Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,אני חייל שמשתחרר באוגוסט מצה"ל.עכשיו העניין שבסוף אוגוסט נגמר הביטוח על הרכב של ההורים ( אני רשום כחריג בביטוח לא על תקן נהג צעיר רגיל ) והרכב הוא לנד קרוזר ככה שאם אני מחדש את הביטוח זה יוצא המון כסף ומבחינתי לא יוצא משתלם כי גם ככה הרכב יהיה אצל אבא שלי.בצבא אני משרת כנהג בגדוד ואני נוהג על מגוון רחב של רכבים ויש לי גם רישיון מעל 15 טון וגם בבית יצא לי לצבור ניסיון על הרבה מאוד רכבים ( שברולט מאליבו, לה קרוס מאזדה 3, לאנטיס ועוד כמה רכבים ככה שמבחינת ניסיון התנסיתי במספיק רכבים ואני יכול להתמודד עם רכבים שיש בהם כוח.עכשיו אני מחפש רכב ויש לי התלבטויות ובשביל זה פתחתי את האשכול בכדי שתועלו לייעץ לי מה כדאי לי,יש לסבתא שלי סיריון 2008 עם 43,000 קילומטר היא לקחה אותו מהחברה והאוטו שמור כחדש היתרונות שזה אוטו קטן וחסכוני מאוד בדלק וגם מבחינת ביטוח יוצא לי טוב. הצד הרע שאני מעדיף מכוניות יותר גדולות וחזקות מרגיש לי יותר טוב ויותר בטוח ( גם אם הוא קיבל 5 כוכבים במבחני ריסוק זה עניין של הרגשה )מצד שני אני מאוד אוהב את השברולט מאליבו הצורה של 2006 ( והייתה לנו כזו ונהגתי עליה כמה חודשים ) מבחינת דלק היא תאכל יותר דלק אבל אני מאוד אוהב את האוטו הזה הוא גדול מרווח לא שיא הטנולוגיה אבל אני אוהב אותו הוא בטיחותי ונוח גם מבחננת אחזקה וביטוח יוצא יחסית זולנסעתי גם על יונדאי גטס של הבסיס נסיעה של חצי שעה ואני חייב להגיד שממש כאב לי הגב אמרי הנסיעה הזו אז הרכב הזה לא בא בחשבון.אני בחור יחסית גדול 1.80 והרכב הולך לשמש אותי לנסיעות לעבודה וחזרה ונסיעות מהקריות לחיפה והפוך ולרכב הולכת להיות מערכת שמע ( המחלה שלי ) ולפעמים בסופ"שים לאיזה טיול באיזוראם תוכלו לייעץ לי בעניין הזה מה כדאי לי כי אני קצת מבולבל או אפילו להמליץ לי על עוד רכבים בטווח הזה אני אשמח

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה לא סובל מעודף כסף, לך על הסיריון.

מאליבו אמנם לא הרכב הצמא ביותר שניתן למצוא, אבל הוא עדיין צמא, כל ההנאה שלך תתגמד לעומת הוצאות הדלק שרק הולכות וגדלות

כבר חתמתי...

פורסם
אם אתה לא סובל מעודף כסף, לך על הסיריון.

מאליבו אמנם לא הרכב הצמא ביותר שניתן למצוא, אבל הוא עדיין צמא, כל ההנאה שלך תתגמד לעומת הוצאות הדלק שרק הולכות וגדלות

אני זוכר כשהיה לנו את המאליבו הוא היה יחסית חסכוני לדוגמא כנגד מאזדה 3 שנת 2008 מנוע 1600 והוא היה יותר חסכוני ממנה

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

במקומך הייתי הולך על הסיריון. תקשיב לראש ולא ללב.

 

נכון המאליבו רכב מפנק, אבל מעבר לדלק האחזקה שלו יהיה יותר גבוהה לך מסריון, רק באגרת הרישוי יש לך הפרש של כמה אלפים....

 

אבל אם יש לך ספונסר לאחזקה (אבא/אמא?) קנה מה שבא לך ...

פורסם

גם אני חושב שבתור חייל משוחרר, יהייה לך יותר קל להחזיק סיריון (עלויות דלק פחותות, טיפולים יותר זולים).

תחסוך, תשיג עבודה קבועה - תשתדרג.

כמובן אם יהיו כמו שנאמר ספונסרים (ההורים) - עשה באמת מה שבא לך.

alfa 156 2.5.

פורסם

מאליבו משנת 2006 זה רכב זול לאחזקה. כבר מחוץ לאחריות ככה שלא צריך ללכת למורשה (שיקרע אותך מין הסתם).

 

לצורך הענין אם אני משווה את האימפלה אצלי, 2005, דומה מאוד למאליבו, זה יוצא ככה:

טיפולי 10 (אמור להיות 15 אבל אני עושה כל 10, גם כי זה זול מאוד):

שמן מנוע של Motorcraft תואם יצרן 5W30 - עולה 120 ש"ח

פילטר שמן מקורי - 50 ש"ח

פילטר אויר מקורי - 50 ש"ח

 

סה"כ 220 ש"ח חלפים לטיפול 10.

