Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין אז למה אין נהירה המונית לכיוון אמריקאיות משומשות ובמקום זה חצי מדינה נוסעת עכשו במכוניות קטנות(סיריון ושות).

 

וטוב שכך, אחרת איך הייתי נוסע על נושאת מטוסים כזאת עם נוחות ואיכות נסיעה של מרצדס במחיר רצפה?? ועוד עם מערכת גז אז צריכת דלק של סופר מיני בקושי (בכסף כן?). מי ייתן שהישראלי הממוצע ימשיך לנסוע על מאזדות 3 וקורולות וישאיר לנו את ההנאה מהספינות, תודה :)

 

המאליבו לא זולה בכלל לאחזקה,החלקים לא זולים,וברכב בגיל זה הזה הבעיה היא לא פילטר אויר,הבעיה היא משלושים,זרועות הגה,כריות בולמים,גיר,וכו.

 

אז זהו ש...

1. מנועים וגירים בד"כ לא הולכים ברכבים האלו "סתם", לפעמים בגלל שבארץ לא מטפלים בהם כמו שצריך אז יש כל מיני סיפורי בלהות. זה רכב שאם תטפל בו כמו שצריך הוא יהיה אמין לא פחות מהיפנאומטית הממוצעת.

 

2. לגבי חלפים שמתבלים, אין שום דבר שהוא "יקר בטירוף", זה עדיין לא מרצדס. במקרה הגרוע אתה תשלם קצת יותר על חלק שהלך בגלל בלאי, אבל זה לא דייהו, חלקים לא הולכים בתכיפות כזו שזה יקרע אותך.

 

ופה אתה יכול לאכול כבר אחלה גזר,חוץ מזה שהרכב צמא עד שיכור..

 

מאליבו 3.5 צורכת 1/7-7.5 בעיר ו 1/11-13 בחוץ, בנסיעה סבירה. עם\בלי מזגן, רכב עמוס\ריק, אין כמעט הבדל. תגיד לי איך זה בדיוק שונה מכל אקורד\6\מונדיאו\סונטה\מג'נטיס? חוץ מזה שבעת הצורך יש לך הרבה יותר כוח מתחת לרגל, וקיק דאון זה קיק דאון שבועט אותך, באמת.

 

ובכללי את איכות הנסיעה שאתה מקבל אין להשוות בכלל למנועי 1600 או 2000.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הצריכה של המאליבו בעיר יותר קרובה ל-6 ק״מ/ליטר. אם הדלק חשוב לך יותר- לך על הסיריון. אם אתה מוכן לשלם יותר על ההוצאות ומעוניין בנוחות- תיקח את המאליבו.

פורסם

נוחות נסיעה של מרצדס?

כנראה שאף פעם לא נסעת במרצדס

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
הצריכה של המאליבו בעיר יותר קרובה ל-6 ק״מ/ליטר. אם הדלק חשוב לך יותר- לך על הסיריון. אם אתה מוכן לשלם יותר על ההוצאות ומעוניין בנוחות- תיקח את המאליבו.

 

שלילי. האימפלה שלי עושה 1/6.5 בנסיעה רגילה, כשרוב הנסיעות הן קצרות ובלי יותר מידי מקומות לשיוט. בנסיעה קצת יותר חסכונית ועם קצת יותר שיוט אפשר להגיע ל 1/7. המאליבו מודרנית יותר (מנוע ה 3.5 שלה קצת יותר מתקדם משל האימפלה 3400) וגם קצת קלה יותר (דיי זניח). חברים טובים שלי שהחזיקו או מחזיקים במאליבו מהשנתונים האלו סיפרו על צריכה של 1/7-7.5, מדוד.

 

שים לב שמאליבו מהדור החדש יותר (2008 ומעלה, עד השנה שהפסיקו לשווק את ה 3.5) יותר גדולות וכבדות וכפי הבנתי הצריכה שלהן קצת גבוהה יותר. הדור של 2005-2007 אני חושב הכי חסכוני מכל האמריקאיות V6 שיש בארץ. אני זוכר אפילו חבר פורום שדיווח על 1/8 בעיר.

 

חוץ מזה הצריכה מחוץ לעיר דומה ולעיתים אפילו טובה יותר משל משפחתית רגילה או "מנהלים", ככה שאם נסיעות מחוץ לעיר הן פקטור, אז ההפרש בדלק בכלל מתגמד. וכמובן לא דיברנו על מערכת גז שבכלל פותרת את כל הבעיה. המנועים האלו זורמים עם גז בצורה טובה מאוד.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
נוחות נסיעה של מרצדס?

כנראה שאף פעם לא נסעת במרצדס

 

נסעתי במרצדס (מונית דגם E?), לא נהגתי במרצדס. שים לב שלא כתבתי "חווית נהיגה", אלא כתבתי נוחות נסיעה, והייתי מפרש את זה כאיכות נסיעה אם תרצה.

