Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינתי, אייל גולן וחבר מרעיו לא שונים מג'סטין ביבר וליידי גע-גע (ויסלח לי הברווז של הפורום), שחוץ מלצעוק מלל ברמת חיבור של ילד ביסודי בליווי מוזיקה קליטה וקצבית אין שום מסר ורעיון ששוה להקשיב לו ב"שירים" שלהם.

+1. לטעמי אין קשר בין שירי "עומר גולן" ו"אייל אדם" לבין שירה מזרחית. מדובר בפופ-זבל מדרגה ראשונה.

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז אתה אומר שמי ששומע את אייל הוא מטומטם? מי ששומע את הפרויייקט מטומטם?

 

למה אתה מכליל?

 

באותה המידה אני יכול לומר שמי ששומע את בליל המילים של שלום חנוך מטומטם. או מי ששומע משינה מפגר. או אולי מי ששומע את שלמה ארצי אהבל.

 

(כמובן שאני מלא הערכה ליוצרים ואין בי אף טיפת זלזול בפועלם!)

 

זה שיש ערסים שמעיבים על הכלל, זה לא אומר שאני מטומטם, או שאמא שלי מטומטמת את שאחים או חברים שלי מטומטמים.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
אז אתה אומר שמי ששומע את אייל הוא מטומטם? מי ששומע את הפרויייקט מטומטם?

למה אתה מכליל?

איפה אתה רואה שאמרתי דבר כזה?

אני שומע מוזיקה שנחשבת "נחותה", זה עושה אותי מטומטם?

שכל אחד ישמע מה שעושה לו טוב. המוזיקה שבן אדם שומע לא מעידה עליו, מבחינתי זה פשוט עצוב שהשירים ברמה ירודה שלפעמים כואב להקשיב להם מרב טמטום (זה לא עושה אותך מטומטם, זה עושה את השירים שאתה שומע מטומטמים. וזה אומר שיכול להיות שאתה אוהב את הקצב, אולי את הקלילות, או אולי את גוון הקול של הזמרים. זה לא חשוב. העובדה היא שאתה לא נהיה מטמטם בגלל שאתה מאזין למוזיקה מסוימת).

אני שומע "מוזיקת מסיבות", זה עושה אותי חיית לילה? פחח. ספורים הימים שבהם נכנסתי הבייתה אחרי השעה שמונה בשנים האחרונות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אז אתה אומר שמי ששומע את אייל הוא מטומטם? מי ששומע את הפרויייקט מטומטם?

 

למה אתה מכליל?

 

באותה המידה אני יכול לומר שמי ששומע את בליל המילים של שלום חנוך מטומטם. או מי ששומע משינה מפגר. או אולי מי ששומע את שלמה ארצי אהבל.

 

(כמובן שאני מלא הערכה ליוצרים ואין בי אף טיפת זלזול בפועלם!)

 

זה שיש ערסים שמעיבים על הכלל, זה לא אומר שאני מטומטם, או שאמא שלי מטומטמת את שאחים או חברים שלי מטומטמים.

אני לא טוען שאתה ומשפחתך מטומטמים, אני לא מכיר אתכם בכלל. אני טוען שאתם מאזינים למוזיקה רדודה ומטומטמת, זה הכל. יש אפילו כמה שירי פופ מטומטמים שגם אני נהנה לשמוע רק בגלל המוזיקה הקליטה והקצבית, אבל להפוך את זה למוצר צריכה עיקרי ולטעון שזו תרבות לגיטימית זה כבר להפוך את הטימטום לסטנדרט.

זה לדעתי מה שקורה, וזו תופעת הערסים שכולנו שונאים: השאיפה להיות טיפש ורדוד כי זה מה שכולם עושים וזה מה שהחברה והמוזיקה הזאת מעודדת - בורות וצרות אופקים.

בורות בעיניי זה לא רק לא לדעת בת כמה המדינה, אלא גם לא לקרוא ספרים, לא להתעניין בתחביבים מעבר לאופנה ומראה חיצוני ולהצטלם בשרותים :lol:

מצורפת תמונה להמחשה.

58507105_A52B005E793701B7FCE4_files_album.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רב מזרחי שמאשים את האשכנזים וחוזר חלילה.

מעניין אותי מאוד מאוד מתי החלוקה הזאת של אשכנזים וספרדים תגיע לסופה? בעוד 25,50,100, 200 שנים? הרי למדינה כבר מלאו 65 שנים. נולד דור שני ושלישי. בסופו של דבר כבר לא יהיו אנשים ממדינה כזו או אחרת. כולם נולדו כאן, כולם ישראלים וכולם יהודים אם תרצו. זה יהיה מטופש בשלב כלשהוא לשאול אדם מאיפה בא סבא שלו בכדי לקבוע את הסגנון שהוא צריך להתפלל, לאכול, לחיות, למות ולהיקבר.

בינתיים הדבר היחידי שממחיש ושומר על הפרדת המוצא זוהי הדת. מעניין מה יהיה עוד 200 שנים. ישאלו ילד שעולה שלומד לבר מצווה מאיפה הסבא רבה שלו עלה לארץ?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
איפה אתה רואה שאמרתי דבר כזה?

אני שומע מוזיקה שנחשבת "נחותה", זה עושה אותי מטומטם?

שכל אחד ישמע מה שעושה לו טוב. המוזיקה שבן אדם שומע לא מעידה עליו, מבחינתי זה פשוט עצוב שהשירים ברמה ירודה שלפעמים כואב להקשיב להם מרב טמטום (זה לא עושה אותך מטומטם, זה עושה את השירים שאתה שומע מטומטמים. וזה אומר שיכול להיות שאתה אוהב את הקצב, אולי את הקלילות, או אולי את גוון הקול של הזמרים. זה לא חשוב. העובדה היא שאתה לא נהיה מטמטם בגלל שאתה מאזין למוזיקה מסוימת).