 

פלאגים פעם ב 100K (אפשר גם כל 150K) - אפשר לקנות ב Ebay ב 130 ש"ח לשישייה.

טיפול גיר - פעם ב 90K, צריך 2 גלונים שמן גיר AC-Delco וערכת גיר (פילטר + אטם)

ברקסים - עשיתי קדמיים (מקוריים) כשקניתי את הרכב ואני מניח שצריך להחליף אותם בטיפול הקרוב, כמעט אחרי 3 שנים - עולים בערך 350 ש"ח.

אין טיימינג.

במידה ומטפלים כמו שצריך גם בד"כ אין יותר מידי בעיות אמינות.

 

אם אתה מכיר מישהו שיעשה לך טיפולים בזול, או אם אתה יודע לעשות לבד, האחזקה של המאליבו תהיה זולה מאוד.

 

אם אתה חושש מהדלק אתה יכול לשים מערכת גז ולתדלק ב 3.5 ש"ח לליטר, המנועים האלו סוחבים גז בצורה מצויינת, ואז בכלל אתה תיסע על מאליבו במחיר הוצאות דלק של סיריון.

 

ודרך אגב אגרת רישוי במאליבו צריכה להיות באזור ה 1800 ש"ח, רק קצת יותר מרכב משפחתי מאותו שנתון, לא נורא בכלל.

  • רעיון טוב! 1

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

קודם כל תודה רבה על התגובות והעצות,

לגבי ספונסרים אני לא אתן להורים שלי להוציא שקל יותר מספיק הייתי חייל 3 שנים והם עזרו לי מאוד זה דיי והותר!

לגבי האחזקה המאליבו באמת ממש זולה באחזקה אבל לא ידעתי שעד כדי כך! בכל מקרה קרוב משפחה שלי יש לו מוסך אז זה עוד יותר יקל על העניין.... מאוד סיקרנת אותי עם המערכת גז כמה עולה להתקין את התענוג הזה על הרכב? ועד כמה זה טוב העניין עם הגז? זה אמין?

לגבי הרכב עצמו אני מאמין שהוא ישרת אותי לפחות לשנה וחצי שנתיים מיום קנייתו ואני מודע לירידת ערך המטורפת שלו ולתמכור שלו....

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

במחירים של היום מערכת גז ל V6 טובה אמורה לעלות בסביבות ה 8K, כשאפשר להוריד אם אתה יודע להתמקח, חבר שלי התקין לפני חצי שנה על אימפלה ב 7.5K. כמובן שהחזר ההשקעה תלוי כמה אתה נוסע, אם זה 10K בשנה אז לא כדאי, מצד שני אם אתה נוסע יותר מ 20K זה כבר מתחיל להשתלם ותוך בערך שנה וחצי אתה סוגר את ההשקעה.

 

לגבי אמינות, כמו שאמרתי, המנועים האמריקאיים האלו מסתדרים דיי טוב עם גפ"מ. דרך אגב יכול להיות אפילו שתמצא אחת כבר עם מערכת מותקנת.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

אני לא רואה את עצמי נוסע 20 אלף קילומטר בשנה אבל מצד שני מחירי הדלק רק מתייקרים אז אני אחשוב על זה לעומק יותר בהמשך לאחר קניית הרכב

לגבי הסיריון הפסיקו לשווק אותו או שאני טועה? אם כן זה אומר שהחלקים לרכב יהיו יקרים לא? בעיקרון הוא אחלה אוטו פשוט הוא קטן כזה ולא מרגיש לי להיות באוטו קטן.... כשנסעתי על הגטס מהבסיס היה מאחורי פורד אדג' והרגשתי שטנק רודף אחריי.... אבל מצד שני זה אחלה אוטו שבעולם ואני יודע שהוא שמור פרפקט כאילו עשו לו הרצה אבל של 43 אלף קילומטר...

המוח אומר ללכת על אוטו קטן אבל הלב אומר מאליבו

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם
אני לא רואה את עצמי נוסע 20 אלף קילומטר בשנה אבל מצד שני מחירי הדלק רק מתייקרים אז אני אחשוב על זה לעומק יותר בהמשך לאחר קניית הרכב

לגבי הסיריון הפסיקו לשווק אותו או שאני טועה? אם כן זה אומר שהחלקים לרכב יהיו יקרים לא? בעיקרון הוא אחלה אוטו פשוט הוא קטן כזה ולא מרגיש לי להיות באוטו קטן.... כשנסעתי על הגטס מהבסיס היה מאחורי פורד אדג' והרגשתי שטנק רודף אחריי.... אבל מצד שני זה אחלה אוטו שבעולם ואני יודע שהוא שמור פרפקט כאילו עשו לו הרצה אבל של 43 אלף קילומטר...

המוח אומר ללכת על אוטו קטן אבל הלב אומר מאליבו

 

הפסיקו לשווק אותו בארץ כי הדגם החדש לא עבר תקינה אירופאית/אמריקאית שדרושה בארץ.

היבואן מתחייב לספק חלפים ל7 שנים הקרובות.

