

בזמן האחרון התחלתי לשמוע רעש של מתכת נוגעת במשהו בזמן נסיעה.

הרעש לא קבוע, הוא בא והולך מתי שבא לו, אבל לרוב יש אותו. הוא מתגבר עם מהירות הנסיעה, למרות שגם במהירות נמוכה שומעים אותו חזק וזה פאדיחה כזה...

גם במהירות גבוהה לפעמים אין אותו.

זה רעש של משהו שמתגלגל(ד"א, הרעש הוא בגלגל הקדמי בצד של הנהג[שמאל]), אבל לא של הברקס, כי כשאני לא לוחץ על הברקסים גם יש את הרעש, וגם כשאני לוחץ על הברקס, הרעש לא משתנה, הוא פשוט מתחלש כי הרכב מאט.

כשאני מסובב את ההגה ימינה הרעש נשאר, כשאני מסובב את ההגה שמאלה, הרעש נעלם.

 

במוסך אומרים לי "אהה שטויות, זה מייסב גלגל, זה לא משהו רציני, "כולה" 400 שקל".

קודם כל, מה אתם אומרים על הבעיה ? :)

ומה אתם אומרים על המחיר במוסך ? כי ב"כולה" 400 שקל אני עושה טיפול לאוטו, אז זה ממש לא "כולה".

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

פורסם

רעש של חיכוך מתכת?

אם כן יש פחית שנמצאת בצד החיצוני של הדיסק, אם אתה מסתכל מול האוטו זה בערך באמצע של הדיסק בצד התחתון בדופן.

לפעמים היא זזה ופוגעת בדיסק ונוצר רעש של חיכוך. תבדוק אותה קודם כדי שלא יחליפו לך סתם מיסב ועל הדרך יסדרו אותה.

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

גם לי זה נישמע כמו מייסב. הרם את הגלגל הזה באויר שהרכב לא מונע, העבר לניוטרל וסובב את הגלגל עם היד תראה אם אתה שומע את הרעש הזה ונסה גם להעלות לנו את זה לפה. 400 ש"ח זה בהחלט מחיר שלא נעים לזרוק סתם אם כי המוסך צריך להיתחייב שאכן החלפת מייסב תפתור את הבעייה הזו.

×
×
  • תוכן חדש...