Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התכוונתי עילגות מוזיקלית ולא עילגות של השפה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בגירה,אתן לך גילוי נאות נוסף.

מגיל כמעט 13 עד גיל 19 למשתי מוסיקה וניגנתי על מערכת תופים,כלי הקשה וטרבוקה אבל בוא נניח לזה כרגע.

אני טוען,שמעבר לכך,שמוסיקה היא עניין של טעם כמו אוכל,שיש עניין לסגנון ,למצב הרוח הכללי ולטקסט,שאדם מתחבר אליו.

דוגמא ? אחד החברים הטובים שלי סיפר לי על המצב המורכב שלו בבית (בעיות עם האשה והילדים ושהוא על סף החלטה.... את החבילה עם כל הצער שבדבר- אז אני "מנחם" אותו עם אחד משיריו העדכניים של אייל גולן,שבחתימתי יש 2 משורותיו).

בלי קשר אני רווק ולא הכי מאושר בעולם :oops:.

ד"א,כנראה,שרוב אלו שהעבירו את הביקורת הקשה לא שמעו חלקים איכותיים יותר של המוסיקה הזו כמו:זהר ארגוב של שנות ה-80,חיים משה של שנות ה-80 וקצת ה-90,חלקים קטנים של רון שובל,את השילוב של אתניקס ואייל גולן,ישי ונתי לוי ישן של פעם,שימי תבורי.

גם אני בתור חובב מושבע של המוסיקה הזו לא שומע היום את הכל וטוען,שהיום המוסיקה פחות טובה משמעותית (גם אייל גולן ושרית חדד

מוצאים היום חומרים הרבה פחות טובים מהשנים הקודמות והיפות שלהם) ולכן קשה היום להתחבר לכל מה שקורה שם.(בלי להיכנס לשמות).

מצד שני,אני לא רואה בשוק הישראלי הרבה טובים יותר (מצטער לפחות לדעתי,שלום חנוך,שלמה ארצי וחבריהם הטובים כבר אחרי השיא,קרן פלס,אפרת גוש ומירי מסיקה ממש לא עושות לי את זה (אלא אם מישהו מחפש ללכת להופעה שתשדר לך ...)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אכן, גם במוזיקה ישראלית וגם במוזיקה העולמית, המיין סטרים מייצר זבל.

 

את דעתי על מסיקה/פלס ושאר יוצאי האקדמיה להומוגליזציה של תת מוזיקלית הידועה גם בשם רמון.

 

נסה להקשיב לגבע אלון ואסף אבידן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ד"א,כנראה,שרוב אלו שהעבירו את הביקורת הקשה לא שמעו חלקים איכותיים יותר של המוסיקה הזו כמו:זהר ארגוב של שנות ה-80,חיים משה של שנות ה-80 וקצת ה-90,חלקים קטנים של רון שובל,את השילוב של אתניקס ואייל גולן,ישי ונתי לוי ישן של פעם,שימי תבורי.

צר לי לנפץ לך את התיאוריה, אבל עד אמצע-סוף שנות ה-90' נהגתי להאזין בקביעות לכל אותם שמות שציינת. גם דיסקים קניתי, עד שבסופו של דבר הבנתי שהמוזיקה המזרחית מתה. כל תפארת היצירה שהיתה לז'אנר המפואר הזה פסה לה מן העולם, ואת מקומה תפסו משה פרץ, אבי פרץ, יוסי פרץ ושיראלללללל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
בגירה, לא צריך להיות מומחה למוזיקה, מספיק לסיים תיכון עם בגרות בלשון והבעה בשביל לתפוס כמה עילג זה.

 

אייל גולן, סלח לי, לא שר בעברית עילגת, אלא מקפיד בכל שיריו, הזולים ביותר (ג'ונגל לדוגמא? :| ) על עברית תקינה גם תחבירית וגם פונטית.

 

מי לא? כל השאר. נאור אורמיה, עומר אדם, דודו אהרון, ליאור נרקיס, ודומיהם. אותם אני לא מסוגל לשמוע, ויש שיגידו את ההיפך הגמור.

