Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי תודה רבה על התגובות.

אני אעדכן כשיהיה חדש, וכמובן שמוזמנים להמליץ על עוד כיווני בדיקה מי שמכיר.

פורסם

טוב אז אחרי כמעט שבוע שהרכב נסע כאילו לא קרה כלום ונתן לי להתנחם במחשבה שמדובר רק בפיוז (למרות שידעתי שזה לא יגמר בזה) היום מרפי עבד במלוא כוחו ונתקעתי בדרך ללימודים.

נסעתי למוסך מורשה הקרוב ובסריקת המחשב אכן הופיע חיישן קראנק תקול.

 

שאלתי היא כזו: חיישן מקורי חדש עולה 880 לפני מע״מ, תחליפי עולה 350.

האם ההפרש מוצדק? והאם ניתן להסתמך על התחליפי?

פורסם

מנסיון רב שנים עם רכבי VAG הם אוהבים חלקים מקוריים (מה גם שיש לך שנתיים אחריות על חלק מקורי חדש במוסך המורשה)

לנו במשפחה הייתה בעיה בקורדובה 2004 במפלג וששמנו מפלג תחליפי האוטו לא הפסיק לעשות בעיות.

שמנו מפלג מקורי מפירוק והכל חזר לפעול כראוי.

יהיו שלא יסכימו איתי, אבל זו דעתי האישית. יש חלקים שאפשר לחסוך ויש כאלו שלא.

 

ניסית לבדוק במוסך רון מה העלות?

פורסם

תודה רבה על התשובות חברים אני באמת מעריך את העזרה, ואני מוריד את הכובע בפני DNA tuning שככה קלעו ישר לבעיה.

לצערי התגובה שלכם באה קצת מאוחר וכבר הלכתי על חלק מקורי, עשיתי חישוב של הבדיקה שהייתי צריך לשלם ואחר״כ החלק בתחליפי ועבודה אל מול חלק מקורי שדווקא המוסך יצא איתי בסדר ונתן לי לשלם עליו בלבד עם מע״ב וכביכול לא גבה על עבוד כלל וכמובן השנתיים אחריות.

גם העובדה שלא היה לי יותר מידי זמן לבזבז סגרו את העסקה.

בינתיים הכל עובד פיקס, מקווה שלא יהיה מה לרשום עוד פה בשרשור.

תודה רבה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אמנם עבורך זה כבר לא משנה אבל אצלנו ניתן לקבל חיישן מקורי ב 600 שח

לפני מעמ כולל עבודה .

לטובת אלו שיתקלו בעיניין בעתיד .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

חבל שלא הלכת לרון, היית יכול לחסוך כ 300 ש"ח, צמפיונס רק עושקים אנשים.

וגם העבודה הייתה טובה יותר אצלו , מניסיון.

בכל מקרה בהצלחה.

פורסם

לצערי אני מהקריות (ולמרות זאת הייתי אצל רון כבר כמה וכמה פעמים) אין ספק שאם היה מרחק סביר הייתי מגיע אליו, אבל כשהרכב נכבה כל כמה זמן זה כבר סיפור לא פשוט ואף מסוכן.

בכל מקרה רוב הפעמים שהייתי אצלו מחירי החלקים לא היו שונים מהמורשה (העבודה זה כבר משהו אחר) ולא שאני מתלונן פשוט לא חשבתי לכיוון.

×
×
  • תוכן חדש...