דייהטסו סיריון מבוססת על טויוטה יאריס(תקנו אותי אם אני טועה), ככה שלא תהיה בעיה עם חלקים-ותמיד יש איביי.

אני לא הייתי קונה את המאליבו והייתי הולך על הסיריון-אתה לא נחוץ לגודל שלו והוא ישתה לך דלק בהפרש ניכר.

 

דבר שני,יש סיבה לכך שהמאליבו זולה-כשתרצה למכור אותה אף אחד לא יקנה אותה ממך במחיר נורמאלי-ככה שאם אתה לא מחזיק את הרכב עד הסוף לך על הסיריון.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

דבר שני,יש סיבה לכך שהמאליבו זולה-כשתרצה למכור אותה אף אחד לא יקנה אותה ממך במחיר נורמאלי-ככה שאם אתה לא מחזיק את הרכב עד הסוף לך על הסיריון.

 

לא מסכים עם הנאמר כלל וכלל. ההיפך הוא הנכון! אתה יכול לנסוע על רכב מדהים בכלום כסף רק בגלל שאין לו ביקוש (ויש כל מיני סטיגמות ודעות קדומות של ישראלים רבים). אם מדובר ברכב חדש זה סיפור אחר, מסכים אם מישהו חושב בקניית רכב חדש אם יצליח למכור אותו, אבל בקניית רכב יד שניה אתה קונה בחצי מחירון ומוכר בחצי מחירון אז מה ההפסד? הרווח כולו שלך.

בקיצור ממליץ בחום על המליבו, לא מתוך היכרות אישית, אני נוסע על אמריקאית אחרת, אבל כנראה שאתה תלך עם העדר ותקנה סיריון.

אגב אם הנסיעות הן מחוץ לעיר סביר להניח כי ההוצאות על דלק לא יהיו גבוהות משמעותית מיפנית ממוצעת. בתוך העיר זה כבר סיפור אחר. ובעניין החלפים אני מזמין מאיביי, כיוון שמדובר באמריקה מחיר החלפים לעיתים יוצא ממש מגוחך, אלא אם אתה חייב חלק בדחיפות ואין לך זמך להמתין למשלוח.

פורסם
לא מסכים עם הנאמר כלל וכלל. ההיפך הוא הנכון! אתה יכול לנסוע על רכב מדהים בכלום כסף רק בגלל שאין לו ביקוש (ויש כל מיני סטיגמות ודעות קדומות של ישראלים רבים). אם מדובר ברכב חדש זה סיפור אחר, מסכים אם מישהו חושב בקניית רכב חדש אם יצליח למכור אותו, אבל בקניית רכב יד שניה אתה קונה בחצי מחירון ומוכר בחצי מחירון אז מה ההפסד? הרווח כולו שלך.

בקיצור ממליץ בחום על המליבו, לא מתוך היכרות אישית, אני נוסע על אמריקאית אחרת, אבל כנראה שאתה תלך עם העדר ותקנה סיריון.

אגב אם הנסיעות הן מחוץ לעיר סביר להניח כי ההוצאות על דלק לא יהיו גבוהות משמעותית מיפנית ממוצעת. בתוך העיר זה כבר סיפור אחר. ובעניין החלפים אני מזמין מאיביי, כיוון שמדובר באמריקה מחיר החלפים לעיתים יוצא ממש מגוחך, אלא אם אתה חייב חלק בדחיפות ואין לך זמך להמתין למשלוח.

 

אתה מדביר על הכרמן גיאה(לא מכיר את היצרן)-אז זה אספנות וההשוואה לא מתקבלת.

מעניין אז למה אין נהירה המונית לכיוון אמריקאיות משומשות ובמקום זה חצי מדינה נוסעת עכשו במכוניות קטנות(סיריון ושות).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

הסריון חרא של אוטו,גם לי עשה כאבי גב מההפטרה,וגם החלקים יקרים אש.

המאליבו לא זולה בכלל לאחזקה,החלקים לא זולים,וברכב בגיל זה הזה הבעיה היא לא פילטר אויר,הבעיה היא משלושים,זרועות הגה,כריות בולמים,גיר,וכו.

ופה אתה יכול לאכול כבר אחלה גזר,חוץ מזה שהרכב צמא עד שיכור..

תמצא לך משהו באמצע,משפחתית קומפקטית או דומה,שיהיה לך סביר להחזיק אותה ועדיין להנות מהנהיגה.

פורסם

קנה מאזדה 3 האצ'בק עם מנוע 2000.

נראת טוב,נוחה,זולה לאחזקה,זריזה-שיהיה בהצלחה!

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

אםאתה אוהב כוח ונהנת מהמאליבו- קנה אותה. הסיריון תבאס אותך . רכב קטן ומשעמם לעומת המאליבו עם מנוע 3500 v6 ו210 כ״ס אתה תהנה מכל קילומטר ותרגיש כמו שר החוץ.

 

שהדלק לא יפחיד אותך ובטח לא הביטוח והטסט.

בו בטח ליבי ונעזרתי


×
×
  • תוכן חדש...