 

אני לא חושב שתואר במשפטים הופך אדם לחכם, אלא למבין בצורות המשפט. גם תואר בכלכלה ומנהל עסקים לא עושה אדם חכם, אלא הופך אותו למבין במספרים.

 

חוכמה, היא מדד לאיך האדם מתנהל בחיי היומיום שלו ואיך הוא מתמודד במצבים שונים ומשונים ואיך הוא מתייחס למכשולים. אם הוא לא מסוגל להתמודד עם כלום, קם בשתיים בצהריים אחרי ליל הוללות ולא מבין מה הוא רוצה מעצמו או מהעולם, זה מבחינתי טיפש.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה בעצמך אומר שרק זמר אחד מקפיד על עברית נכונה, זה רק מראה לך כמה רדוד ועילג הז'אנר הזה. :roll:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מהתחלה אמרתי כאן שרק אייל תקין. אני לא סובל את השאר. אבל הכלילו פה את כולם.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

חוכמה, היא מדד לאיך האדם מתנהל בחיי היומיום שלו ואיך הוא מתמודד במצבים שונים ומשונים ואיך הוא מתייחס למכשולים. אם הוא לא מסוגל להתמודד עם כלום, קם בשתיים בצהריים אחרי ליל הוללות ולא מבין מה הוא רוצה מעצמו או מהעולם, זה מבחינתי טיפש.

 

תיקון קטן: אני לא חושב שמישהו מהכותבים פה מתייחס לגופו של זמר זה או אחר, אלא רק לתדמיתו.

 

אנחנו לא מכירים את האנשים האלה ולכן אפשר להניח מחמת הספק שהם בעצם לא טיפשים, אבל יש להם תדמית של ערסים עילגים ומטומטמים שכל הכשרון שלהם מסתכם בשירי "כפיים" למיניהם. למיטב הבנתי זה מה שמפריע לנו, לא הציונים שלהם בבגרות או בפסיכומטרי.

 

זה דומה במידה רבה לרושם שיש לנו מחבר פורום זה או אחר. מן הסתם במציאות הכל מורכב יותר, אבל במרחב הווירטואלי אנו שופטים אנשים על סמך מה (או איך) שהם כותבים ולכן גם מתייחסים אליהם בהתאם (ולפעמים בהכללה).

פורסם
צר לי לנפץ לך את התיאוריה, אבל עד אמצע-סוף שנות ה-90' נהגתי להאזין בקביעות לכל אותם שמות שציינת. גם דיסקים קניתי, עד שבסופו של דבר הבנתי שהמוזיקה המזרחית מתה. כל תפארת היצירה שהיתה לז'אנר המפואר הזה פסה לה מן העולם, ואת מקומה תפסו משה פרץ, אבי פרץ, יוסי פרץ ושיראלללללל.

 

השבוע במקרה,לימדתי בכיתה ו' את מפעל חייו של אליעזר בן יהודה,מחייה הלשון העברית.

בטקסט נכתב שחור על לבן:"בתחיית שפה אין הכוונה להפיכתה משפה מתה לשפה חייה כיוון שהעברית מעולם לא נחשבה שפה מתה".

למה אני מצטט את זה ? לדעתי,המוסיקה הים-תיכונית/מזרחית אינה מתה.עובדה,שאתה מציין,שיש אמנים ושירים,שכן אפשר לשמוע ולכן הפרוייקט של רביבו למשל,הוא דוגמה מוצלחת של ניסיון להחייאת המוזיקה ע"י חזרה לשורשים או אם נשתמש במונח המוזיקלי- רטרו.

אצלי במחשב למשל יש לא מעט שירים (כ-4,000) ובהם ספריות עמוסות גם בחומרים ישנים (אצטנע ואומר שאבי היה אספן לא קטן של קלטות ואני המשכתי בדרכו ואספתי חומרים רבים,טובים ונדירים (לא אסורים :wink:)..

איציק קלה,אלי לוזון,ישי ונתי לוי הישנים והטובים,זהר ארגוב,חיים משה,שימי תבורי,דקלון,אבנר גדסי ואביהו מדינה-מספיק בשביל לומר שמוסיקה אינה מתה,אלא עוברת תהליך כלשהו של ירידה-שלפחות לדעתי לצורך עלייה.

