Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במחירון שלמה לוי המקוון מצויין כי המחיר מעודכן נכון לראשון לחודש הנוכחי.

למיטב זכרוני המחירון אמור להתעדכן ב 15 לחודש, לא?

 

מבקש המלצה לאתר בו ניתן לראות נכון להיום את המחירון המעודכן.

 

תודה...

פורסם

יש שני מחירונים - יצחק לוי (לא שלמה לוי) ויד 2.

יצחק לוי מתעדכן בראשון לכל חודש. לא יודע לגבי יד 2.

הגופים המוסדיים, חברות ביטוח וכיו"ב נסמכים על יצחק לוי.

יצחק לוי מוביל מהבחינה הזאת למרות שקורה הרבה פעמים שהמחירון שלו לא קשור למציאות ושונה באופן ניכר ממחיר המכירה בפועל.

יד 2 סה"כ אמין מבחינת מחירי המכירה בפועל אולם הוא טרם השתרש כמחירון "רשמי".

זהו עד כה.

אם אתה רוצה לדעת את המחיר היבש, תסתכל בלוי יצחק.

אם אתה רוצה לדעת כמה תקבל עבור הרכב, תסתכל על המודעות ביד 2 ותוכל לקבל כיוון כללי.

בהצלחה

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

מחזק את דברי Bull-81.

לגבי שאלתך על אתר - כנס לאתר WINWIN, יש שם מספר שאליו אתה מתקשר ובעלות שיחה סלולארית (או עלות שקרית אחרת) אתה נכנס למחירון דיגיטלי של יצחק לוי.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

מחירון יד 2 עובד בשיטה שלפעמים המחירון מאוד רחוק מהמציאות,לפעמים אף בצורה הזוייה.

 

לאחר מכירת רכב ביד 2 ניתן להכניס מחיר מכירה,

ככה שרכב שלא נמכר כל יום,מוכריו יכולים(גם עם משתמש פיקבטיבי) לרשום מספרים הזויים לגמרי וככה יעלו בעצם את המחיר.

 

אני הייתי מסתמך על לוי יצחק בלבד.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
מחירון יד 2 עובד בשיטה שלפעמים המחירון מאוד רחוק מהמציאות,לפעמים אף בצורה הזוייה.

 

לאחר מכירת רכב ביד 2 ניתן להכניס מחיר מכירה,

ככה שרכב שלא נמכר כל יום,מוכריו יכולים(גם עם משתמש פיקבטיבי) לרשום מספרים הזויים לגמרי וככה יעלו בעצם את המחיר.

 

אני הייתי מסתמך על לוי יצחק בלבד.

 

אני מסכים איתך ,

 

לא לסמוך על יד 2 , כי אני אישית עשיתי הרבה משחקים ועבודה בעיניים , שרציתי לקנות וגם למכור רכבים

 

לוי יצחק נכון שלפעמים מרוחק מהמציאות , אבל הוא נותן את שווי הרכב , לא מה שאתה או נהגים חושבים על הרכב .

פורד מונאיו רכב מצויין ופי 10 יותר טוב מהפוקוס , אבל תתפלא שביד 2 מחירון הפוקוס יותר גבוהה מהמונדאיו [ מבדיקה לפני שנתיים שרציתי למכור]

×
×
  • תוכן חדש...