Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגברים עד 2K ....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה ....

בהמשך להודעה שלי פה על רמקולים החלטתי שאני קונה מגבר 4 ערוצים ל2 הקדמיים ומאוחר יותר אני אוסיף לו עוד 2 אחוריים.

הרמקולים שיש לי מקדימה הם 100W MAX, ו 50W RMS.הם של CERWIN VEGA .

אני מתכוון לקנות יותר חזקים ואז את הקדמיים יעביר אחורה או שאשים מאחור את החזקים יותר.

 

הציעו לי רוקפורד פאנץ' 400.4 ב 1500 שקל, מה אתם אומרים על המחיר ועל המגבר עצמו? לא חזק מידיי?

איזה עוד מגברים טובים כדאי לבדוק? רצוי להגיד לי גם מחיר משוער ...

מה אתם אומרים על מגברים של בוס?(BOSE?)

לאנזר? מה שיש באתר במבצע לא מספיק לי מסחינת הספק ... אני צריך 4 ערוצים.

אם נכנס לי בתקציב(או שצריך טיפה יותר) תמליצו לי על 5/6 ערוצים שגם יגביר לי את הסאב.

יש 5 ערוצים של רד-סאונד - שווה לבדוק אותו בכלל?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

וואלה אחי אל תתקרב לרד סאונד ואני ממליץ ובטוח שגם כל מי שבפורם פה ימליץ לך ללכת על הרוקפורד בייחוד עם הוא במחר הזה (והוא חדש)

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם
אז ככה ....

בהמשך להודעה שלי פה על רמקולים החלטתי שאני קונה מגבר 4 ערוצים ל2 הקדמיים ומאוחר יותר אני אוסיף לו עוד 2 אחוריים.

הרמקולים שיש לי מקדימה הם 100W MAX, ו 50W RMS.הם של CERWIN VEGA .

אני מתכוון לקנות יותר חזקים ואז את הקדמיים יעביר אחורה או שאשים מאחור את החזקים יותר.

 

הציעו לי רוקפורד פאנץ' 400.4 ב 1500 שקל, מה אתם אומרים על המחיר ועל המגבר עצמו? לא חזק מידיי?

איזה עוד מגברים טובים כדאי לבדוק? רצוי להגיד לי גם מחיר משוער ...

מה אתם אומרים על מגברים של בוס?(BOSE?)

לאנזר? מה שיש באתר במבצע לא מספיק לי מסחינת הספק ... אני צריך 4 ערוצים.

אם נכנס לי בתקציב(או שצריך טיפה יותר) תמליצו לי על 5/6 ערוצים שגם יגביר לי את הסאב.

יש 5 ערוצים של רד-סאונד - שווה לבדוק אותו בכלל?

 

אני הייתי הולך על רוקפורד מבלי לחשוב פעמיים (גם אם הוא משומש), אופציה שניה זה לאזנר 800W . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

גם אני הייתי הולך על הרוקפורד ואם אתה לא רוצה אותו אז תודיע לי בפרטי ותתן לי את הטלפון של המוכר.

פורסם

ההצעות הכי זולות שקיבלתי למגברים:

Rockford Punch 400.4 - 1800nis

Rockford Power 400.4 - 2000nis

Lanzar Vibe418 800W - 1200nis

מה אתם אומרים - על מה ללכת?

האם הרוקפורד שווים את ההפרש?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

לטעמי האישי לפחות המגברים מהסדרה האחרונה של רוקפורד לא שווים את מחירם, הם מוציאים סאונד לא נקי ולא שולטים יפה ברמקולים , הדעה הזאת גם די רווחת בפורומים בחו"ל.

 

בפחות כסף תוכל להשיג את ה CA40 של DLS שייתן תוצאה יותר טובה.

Leon Cupra 2009

פורסם
לטעמי האישי לפחות המגברים מהסדרה האחרונה של רוקפורד לא שווים את מחירם, הם מוציאים סאונד לא נקי ולא שולטים יפה ברמקולים , הדעה הזאת גם די רווחת בפורומים בחו"ל.

 

בפחות כסף תוכל להשיג את ה CA40 של DLS שייתן תוצאה יותר טובה.

כמה הוא עולה ומאיפה?

פורסם

לא זוכר בדיוק, אני חושב שאיפהשהוא בין 1500-2000.

אתה יכול למצוא אותו במספר חנויות בארץ, אני מתקין אצל דיגיטל סאונד בהרצליה

Leon Cupra 2009

×
×
  • תוכן חדש...