כפי שקבוצת ספורט אינה יכולה לקחת אליפות כל עונה (יש כאלו שעשו את זה כמה שנים ברציפות אבל אי אפשר תמיד להיות בטופ) כך גם זמר,שהוא אדם נמצא בתקופות כאלו ואחרות.

אייל גולן להערכתי,למרות ההתלהבות הגדולה של הקהל די נמצא בירידה-מאז פירוק שיתוף הפעולה שלו עם אתניקס לא באמת מצאתי אלבום שלם,שאפשר להגיד עליו- זה מוצר איכותי.

גם שרית חדד,נמצאת בירידה כלשהי וזה שהיא מפחיעה בטלוויזיה לא קשור לכלום.

אני מתגעגע אצלה לתקופות של שירים כמו חוק החיים,לב זהב,הכל סגור (שוב אתניקס) אבל אי אפשר לשכוח,שדווקא משני אלבומים פחות טובים יחסית נשארו ני המנונים שנשמעים היטב ברדיו ברגעים קשים:"כשהלב בוכה" ו"לראות את הכאב".

רק אנשים,שבאמת לא מבינים במוסיקה יכולים מצד אחד לומר,שיוסי גיספן כותב ויוצר ענק ("הלב בוכה") ומצד שני הוא רדוד כי הוא כותב שירים אחרים (עם טקסטים אחרים).

אם דודו אהרון רדוד,כיצד זכה בפרס אקו"ם עבור התואר מלחין השנה ?

ביום שמר אביב גפן/גברות :מסיקה/גוש/ פלס/ריטה יזכו בתואר הזה אגיד עליהן שהן שוות משהו ועד אז חחוץ מאולי ריטה הן יכולות רק לבכות על האמנים "הים תיכוניים" שגונבים להם את הפרנסה.

כמובן,שאיני מצפה,שאחרים ישתכנעו אבל ביקורת צריכה להיות עניינית ויותר מכך -לא להתעלם מכך,שיש הרבה מאוד צרכנים של התכניחם האלו (אם אייל גולן מכר מהאלבום האחרון שלו כבר 60,000 עותקים כאשר יש צריבות,זיופים וכו' כנראה שהוא יותר איכותי מכאלו בסגנון אחר שמוכרים פחות והרבה פחות/לא מוכרים בכלל.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כמובן,שאיני מצפה,שאחרים ישתכנעו אבל ביקורת צריכה להיות עניינית ויותר מכך -לא להתעלם מכך,שיש הרבה מאוד צרכנים של התכניחם האלו (אם אייל גולן מכר מהאלבום האחרון שלו כבר 60,000 עותקים כאשר יש צריבות,זיופים וכו' כנראה שהוא יותר איכותי מכאלו בסגנון אחר שמוכרים פחות והרבה פחות/לא מוכרים בכלל.

 

אתה שוכח שלג'סטין ביבר ובריטני ספירס יש מיליארדי צפיות ביוטיוב. נכון, מיליוני נערות מחוצ'קנות בנות 12 מתות עליהם. זה אומר שהם איכותיים?

אייל גולן מופיע בכל מקום אפשרי במשך שנים רבות. הוא עובד קשה ומצליח וכל הכבוד לו, אבל זה לא אומר שהתוכן שהוא מייצר הוא איכותי. זה רק אומר שהוא הצליח לקלוע למכנה המשותף הרחב ביותר - שלרוב הוא גם לא גבוה במיוחד, בלשון המעטה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בקיצור, אייל גולן הוא הסובארו DL של עולם הזמר הים תיכוני :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אם אייל גולן מכר מהאלבום האחרון שלו כבר 60,000 עותקים כאשר יש צריבות,זיופים וכו' כנראה שהוא יותר איכותי מכאלו בסגנון אחר שמוכרים פחות והרבה פחות/לא מוכרים בכלל.

