Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קודם כל שיקבל פרופורציה, הP3 יחסית חזק. אפשר גם להביא שניים כאלה.

מצד שני יכול להיות שהעוצמה הזו גם יותר מידי בשבילו.

ה-P3 יחסית חזק למה?

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היה לי מורל אולטימו בעבר, סאב מאוד טוב ואיכותי, אבל אם אתה מחפש להרעיד את הרכב אז אל תסתכל לכיוון שלו בכלל.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
קודם כל שיקבל פרופורציה, הP3 יחסית חזק. אפשר גם להביא שניים כאלה.

מצד שני יכול להיות שהעוצמה הזו גם יותר מידי בשבילו.

הפי3 חזק זה כן. אך עדיין שאר האופציות עדיפות פי כמה וכמה.

 

לפותח השרשור, אם תגיע למפגש מרכז בשבת תוכל לשמוע כמה סאבים מעניינים, ככה אתה תקבל פרופורציות טובות יותר

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
הפי3 חזק זה כן. אך עדיין שאר האופציות עדיפות פי כמה וכמה.

 

לפותח השרשור, אם תגיע למפגש מרכז בשבת תוכל לשמוע כמה סאבים מעניינים, ככה אתה תקבל פרופורציות טובות יותר

 

אני באמת חושב שזה מה שאני אעשה ;)

לדעתך יבוא מישהו גם עם P3 שבאמת תהיה לי פרופורציה?

פורסם
תשקול גם idmax חזק ומדוייק מאוד.

 

מצטרף להמלצה של אסיף.

 

לטעמי סאב חזק וטוב שגם נמכר ביד 2 מתחת לתקציב שלך והיתרון -לחבר ,לשמוע ולהחליט.

 

בהצלחה

פורסם

אני לא יודע למה אתה אובססי לP3. הציעו לך פה את הIDMAX שהוא סאב טוב יותר, בפחות מ1500 ש"ח, אם אתה כ"כ רוצה את הP3 תקנה אותו, אני לא מבין למה אתה מתייעץ עונים לך בלי סוף ואתה תקוע עם הP3, תקנה אותו ותתחדש!

 

אגב אני באמת לא מבין איך לא שאלו את זה קודם (או שלא שמתי לב?):

איך אתה מתכוון להגביר את הסאב? עם איזה מגבר?

JL Audio

פורסם
אני לא יודע למה אתה אובססי לP3. הציעו לך פה את הIDMAX שהוא סאב טוב יותר, בפחות מ1500 ש"ח, אם אתה כ"כ רוצה את הP3 תקנה אותו, אני לא מבין למה אתה מתייעץ עונים לך בלי סוף ואתה תקוע עם הP3, תקנה אותו ותתחדש!

 

אני לא אובססיבי, פשוט קראתי עליו ביקורות טובות. אני רואה הרבה שאומרים על הIDMAX שהוא יותר סאב SQ ולכן אני קצת חושש זה הכל.

פורסם

הidmax הוא לא סאב spl אבל אתה שומע אלקטרונית וטראנסים ורוצה גם דיוק.

 

לדעתי קודם לך למפגש תשמע כמה סאבים מנגנים את הסגנון מוזיקה שאתה אוהב ותחליט. אף אחד פה לא יודע מזה באמת מספיק מרעיד מבחינתך ומה לא ואותו דבר לגבי דיוק.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם
אני באמת חושב שזה מה שאני אעשה ;)

לדעתך יבוא מישהו גם עם P3 שבאמת תהיה לי פרופורציה?

פי3 אני לא מאמין.

אבל אני אבוא עם ההרץ, ואני מאמין שגם סאנדאון sa ודיסי לבל2 יהיו גם כן.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אם אתה מעוניין אני אישית יש לי אי די מקס בתיבה פתוחה 90 ליטר ענקית מחובר ל800 RMS והוא מרעיד ועוד איך..ללא קשר ליכולת הSQ שלו בתיבה פתוחה עם הגברה בריאה הוא יכול בהחלט להרעיד. אם יהיה מפגש מרכז ברמת גן אולי אגיע ותשמע..אני מעוניין למכור אותו בקרוב

Sub- Id max 12 comp- Hertz high energy XL comp amp-Diamond d600.2 Mono- Diamond d38001

פורסם

פאבוללוס, איחרת את המועד קצת, היה מפגש אתמול :)

 

 

 

לפותח השרשור

ד"א, הסאב שלי כבר לא רלוונטי. ואתה לא תמצא כזה למכירה. אז תוריד את ההרץ מהרשימה.

 

אני מאוד ממליץ לך לשמוע דיסי לבל 2 או סאנדאון SA

בתיבה נכונה הם יעשו הרבה רעש!

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אני מדבר על 15 אינץ', לא על 12.

דרור ייבא זוג כאלה במיוחד בשבילי, לא ידוע לי על עוד HX380D חוץ מהזוג שהיו לי.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אני קצת לא מבין את ההמלצות החוזרות על סאב 15", ברור שסאב 15" יישמע חזק יותר אבל לבנאדם ששומע טראנס ואלקטרונית ורצה לקבל גם דיוק (להזכירכם) אני לא חושב שdc level 2 15" יתאים. או סאב 12" חזק בתיבה פתוחה או דאבל 12" לדעתי.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:


×
×
  • תוכן חדש...