Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום.

אתחיל בזה שהחלפתי מצבר אתמול, (המצבר המקורי 55 אמפר ושמתי 74 אמפר בגלל המערכת ששותה הספק), היום בעמידה ברמזור הרכב לפתע נכבה, יש חשמל יש סטארטר אבל לא מניע (זה קרה היום).

אחרי 5 דק הניע ונסעתי כאילו לא קרה כלום.

המקרה חזר שוב אחרי כמה שעות.

אין לי שמץ או כיוון לגורם הבעיה, יכול להיות גם שהמצבר החדש גדול מידי וגורם לבעיה?

פורסם

זה גם מה שאמרו לי, המחשבה נדדה לכיוון המצבר החדש כי ה הדבר האחרון ששונה ברכב.

לפני זה לא היו בעיות כלל.

אין שום נזק אפשרי מהגדלת המצבר?

פורסם

לא אמור להיות בעיה עם ההחלפה אני החלפתי גם ברכב שלי למצבר 72 מ55 (סיאט קורדובה) ואין שום בעיות

אני חושב שעם היה סטארטר חזק וכל החשמל היה עובד ותקין זה בעיה במערכת ההזרקה\ דלק

פורסם

נראה לי שזה חיישן סיבובי מנוע. לי זה קרה פעם אחת בעמידה לפני שנתיים בערך, ואחר הרכב בכלל לא הניע, כאילו מת.

הלכתי לרון וכמובן הוא עלה על התקלה בשנייה, הוחלף החיישן ומאז הרכב טפו טפו טפו:)

פורסם

טוב אז הלכתי היום למוסכניק שאני מכיר לחבר את הרכב לסורק תקלות, דבר ראשון הוא איפס את התקלות שהופיעו כדי לקבל קריאה מדוייקת לגבי הבעיה הנוכחית ברגע שהמנוע ייכבה שוב.

לאחר האיפוס הרכב נכבה אבל לא הופיע שום קוד תקלה.

לאחר מכן סתם מסריקה כללית בתא המנוע גילינו שבקופסאת הפיוזים שיושבת על המצבר (מי שמכיר בגולף, ישנה קופסה עם מלא חוטי + שיוצאים ממנה ועם 3 פיוזים של 30 אמפר), אחד מהם אני יודע שייך לוונטות, בקיצור אחד מהם ממש נמס, החלפנו אותו והרכב פשוט לא נכבה מאז.

יש קשר לדעתכם או שפשוט מרפי פעל והרכב לא רצה להיכבות במוסך ועוד יפתיע אותי?

גם בנסיעה מהמוסך הביתה הוא לא כבה.

פורסם

יש לי גולף זהה לשלך רק אוטומט.

לפני כשבוע היה לי גם בלגן כזה שהרכב נכבה , מסרב להניע . וכשמניע יוצא עשן או שהוא מניע בתנאי מזג אוויר חמים או קרים, קיצר משתגע .

החלפנו מתחת לדאשבורד יש כמו ''מוח'' כזה.. מס' 409 אם אני לא טועה . מוזמן לבדוק [גם אני חשבתי שזה חיישן סיבובי מנוע]

פורסם

אין אצלי עשן ולא בעיות לפי מזג אוויר, הוא פתאום כבה ולא מניע לכמה דקות ולאחר מכן מניע ונוסע בלי שום בעיה.

איך הגעת לאיתור התקלה במוח?

בכל מקרה נסעתי עוד היום והתקלה עדיין לא חזרה.

אשמח אם מישהו ישפוך אור בנושא 3 הפיוזים על המצבר

פורסם

ריליי 409, מדובר על ממסר שנותן פיקוד למשאבת הדלק.

שהוא מתקלקל הרכב מסרב להניע או שנכבה לסרוגין.

 

אם אין תקלה שמופיעה בסריקת מחשב, הייתי אומר שרוב הסיכויים שמדובר בממסר

פורסם

אביתר אתה מדבר על הממסר שyafimz דיבר עליו מתחת לדשבורד?

במידה וכן איך אפשר לדעת אם הוא תקול?

בכל מקרה יש מצב שהוא גם קשור לפיוזים מעל המצבר? כאמור מאז ההחלפה של הפיוז הוא לא נכבה אבל אני מפחד שזה ייקרה ברגע הכי לא צפוי.

×
×
  • תוכן חדש...