איך נגיד את זה בעדינות... אם תפוצה/חשיפה היא המדד שלך לאיכות, אתה צריך לעבוד קצת על הלוגיקה שלך. קרא את דבריו של רוני להסבר יותר מעמיק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אתה שוכח שלג'סטין ביבר ובריטני ספירס יש מיליארדי צפיות ביוטיוב. נכון, מיליוני נערות מחוצ'קנות בנות 12 מתות עליהם. זה אומר שהם איכותיים?

אייל גולן מופיע בכל מקום אפשרי במשך שנים רבות. הוא עובד קשה ומצליח וכל הכבוד לו, אבל זה לא אומר שהתוכן שהוא מייצר הוא איכותי. זה רק אומר שהוא הצליח לקלוע למכנה המשותף הרחב ביותר - שלרוב הוא גם לא גבוה במיוחד, בלשון המעטה.

 

תגדיר לי איכות. אני לא שומע מוסיקה מזרחית, אבל מעניין אותי לדעת איך אתה מגדיר איכות, ואיך אתה קובע מה איכותי או לא?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני חולה על השד העדתי, כי הוא פשוט פאסה ! היום יש ערסים מכל מוצא, וערס לאו דווקא מגדיר מישהו כחסר השכלה או ידע.

 

את בית הספר עזבתי אחרי 9 שנות לימוד, השלמתי ל12 תוך מספר ימים (יש לי תעודה בבית) הלכתי להרשם ללימודים במסגרת פרוייקט של משרד החינוך, שמו אותי בכיתה עם כמה ח'ברה ונתנו לכולנו מבחנים, כל מיני נושאים, ע"מ שיראו מה אנחנו יודעים ומה צריך ללמוד.

סיימתי ראשון, הגדתי את כל המסמכים והלכתי הביתה, אחרי שבוע וחצי אני מקבל מכתב שמזמין אותי לפגישה, ישב שם איזה מנהל אחד ועוד כמה אנשים מכובדים כאלה עם חיוכים, אמרו לי שאין להם מה ללמד אותי ונתנו לי תעודה של 12 שנות לימוד.

בגרויות לא עשיתי, העדפתי לשרוף את הזמן עם מכללת היי-טק.

אני לא אוהב ללמוד אבל אני זוכר הכל והראש שלי מלא במידע לא חיוני שמצטבר עם השנים, לדוגמא אני יכול לזהות כמעט כל שיר משנות ה80 רק מלשמוע את 2 השניות הראשונות, ככה תווים של פתיחה בקושי.

היסטוריה זה צד חזק מאוד שלי, ומתמטיקה, לא יודע איך זה נכנס לי לראש אבל אני תמיד מחשב הכל מהר וקולע ותמיד מבסוט כשאנשים לוקחים מחשבון ואומרים לי - וואלה.

 

אז השכלה זה די הכללתי, אני מכיר המון אנשים בורים בעלי השכלה אקדמאית. ואני מכיר המון אנשים חכמים נטולי השכלה פורמלית.

 

 

לגביי הסרטונים שהועלו פה, ישי לוי הזה מגעיל, יש לו כמה שירים יפים, במיוחד אלו מפעם, ליסה ליסה כדוגמא.

מונית הכסף ומאורעות תרפ"ט, בושה, אבל אני לא מתפלא, אני לא זוכר שכשאני הייתי בביה"ס הרבה מורים שנהנו ללמד, זה היה נראה כאילו הם תקועים שם בלית ברירה בדיוק כמוני.

וחינוך מתחיל מהבית, מערכת החינוך והתקשורת דואגים לריווי המוח בצורה מדהימה, היום להיות מורה זאת עבודה, פעם זאת הייתה שליחות. הורים מחזקים את הילד ולא מגבים את המורים. ובטלוויזיה, אני נהנה מהסרקזם של ארץ נהדרת פה ושם אבל כל דבר אחר פשוט מחליא אותי, מזל שיש את ערוץ ההיסטוריה וסדרות טובות כמו מד-מן או שובר שורות.

 

וזוהר ארגוב.....

תענוג.

http://www.youtube.com/watch?v=b2qhOgwORmY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...