Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישנם גם אלמנטים 15 שיהיו עדיין מדוייקים (היה גם רכב sq שניצח עם סאב 15).

החכמה היא לבחור אלמנט טוב ולא להסתכל רק על כח.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני שמעתי אצל חבר 15 נייר, פמה אפשר להבין שיש לו גם עומק הצליל וגם מהירות. כאשר יש 10״ שהם אנמיים . רק לחבר ולשמוע. אין דרך נכונה יותר. ולא לפי המלצות וביקורות...

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

ראשית בשביל להוציא sq מסאב 15 תדרש מלאכת מחשבת רצינית מאד כמו הגברה אלימה, ועל הנפח תיבה שצריך פלוס עלות תיבה מתאימה אף אחד לא דיבר.

ועם אתה מתעקש על עוצמה, לדעתי דאבל 12 פשוטים יותר יתנו תוצאה טובה יותר מ 15"

 

מצד שני, סאב כמו שהצעתי לפני 12w6 לדעתי זו עדיין האופציה הכי טובה, במידה וניתן להגדיל טיפה את התקציב, ולנסות להוריד את מחיר המכירה, בתיבה פתוחה הוא לא יעשה הנחות לאף רכב, ולגבי דיוק בתיבה פתוחה, גרסת ה 10 נשמעת מעולה ככה ואין לי ספק שה 12" לא יאכזב.

 

לפותח השרשור, כיום יש לי סאב אכזר שבנקל מרעיד לי את כל האוטו ועוד בתיבה אטומה, בפועל במהלך היום הוא מסורס ולא "במצב תקיפה", ככה שעצתי אליך מכיוון שאתה אוהב אלקטרונית, חפש יותר את הדיוק, ואם אתה רוצה שילוב טוב של דיוק וכוח, זה כבר סיפור שמייקר את העסק טיפה- 12w 6

SCANSPEAK

פורסם

+1 לבני.

 

מור ברור שיש אלמנטים 15" שישמעו מעולה אבל אז צריך סאב עם "מנוע" חזק מגבר חזק שישלוט בו טוב ותיבה מתאימה, ההשקעה היא גדולה הרבה יותר לדעתי.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

אגב עוד אופציה לא רעה שהייתי שוקל היא שני סאבים סרווין כמו של אדי , די מדוייקים, די חזקים ולא צריכים המון כוח וגם ההשקעה עליהם לא גדולה. שימו לב שהבחור לא רוצה לשדרג תשתית חשמל ז"א שהוא לא מחפש להשקיע סכום גבוה במונו ותשתית. זה פתרון פשוט וזול יחסית שניראה לי יספק את פותח השרשור.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

לא יודע לפי מה אתם קובעים קביעות נחרצות כלכך, לא תמיד חובה הגברה אלימה ולא תיבה מפלצתית.

להזכירך בני יש לך סאב 10 שדורש 750 rms ולא חסר סאבים 12 שמוצהרים 200-250, מאותה סיבה לא חייבת להיות בהכרח קפיצה ״אלימה״ בהגברה לאלמנט 15, הכל תלוי באלמנט אינדיבידואלי.

סתם דוגמה בודדת להזכירכם המוראל 15 של ליאור.

תיבה עדינה ולא דורש עודף הספק.

ועוד אחת כמו שמפיסטו ציין עם ממברנת קרטון קלה ככה בהתאם ההגברה לא תצטרך להיות עתירת הספקים.

לא יודע כמה נסיון יש לכם עם אלמנטים 15 אבל אי אפשר להכליל הגברה מפלצתית והשקעות עתק על תיבות לכולם, וכמובן עניין הדיוק.

פורסם

גם לא ניראה לי שהמוראל הוא מרעיד שמשות גדול. סאב עם קוטר גדול יותר דוחף יותר אויר שגם יוצר יותר התנגדות לתנועה ובגלל זה סאב 15" חזק עם xmax גדול צריך מנוע חזק כדי להיות מדוייק. ברור שיכול להיות סאב 15" שהתנועה שלו לא מאוד ארוכה שלא ידרוש הספק גבוה אבל גם לא ייצר המון רעש בהתאם.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

ממברנה בקוטר 15 תעשה אפקט יפה, בלי קשר לכמה הספק וכמה מהלך בוכנה.

ושוב להרעיד את הרכב זה מאוד אינדיבידואלי לכל אדם להגדרתו.

אני בסה״כ נתתי כמה דוגמאות לסאבים 15 שלא יכללו הוצאות משוגעות על תיבה /הגברה, תוכל למצוא נתונים שונים לשני צידי הסקאלה.

אתם קבעתם חד משמעית שאחד כזה יגרור אחריו הוצאות על תיבה ואם יצטרך להיות מדוייק אז גם הגברה משוגעת, רק הדגמתי שזה לא מחייב.

פורסם

הסאב שלי שמכרתי היה מדוייק מאוד יחסית ל15 אינץ', והוא היתה בתיבה אטומה 46 ליטר, ידע להרעיד יפה מאוד

הסאב ניגן יפה מאוד טראס והאוס

מדובר בהרץ hx380d

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אישית אני לא רורה טעם בלהשקיע בסאב 15 ולחפש ממנו דיוק, באותה עלות כוללת אפשר להביא 12 שגם ייתן עוצה וגם דיוק, או זוג טיםה פשוט יותר.

SCANSPEAK

פורסם

גם סאב 8 אינצ׳ כמו הSA-8 יכול להרעיד חלונות.

כל העניין של הרעידה והflex כבר תלוי ברכב עצמו.

אצלי היה סאב 18״ וזה בקושי דגדג לשמשה הקדמית, אבל אם זה היה בהונדה סיוויק אני בטוח שחלק מהפח ברכב היה קרוע.

אז הכל יחסי ומשתנה, אלמנט 15 יהיה הכי חזק מן הסתם בגלל שטח פנים, אבל זה לא אומר שזה ירעיד את האוטו.


×
×
  • תוכן חדש...