Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מעוניין לרכוש את הרכב הנ"ל

רציתי לשאול האם יש הבדל בשנתונים האלה? ומה ההבדל?

למי שיש את הרכב - מה צריכת הדלק? כל אחד כותב משהו אחר ואין לי תמונה ברורה כל כך

ובכללי מה אתם חושבים על הרכב?

 

תודה וחג שמח

פורסם

היה בבעולתי מספר שנים (שנתון 2004) רכב נהדר לנהיגה,

הרבה אוטו בקצת כסף.. אבל, יקר לאחזקה מבחינת טיפולים ודלק (אני חוויתי תקלות חוזרות במערכת הקירור והחשמל)

דלק אצלי עשה בערך 1:10 בנסיעה משולבת 70%(בינעירוני):(עירוני)30%

 

למיטב ידיעתי, אין הבדלים בין שנתונים 2002-2004 פרט לקוסמטיקה (אני חושב שעשו לו פייסליפט ב2004) וגם זה עניין של ניקלים בידיות ושטויות כאלו.

פורסם

לפני שבועיים רכשתי מונדאו 2006 ואני יכול פחות או יותר לענות לך על השאלות:

1)הרכב מאוד מרווח,יציב,מפואר,נוח,שקט,בטיחותי.

2)האיבזור:4 ח״ח,נ״מ,בקרת אקלים דיגיטלית,מחשב דרך,כיוון גובה חשמלי למושב הנהג,

תאורת מפות קידמית ואחורית +תאורה בסוככי השמש ותאורה לרגלי הנוסעים,פתיחת תא

מיטען חשמלית,בקרת שיוט,6 כריות אויר,ABS,פנסי ערפל,רדיו דיסק

מקורי+שליטה מההגה,שולל התנעה,מראות חשמליות עם תאורת גישה,כיוון הגה מלא (לגובה ולעומק),

גלגל הגה מעור,משענת יד קידמית+אחורית,ג׳אנטים מגנזיום,חלונות כהים,שלט במפתח.

3)צריכת דלק בעיר 1-9 מחוץ לעיר בשיוט רגוע אפשר להוציא 1-14.5 וזה בדוק

4)טיפולים לא כל כך יקרים יחסית ממוצע כמו מאזדה 6 מה שטוב שאין רצועת טיימינג

אלא שרשרת וזה פחות הוצאה ופחות כאב ראש וכל מוסך יכול לטפל ברכב (לא מסובך כל כך).

5) אלטרנטור יחסית רגיש ונוטה לסיים את חייו יחסית במהרה האלטרנטיבות הם: החלפה או שיפוץ. 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

יש לי שנת 2007 כבר 3 שנים

 

אני מצטרף לעונים לפני : רכב מפנק מפואר באמת נוח לנסיעה

 

3 שנים אין תקלות ואין מוסך חוץ מטיפולים , שלא יקרים [ אח שלי משלם אותו דבר על מזדה 6 ] ,

 

דלק אצלי עושה 1:8 כי רוב הניסיעות עירוניות ,

 

קצת " כבד" , לא חלש בכלל אבל צריך ללחוץ "חזק" על הדוושה שיתחיל להגיב [ לפחות אצלי]

 

אני נוסע עם אוטו מלא נוסעים , ומלא סחורה מאחורה ועם מזגן והרכב סוחב בקלות .

פורסם

אותו הרכב מ 2002 עד 2007.

בשנים היאלה היה שינוי קוסמטי אחד ב 2004 ועוד שינוי קוסמטי פנימי וחיצוני ב 2006 אם אני לא טועה.

מבחינה מכנית אותו הרכב.

 

בהצלחה.

פורסם

תודה לעונים

 

האם כדאי ללכת על הרכב הנ"ל? נסועה של כ15 אלף בשנה, כיום בעל קורולה שעושה 1ל10 בעיר

התקציב הינו 25 אלף אבל אפשר למתוח קצת, חייב אוטומט

יש הצעות יותר טובות?

פורסם
תודה לעונים

 

האם כדאי ללכת על הרכב הנ"ל? נסועה של כ15 אלף בשנה, כיום בעל קורולה שעושה 1ל10 בעיר

התקציב הינו 25 אלף אבל אפשר למתוח קצת, חייב אוטומט

יש הצעות יותר טובות?

 

איזה שנה הקורולה שלך?

בכל אופן במחיר הזה אין למונדאו מתחרים והמונדאו עדיפה

על הקורולה בכל הפרמטרים חוץ מצריכת דלק והאמינות הגבוהה

של הקורולה.

זה לא אומר שהמונדאו לא אמינה היא דווקא מאוד אמינה אבל טויוטה

זו טויוטה אין מה לעשות.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

הקורולה שנת 98 והגיעה הזמן להחליף

נדלקתי על המונדאו בגלל המחיר והתמורה שמקבלים

בסופו של דבר צריכת הדלק מאוד חשובה לי כי אני נוסע לא מעט בפקקים - אני יכול לאכול עד 1ל8 אבל מעבר לזה זה כבר לא שווה לי

×
×
  • תוכן חדש...