Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברה,

 

בימים הקרובים אני מתכנן להחליף צמיגים.

היו לי צמיגים 195/55VR15 ZE912 85V TL של FALKEN.

שמתי אותם לפני כשנה וחצי, כבר הורדתי להם את רוב הבשר...

הפעם חשבתי לשים משהו יותר טוב, שיחזיק יותר טוב פניות ואולי יחזיק יותר זמן עם נסיעות שלי :mmangel:

אני נוסע כ-10K ק''מ בשנה וטיפה אגרסיבי.

אם יש משהו שלא יקר מדי, אשמח לשמוע הצעות.

 

דימה.

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

יש לך מספר אלטרנטיבות טובות יותר מהפלקן שהוא צמיג טוב ועם מחיר זול.

- מחירים מאתר TIRES4U

הפלקן מתחיל מ 320 שקל

 

יש לך את

טויו T1R ממחיר 440

יוקוהומה C. Drive ממחיר 450 שקל

גודייר EFFICIENT GRIP ממחיר 475

קלבר DYNAXER HP3 ממחיר 476

קונטיננטל CONTIPREMIUM ממחיר 481

בריג'סטון MY01 ממחיר 491

מישלין ירוק ENERGY SAVER GRNX ממחיר 565

 

כל אלה ציגים מעולים עם אחיזה טובה הרטוב ויבש

קובי

:-)

פורסם

תודה קובי.

 

אני דווקא קיבלתי כבר הצעה ל T1R.

צריך לבדוק איזה מחירים יש בצפון.

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

תודה על המלצות.

קיבלתי עוד המלצות על T1R.

אז מזל טוב לי על צמיגים חדשים :lol:

היום התקנתי T1R, מצאתי אותם במחיר פצצה.

 

דימה.

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם
תודה על המלצות.

קיבלתי עוד המלצות על T1R.

אז מזל טוב לי על צמיגים חדשים :lol:

היום התקנתי T1R, מצאתי אותם במחיר פצצה.

 

דימה.

תתחדש,

כמה הם עלו לך?

קובי

:-)

פורסם
תתחדש,

כמה הם עלו לך?

 

תודה!

1400 ש''ח.

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

אם הצלחת לחסל את הפאלקן תוך שנה וחצי,הT1R יחזיקו לך הרבה פחות.

זה צמיג אוחז אבל אורך חיים זה ממש לא התחום שלו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אם הצלחת לחסל את הפאלקן תוך שנה וחצי,הT1R יחזיקו לך הרבה פחות.

זה צמיג אוחז אבל אורך חיים זה ממש לא התחום שלו.

חשוב מאד לשמור על לחץ אוויר נכון בצמיג הזה ואז הוא יהנה ממנו עם אורך חיים סביר

קובי

:-)

פורסם

הצמיג מיוצר בשבוע 44 שנת 2012.

המחיר זול כי עשו לי הנחה, קשרים דרך חברים :)

אני בתקווה שהוא יחזיק לפחות אותו הזמן :roll:

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם
חשוב מאד לשמור על לחץ אוויר נכון בצמיג הזה ואז הוא יהנה ממנו עם אורך חיים סביר

 

עם כל צמיג חייבים לשמור על לחץ אוויר נכון, הפאלקן שהיה לו ממש לא צמיג שנשחק מהר גם בנהיגה ספורטיבית, אז אם הוא הצליח לחסל אותם תוך שנה וחצי הt1r לא יחזיקו חצי מזה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

נחיה ונרא. אולי אני בשנה הזאת אני קצת ארגע :lol:

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

×
×
  • תוכן חדש...