 

ןלענין, הבאתי את זה כמשל... אין לי כוח להתווכח על "יותר נוח" או "פחות נוח", זה גם ככה ענין סובייקטיבי ותמיד כאן שיגידו שמרצדס זה "עולם אחר". כמו כל הגרמניות, הן גם הכי אמינות נכון?? :roll:

 

אז כן, אחרי כל זה, האימפלה העייפה שלי מגהצת את הכביש בצורה שאתה תרגיש שאתה שט בספינה, והמושבים נוחים, נוחים מאוד. נוחים ברמה כזו שכל מי שיושב פעם ראשונה באוטו ישר שם לב לזה. מרצדס או לא מרצדס, מדובר ברמה מאוד גבוהה, יותר למשל משל כל המכוניות "מנהלים" הרגילות. עשית פעם נסיעה ארוכה על אימפלה (למשל נסיעה לאילת)? תנסה אחרי זה תבוא לספר לי. והשקט? מה עם השקט? יותר שקטה על כביש 6 ממשפחתיות 2013 (ניסיתי), והבולמים? וה "שיוט" שנוצר ע"י השילוב של מנוע V6 עם תנופה ענקית וגיר 4 הילוכים מפגר? אפקט כזה שגורם לך חצי מזמן הנסיעה בעיר ליסוע בלי גז כשהאוטו נוסע רק על התנופה והמשקל שלו?

 

וכל זה בנמחיר בדיחה בתור יד 2. תודה לך יצחק לוי :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

הייתה לנו מאליבו ונהגתי עליה מספר חודשים מאוד נהניתי, הדלק הוא עניין חשוב אני מפחד על המערכת גז הזו גם היא יקרה מאוד וגם הבנתי שהיא דופקת את המנוע ותיקון כזה עניין מאוד יקר...

אני נראה לי יורד מהסיריון למרות הכול פשוט כי אני לא אוהב מכוניות קטנות כאלו... נהגתי גם הפיקנטו של חברה שלי מחיפה לטבריה וחזרה האוטו לא סוחב ( לא פלא, תמיד נהגתי על רכבים יותר רציניים... בבית אני נוהג על הלנד קרוזר ולפניו היו מספר מכוניות שבינהם היו מאליבו ולה קרוס ועוד כל מיני סוגים... ובצא אני נוהג על פורים f350 ופורד f550 שזה סמיפורד וכל מיני אחרים )

מצד אחד מעדיף כוח מצד שאני עדיין לא מבוסס.... אני ממש רוצה את המאליבו אולי יש משהו פשרה בינהם? למרות שחשבתי על כלמני סוגים וחשבתי על זה.... ובתכלס אין על המאליבו....

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

מה עניין שמיטה להר סיני!!

 

אלו שני רכבים שונים מקטגוריות שונות ולכן אין טעם בכלל להתחיל לעשות השוואה ביניהם.

לעניין: אתה חייל משוחרר ובטח כל שקל חשוב לך לכן הסיריון הוא אוטו אמין במיוחד וחסכוני מאוד בדלק, ולעומת המאליבו אין כל ספק שבמצבך העכשווי הסיריון ממתאים לך ביותר.

בהצלחה!!

פורסם
אתה מדביר על הכרמן גיאה(לא מכיר את היצרן)-אז זה אספנות וההשוואה לא מתקבלת.

מעניין אז למה אין נהירה המונית לכיוון אמריקאיות משומשות ובמקום זה חצי מדינה נוסעת עכשו במכוניות קטנות(סיריון ושות).

ידידי, קרמן גיאה זה פולקסוואגן אספנות, סתם לידע כללי. זו בכלל לא ההשוואה,שכן אני מחזיק בקאדילאק 8V לשימוש יומיומי שמהווה מקור השראה. וכמו שאמר מישהו קודם, טוב שכך אתה ורבים כמוך חושבים, שגם אני נוסע בקאדילק עם כסאות שמעסות (כן כן עיסוי) לי את הגב במחיר של סיריון!!! הרי לישראלי ממוצע מזדה 3 זה הרכב הטוב ביותר בעולם בעשור האחרון, אז למה זה כך רק בארץ? כי בארץ קונים רכבים לפי רמת האמינות וגודל המנוע (אהה כמעט שכחתי גם לפי ירידת הערך שלו). ולא חשוב אם הרכב נח, בטיחותי, רמת הביצועים, כמות הפינוקים, ואם הוא מתאים לצרכים. משפחות עם ילדים נוסעות על רכבים קטנים עם בגאז במקום לקנות רכב סטיישן. אז אני מודה לחצי מדינה שנוסעת על סיריון, ומורידה לי את מחיר הגשמת החלומות שלי.

 

ולפותח השרשור, גם אני כחייל החזקתי אמריקאית, אם אתה נמנה על אותם אנשים שהרכב נועד עבורם רק כדי לקחת אותם ממקום למקום לך על הסיריון כמו חצי מדינה, אם אתה נמנה על אותם אנשים שאוהבים מכוניות גדולות נוחות מפנקות וחזקות, קנה לך אמריקאית. בכל מקרה שיהיה בהצלחה!!!

