Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 3008


mshlomovitz
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערכתי היום נסיעת מבחן על רכב זה בסוכנות הטרייד אין של פיגו, הרכב למרות מה שחשבתי לא מגיב כראוי, במיוחד הפתיעה אותי השהייה בעת יציאה מהמקום של תגובת המנוע או הגיר, גם בזמן נסיעה מרגישים את החלפת ההילוכים והתגובות הן לא כמו שהייתי מצפה מרכב עם מגדש טורבו.

אשמח לשמוע האם למישהו מחברי הפורום יש ניסיון עם רכב זה, והאם שמעתם על בעיות כגון אלו.

ובכלל מה ידוע על האמינות של רכב זה

 

תודה

פורסם

נהגתי על הרכב פעמים רבות,השהייה,למרות המגדש טורבו,לא הייתה,הביצועים טובים מאד.

מתגובות של בעלי רכב כזה,גם כאן בפורום,השביעות רצון גבוהה.

פורסם

אני גם לא מבין על מה אתה מדבר?

יש לנו במשפחה את הרכב הנ״ל ללא בעיות וללא השהיות.

באמת אחד הרכבים המוצלחים של פיג׳ו. זה אפילו לא פיג׳ו;) העיצוב כן. המכאניקה לא.

פורסם
ערכתי היום נסיעת מבחן על רכב זה בסוכנות הטרייד אין של פיגו, הרכב למרות מה שחשבתי לא מגיב כראוי, במיוחד הפתיעה אותי השהייה בעת יציאה מהמקום של תגובת המנוע או הגיר, גם בזמן נסיעה מרגישים את החלפת ההילוכים והתגובות הן לא כמו שהייתי מצפה מרכב עם מגדש טורבו.

אשמח לשמוע האם למישהו מחברי הפורום יש ניסיון עם רכב זה, והאם שמעתם על בעיות כגון אלו.

ובכלל מה ידוע על האמינות של רכב זה

 

תודה

 

לגבי תגובה נרפית בזינוק וביצועים בינוניים נתקלתי גם אני במהלך נסיעת מבחן שערכתי עליה במטרה לרכוש רכב כזה חדש מהיבואן. עקב כך לא הזמנתי את הרכב וביטלתי אף נסיעת מבחן על הפיזו 5008 בעלת אותם מכללי הנעה.

 

יחד עם זאת מהתגובות מעליי ושל עוד חבר פורום שבבעלותו פיזו כזאת (alonjp למיטב זכרוני) וגם ממבחני הרכב שנערכו לה עולה שהביצועים שלה דווקא טובים.

 

אני לא יודע להסביר זאת, חשבתי בדיעבד שאולי מדובר בתקלה ברכב המבחן, כעת אני מבין שזה לא קשור לכך כנראה. 

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
לגבי תגובה נרפית בזינוק וביצועים בינוניים נתקלתי גם אני במהלך נסיעת מבחן שערכתי עליה במטרה לרכוש רכב כזה חדש מהיבואן. עקב כך לא הזמנתי את הרכב וביטלתי אף נסיעת מבחן על הפיזו 5008 בעלת אותם מכללי הנעה.

 

יחד עם זאת מהתגובות מעליי ושל עוד חבר פורום שבבעלותו פיזו כזאת (alonjp למיטב זכרוני) וגם ממבחני הרכב שנערכו לה עולה שהביצועים שלה דווקא טובים.

 

אני לא יודע להסביר זאת, חשבתי בדיעבד שאולי מדובר בתקלה ברכב המבחן, כעת אני מבין שזה לא קשור לכך כנראה. 

להיפך,זה רק מחזק את זה שיש תקלה ברכב המבחן,כל כך אופייני ללובינסקי לתת ללקוחות לבחון רכב תקול,זה קלאסי לובנסקי.

פורסם
ערכתי היום נסיעת מבחן על רכב זה בסוכנות הטרייד אין של פיגו, הרכב למרות מה שחשבתי לא מגיב כראוי, במיוחד הפתיעה אותי השהייה בעת יציאה מהמקום של תגובת המנוע או הגיר, גם בזמן נסיעה מרגישים את החלפת ההילוכים והתגובות הן לא כמו שהייתי מצפה מרכב עם מגדש טורבו.

אשמח לשמוע האם למישהו מחברי הפורום יש ניסיון עם רכב זה, והאם שמעתם על בעיות כגון אלו.

ובכלל מה ידוע על האמינות של רכב זה

 

תודה

מהיכרות אישית של שלושה בעלי מכוניות כאלה ישנה שביעות רצון גדולה מהרכב בעיקר מהשימושיות והנוחות שלו. לא נראה לי הגיוני לוותר על נוחות בגלל השהיית תגובת מנוע כי מי שמחפש 3008 לא עושה את זה כדי לתת בראש בנס הרים או ברמזורים. רק בגלל זה לא הייתי ממהר לפסול אותו.

פורסם
ערכתי היום נסיעת מבחן על רכב זה בסוכנות הטרייד אין של פיגו, הרכב למרות מה שחשבתי לא מגיב כראוי, במיוחד הפתיעה אותי השהייה בעת יציאה מהמקום של תגובת המנוע או הגיר, גם בזמן נסיעה מרגישים את החלפת ההילוכים והתגובות הן לא כמו שהייתי מצפה מרכב עם מגדש טורבו.

אשמח לשמוע האם למישהו מחברי הפורום יש ניסיון עם רכב זה, והאם שמעתם על בעיות כגון אלו.

ובכלל מה ידוע על האמינות של רכב זה

 

תודה

 

לצורך קבלת פרופורציות, באיזה מכונית אתה נוהג ביומיום?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מנהיגה על הרכב הזה, אני יכול להמליץ בחום.

מרווח, נוח מאוד. גיר ומנוע מצוינים.

לא הרגשתי השהייה קריטית.

מבחינת אמינות, אני מעריך שמי שיש לו את הרכב תקופה ארוכה יוכל לתת חוות דעת טובה.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

רק אני חושב שזאת חוצפה לפתוח שרשור, להעלות שאלות ובקשה לייעוץ, לקבל תשובות (חלקן נכונות וחלקן לא) ואפילו לא להגיב בתגובה קטנה כמו "תודה"?

 

מסיבה זו בלבד לא אתרום לשרשור.

 

מי שיש לו שאלות בנוגע ל-3008 מוזמן לפנות אלי בפרטי (חוץ מפותח השרשור כמובן) או לפתוח נושא חדש.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בתור מי שהתלבט רבות לפני שלקחתי את ה- 3008, אני יכול לאמר לך שאני מרוצה, ומאוד מהבחירה שלי.

 

אינני מכיר את ההשהייה שאתה מדבר עליה. אצלי זה לא קורה.

הרכב סופר נוח בכל התחומים, ופשוט כייף להיות בו ולנהוג בו.

הדבר היחידי שהייתי משפר, הוא טיפ טיפה את קשיחות הבולמים, אבל זה היה צפוי, ידעתי שיהיה, וזה רק טיפה מוזר לי כי הגעתי מסיטרואן, שם הבולמים שומרים בסוד את מה שהצמיגים מספרים להם.

 

ממליץ לך בחום, לבדוק 3008 נוספים. מוזר לוותר על רכב טוב, רק כי רכב המבחן שלך לא תקין.

כל טוב

עמית דונסקי.

×
×
  • תוכן חדש...