Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיוני שקולט שמש יחדל מלעבוד לאחר שנתיים?

בימים החמים האלו אין לי מים חמים במקלחת

הם מספיקים לכמה דקות בלבד ואז אני נאלץ להדליק את הדוד.

Gn'f'R

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה, אני אנקה אותם. בזמן שאהיה על הרעפים, יש סימני זיהוי מסויימים

שמעידים על תקלה שאפשר להבחין בהם בעין הידיוטית?

Gn'f'R

פורסם

אני לא טכנאי דוודים, כך שלא ממש אוכל לעזור לך עם סימני זיהוי.

מה שכן אוכל לומר לך, זה שאם הקולטים נקיים, יש לך כנראה בעייה אחרת. וזה לא ממש נשמע הגיוני שיחזיקו רק שנתיים.

אבל, לפני שתעלה להעיף מבט, לא תדע ולא נוכל לעזור לך יותר מזה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בשעת צהריים, הצינור התחתון אל הקולטים צריך להיות קר והעליון חם (ובסוף, שניהם חמים). סביר שיש לך סתימה בקולטים.

 

האם במקרה הקולטים מותקנים בגובה הדוד ולא מתחתיו?

:turn-l:
פורסם

בסוף החורף ההורים התלוננו על מים קרים למרות השמש, הקולט כרומגן (בן 7 שנים אולי יותר).

 

יש 4 פינות לקולט - 2 עם צינורות, ועוד 2 עם פקקי ריקון/ניקוי.

סגירת המים ופתיחת הבורג התחתון (אצלי זה היה 30 מ"מ, כדאי מאוד להחזיק את הצינור "קונטרה" עם אותו מפתח או שוודי או צינורות, גרמה להרבה חלודה + לכלוכים שונים לצאת החוצה. אני פדנט, פתחתי גם את הבורג העליון, הזרמתי מים והכנסתי פנימה צינור מעט יותר דק כ"חוטר".

מאז הבדל של יום ולילה: רק מים חמים.

 

אני חושב ששנתיים זה קצת מוקדם מדי לסתימה, אבל שווה לבדוק מה קורה שם!

פורסם

אני ממליץ לשחרר את צינור היציאה מהקולט ולהזרים מים בלחץ עד שיצאו צלולים. אצלי בבית הרכבתי שני ברזים - אחד בטור ואחד בניצב, המאפשרים לי בשניות לשטוף את הקולטים (פעם בשנה לפני החורף).

:turn-l:
פורסם

תודה יובק,

גילתי שאין לי איך לטפס לגג, אין לי סולם.

התקשרתי למי שהתקין את המערכת לפני שנתיים,

הוא בדרך לכאן.

Gn'f'R

פורסם

יש לרכז מאמצים בשטיפה פנימית של הקולטים, חיצונית זה פחות קריטי.

אבק וכו' מוריד מהיעילות כ-15 אחוז, לא יותר. בימי הקיץ בארץ - יש מספיק חום ושמש בשביל להביא את המים לחום גבוה גם אם הקולט מג'וייף.

נשמע כמו גודש באף ובסימפונות של הקולט שלך.


×
×
  • תוכן חדש...