פורסם
ידידי, קרמן גיאה זה פולקסוואגן אספנות, סתם לידע כללי. זו בכלל לא ההשוואה,שכן אני מחזיק בקאדילאק 8V לשימוש יומיומי שמהווה מקור השראה. וכמו שאמר מישהו קודם, טוב שכך אתה ורבים כמוך חושבים, שגם אני נוסע בקאדילק עם כסאות שמעסות (כן כן עיסוי) לי את הגב במחיר של סיריון!!! הרי לישראלי ממוצע מזדה 3 זה הרכב הטוב ביותר בעולם בעשור האחרון, אז למה זה כך רק בארץ? כי בארץ קונים רכבים לפי רמת האמינות וגודל המנוע (אהה כמעט שכחתי גם לפי ירידת הערך שלו). ולא חשוב אם הרכב נח, בטיחותי, רמת הביצועים, כמות הפינוקים, ואם הוא מתאים לצרכים. משפחות עם ילדים נוסעות על רכבים קטנים עם בגאז במקום לקנות רכב סטיישן. אז אני מודה לחצי מדינה שנוסעת על סיריון, ומורידה לי את מחיר הגשמת החלומות שלי.

 

ולפותח השרשור, גם אני כחייל החזקתי אמריקאית, אם אתה נמנה על אותם אנשים שהרכב נועד עבורם רק כדי לקחת אותם ממקום למקום לך על הסיריון כמו חצי מדינה, אם אתה נמנה על אותם אנשים שאוהבים מכוניות גדולות נוחות מפנקות וחזקות, קנה לך אמריקאית. בכל מקרה שיהיה בהצלחה!!!

 

אכן חוסר ידע מצידי,תודה,השכלתי.

שכרתי קדילאק בנסיעתי האחרונה לארה"ב נסעתי איתה הרבה מאוד ק"מ-קרוליינה-->טורונטו ובחזרה+גיחות לNY וכל זה ב2 סופשי"ם.

לא התלהבתי-לא מהאיכות,לא מאיך שהיא נראת ולא מהניהוג.

הרכב שלי יותר טוב לדעתי(אם כי יותר צפופה אולי), לדעתי תוצרת הרכב האמריקאית מתה(מאז שנולדה),אף פעם לא סבלתי את המכוניות שהם מייצרים-בכל אחת החסרונות עולים על היתרונות.

 

אבל אם המאליבו זו מציאה לדעתך, אז לך עליה.

אני מעדיף קורולה.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

אני מעדיף קורולה.

גילוי נאות, הייתה לי קורולה ליסינג, החזקתי מעמד חצי שנה עד שויתרתי על אופציית הליסינג וקניתי רכב פרטי (אירופאי דווקא בזמנו - אפילו צרפתי). אז כל אחד והטעם שלו, אני עדיין מעדיף קאדילאק על הקורולה. ואתה כנראה תעדיף כל יפנית 1600 על פני קאדילק, אם זה משמח אותך מה טוב!

פורסם
גילוי נאות, הייתה לי קורולה ליסינג, החזקתי מעמד חצי שנה עד שויתרתי על אופציית הליסינג וקניתי רכב פרטי (אירופאי דווקא בזמנו - אפילו צרפתי). אז כל אחד והטעם שלו, אני עדיין מעדיף קאדילאק על הקורולה. ואתה כנראה תעדיף כל יפנית 1600 על פני קאדילק, אם זה משמח אותך מה טוב!

 

יש לי יפנית 3700 ואני בהחלט מעדיף אותה על קורולה.

אבל בקאדילק לא הייתי נוגע(מעבר לעובדה שיש לי עוד כמה שנים טובות עד הפנסייה).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

גם על קורולה 2008 נהגתי, טובה אבל פשוט לא זה......

בכל מקרה עשיתי חושבים אפילו פתחתי את המחשבה למכוניות אחרות ולמכוניות מיני אחרות סיטיגו, ספארק, פיקנטו, I10 כמו כן חשבתי על לאנטיס, פאביה, פולו, גולף ועוד המון אחרות בהרבה קטגוריות ובסופו של דבר הגעתי למסקנה שאין על המאליבו אני הכי אוהב אותה יותר מכל המכוניות האחרות וכן לדעתי היא המציאה הכי גדולה שקיימת בעיניי למרות שהדלק יהיה נושא טיפה כבד אבל מבחינת כוח זמין, אמינות, אחזקה ובטיחות אני בראש שקט

עכשיו נותר רק לחכות לתחילת אוגוסט כדי שאשתחרר מצה"ל ולהתחיל לחפש מאליבו שמורה מבית טוב :)

תודה רבה לכם!

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

אז למה פתחת נושא אם מילא תכננת ללכת נגד ההגיון?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
אז למה פתחת נושא אם מילא תכננת ללכת נגד ההגיון?

הייתי זקוק לחיזוקית במוח נקרא לזה ככה, ממש רציתי את המאליבו אבל לא הייתי בטוח לגבי זה היו לי מחשבות אולי בכל זאת סיריון או אולי בכל זאת רכב אחר כגון מאזדה 3 מנוע 2000? אבל בסוף לא הלכתי אל מה שאני באמת רוצה ועכשיו אני שלם עם המחשבה ללכת על האוטו הזה

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A


×
×
  • תוכן חדש...