אני שומע "מוזיקת מסיבות", זה עושה אותי חיית לילה? פחח. ספורים הימים שבהם נכנסתי הבייתה אחרי השעה שמונה בשנים האחרונות.

 

שי, אני לא יודע למה, אבל אני אוהב אותך. :-D

 

בכל מקרה, לענייננו - אני חושב שאמירה המכלילה את כלל הזמרים המוגדרים מזרחיים (על שם מוצאם, שנקרא מזרחי. תכל'ס, אם נלך לפי מזרחי וכולי, יוצא שהאשכנזים הם מזרחיים אבל ניחא) מייצרים מוזיקה מטומטמת, זו אמירה קשה מדי ולא מידתית. לאייל יש שירים מדהימים המאופיינים במה שנהוג לכנות "בכי".

 

"בכי" זה לא טמטום. טמטום, זה עומר אדם ("איזו בחורה, גוף נוטף זיעה". מה? מה אתה רוצה מאיתנו?!). טמטום זה נאור אורמיה ("בלעדיה זה כמו לבגוד במציאות". WTF?!)

 

יודעים מה? אני מודה. לאחרונה אייל מוציא שירים רק כדי "לצאת ידי חובה". זה מייצר כמות על חשבון האיכות. סבבה.

 

"אמרת שהגשם ישטוף את הדמעות, אך הגשם הפסיק והדמעות זולגות" לדוגמא, זהו חלק מבית של שיר שהוקדש לאהובה של אייל. "רוך ותמימות של פורקן נעורים". איפה תמצא שפה כזו?

 

נערך. :D

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

 

"אמרת שהגשם ישטוף את הדמעות, אך הגשם הפסיק והמעות זולגות"

 

 

 

איילן גולן בהחלט יודע דבר או שניים על מעות זולגות (לכיס שלו, ובלי תשלומי מס :-D)

 

או שמא זה היה קובי פרץ שהעלים מיסים

 

או משה פרץ

 

או אבי פרץ

 

אני מצטער, כל היוצרים האלה נשמעים לי בדיוק אותו הדבר

 

לזכותי יאמר שאני גם לא מבדיל בין קרן פלס למירי מסיקה

 

ושלום חנוך יצטרך להדרדר המון כדי שאייל גולן יוכל בכלל להתקרב אליו

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

"אמרת שהגשם ישטוף את הדמעות, אך הגשם הפסיק והמעות זולגות" לדוגמא, זהו חלק מבית של שיר שהוקדש לאהובה של אייל. "רוך ותמימות של פורקן נעורים". איפה תמצא שפה כזו?

 

*והדמעות ממשיכות :-P

 

אתה מדבר על השירים הישנים שלו. לא נראה לי שיש מישהו שיקרא לשירים הישנים שלו זבל. מצד שני, לדעתי ולדעת רבים, כל מה שהולך כיום במוזיקה המזרחית (כן, כולל אייל גולן), הוא זבל.

 

ובאמת שאני אנסה להיות עדין, אבל לפחות מנסיוני ומנסיון האנשים שקרובים אלי, רובם של שומעי המוזיקה המזרחית העכשווית, הם, איך לומר...לא שיא האינטליגנציה. ולפני שמישהו יקפוץ, כמובן שיש יוצאי דופן. יש לי חברים שומעי מזרחית והם רחוקים מלהיות ערסים ו\או חסרי אינטליגנציה.

פורסם

אמרתי - השירים החדשים - זיפת. עדיף שלא היו רואים אור (יוסי גיספן - התבייש לך!).

 

אבל להכליל את כל בהז'אנר המזרחי כזבל, זהו חטא גדול!

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
אתה מדבר על השירים הישנים שלו. לא נראה לי שיש מישהו שיקרא לשירים הישנים שלו זבל.

 

למען ההגינות, אני גם לא מכיר הרבה אנשים שיקראו לשירים הישנים שלו מוזיקה מזרחית.

הבחור בנה את המוניטין שלו על שירי אתניקס עם סלסולים קלים, אפשר אולי לקרוא לזה מוזיקה ים-תיכונית.

פורסם

אייל גולן נשמע מאז ומתמיד כאילו כל השירים שלו מרוחים בואזלין. סן רמו במזרחית. כנ"ל גם כל אלה שהזכרתם ואפילו שמשון טווילי.

 

היחיד ששר מהבטן (כי האף היה סתום עם כל מיני...) היה זוהר. וואחד וואחש, אבל זמר זמר.

פורסם

את השיר "דמעות" (שאתניX נתנו לאייל גולן), , , והיום הם מבצעים אותו בהופעות אקוסטיות .

זאב נחמה כתב , והלחין ועיבד עם תמיר קליסקי .

זאב נחמה אמר כי את השיר הוא כתב לזיכרה של ידידה טובה מאד שלו, עינת לוי- מיארה, שנפטרה מגידול סרטן במוח .

 

דמעות

 

שמך חקוק על האבן

רק אהבה נשארה לי בלב

את עכשיו בגן עדן

ולי נשאר הכאב -

 

אמרת שהגשם ישטוף את הדמעות

אבל הגשם הפסיק והדמעות ממשיכות

הן זולגות אל הקבר החם

יורדות בכל העולם.

 

,,,,,,

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

את זה היית צריך לשאול אתמול בבוקר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...