Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

+1 לנירו. תחסוך קצת ותשקול אפשרות לייבוא מחו"ל.

asif אני לא מבין מה האינטרס שלך כ"כ לדחוף לבחור IDMAX , אין לו קשר לSPL , אומנם חזק אבל לאור העובדה שהבחור רוצה להרעיד שכונות אני לא הייתי ממליץ עליו , במיוחד אחרי מקרי ה"קריעה" הפתאומיים שלו.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא רצה סאב מדויק וחזק וחשב על רוקפורד p3 הצעתי הצעה והוא זה שהתעניין, אז שים לב לפני שאתה מדבר על ניסיונות לדחוף ציוד. שים לב גם לדרישה שלו שהסאב יהיה גם מדוייק לא הייתי אומר שהוא יגיע לדיוק שהוא מדבר אליו מסאב נטו spl.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

ואם תקרא עוד יותר טוב תראה שכתבתי שהוא לא סאב spl הוא פשוט מדויק וחזק שזה השילוב שעליו דיבר פותח השרשור.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

הבחור רוצה סאב חזק? שירעיד? שיש לו נמוכים?

כמה עוורים היינו - BTL 15" של מייקל. הוא מבקש עליו בדיוק 1500 שקל.

פורסם
הבחור רוצה סאב חזק? שירעיד? שיש לו נמוכים?

כמה עוורים היינו - BTL 15" של מייקל. הוא מבקש עליו בדיוק 1500 שקל.

 

אני לא מתכוון אבל להחליף מערכת חשמל ברכב וההספק של הסאב הזה נראלי גבוה מדי בשביל מערכת חשמל בסיסית.

יש כאן עוד מישהו ששמע את הרופורד P3D412 ויכול לתת עליו מילה טובה? הוא לא ירעיד את האוטו לדעתכם?

פורסם

להרעיד את האוטו זה יחסי כמו שכבר אמרו לך. איזה סגנון מוזיקה אתה שומע? באיזה רכב מדובר? עד כמה חשוב לך הדיוק? זה הסאב הראשון שלך? אם זה הסאב הראשון שלך סביר להניח שכל סאב 12" חזק ישמע לך כמרעיד את האוטו שלא נדבר על 15".

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

עוד שאלה רלוונטית היא כמה נפח\שטח מהתא מטען שלך אתה מוכן להקריב בשביל הסאב?

ואיזה רכב יש לך?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
עוד שאלה רלוונטית היא כמה נפח\שטח מהתא מטען שלך אתה מוכן להקריב בשביל הסאב?

ואיזה רכב יש לך?

 

קורולה חדשה, מוכן להקריב הרבה בשביל הסאב ;)

פורסם

אם אתה מוכן להקריב הרבה, אני לא רואה סיבה לא ללכת על סאב 15



אופציות נוספות שיש לך זה dc level 2

וגם sundown sa15

וכמובן הסאב שלי עדיין רלוונטי :p

אתה תאלץ לבנות תיבה בנוסף למחיר הסאב (בכל האופציות שנתתי)

מחיר תיבה נע בין 500 ל800 שקל,

תלוי עובי העץ והמורכבות של הבניה.

סאב 15 בודד עם תיבה של 100-120 ליטר יעשה חגיגה אצלך בתא מטען

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

לאחר קריאת השרשור אני חושב שאפשר להבין משהו אחד.

היו פה המלצות על מספר סאבים. אין מה להגיד, ההמלצות המלצות טובות ונכונות, אבל אף אחד לא יודע בדיוק איך לקלוע לטעם של פותח השרשור.

 

לדדעתי הדבר היחיד שיכול לעזור כרגע, זה שפותח השרשור ייגש ויבדוק את אחד הסאבוופרים הנ"ל. כניראה שאתה מעוניין בP3 כי ניסית להוציא עליו מידע.

מאחורי המחשב אף אחד לא יוכל להסביר לך עד כמה הוא חזק (כמו שקראת לזה "יריעד את האוטו"), וכמה הוא יכול להיות מדוייק בשבילך.

תלך תשמע את הסאב הזה, על הגברה ראויה, וכך תדע לאן אתה רוצה להגיע.

יותר חזק? יותר דיוק? את זה כבר תחליט אתה, ככה יוכלו לכוון אותך יותר.

פורסם

כל הסאבים שהמליצו לו פה הרבה יותר טובים מהפי3

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
כל הסאבים שהמליצו לו פה הרבה יותר טובים מהפי3

קודם כל שיקבל פרופורציה, הP3 יחסית חזק. אפשר גם להביא שניים כאלה.

מצד שני יכול להיות שהעוצמה הזו גם יותר מידי בשבילו.


×
×
  • תוכן חדש...