Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב צה"לי


niknik
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש דרך כלשהי לברר אם רכב מסויים היה ברשות צה"ל?

אני רוצה לקנות רכב דרך אחת מחברות הליסינג, ובהיסטוריית הרכב רשום ב"מס' זיהוי" מספר כלשהו ואחריו רשום "צהל".

שאלתי את הסוכן מכירות על זה והוא אמר שהרכב היה בליסינג רגיל ואין להם רכבים שהיו בעבר בצה"ל. הוא גם אמר שאני יכולה לבדוק בעצמי. השאלה היא איך?

אם הרכב אכן היה צבאי, יהיה רשום ברישיון הרכב צה"ל?

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מי שעובדים עם צה"ל בשנים האחרונות הם אלבר ושלמה סיקסט בליסינג ובהשכרה ראיתי הרבה רכבים של פרי.

לצבא יש רכבים מאוד מסויימים, זה מתחיל באקסנט וקיה ריו או בשכורים לרוב יונדאי I20 מפרי. אחר כך יש פורטה ומעט מאוד שברולט קרוז. משפחות מרובות ילדים מקבלות טויוטה וורסו והיו גם מיצובישי גרנדיס. מעל יש בעיקר מאזדה 6 וכמה סובארו B4 בעיקר מהשכרה.

 

חברות ליסינג לא מדווחות ברישיונות על רכב שמשמש את צה"ל.

פורסם

מעט שנים+ק"מ גבוה בד"כ זה צה"ל. לרוב זה אלבר, ניו קופל זה הדגמים הישנים יותר.

בכל מקרה, אם תספר לנו מה סוג הרכב, מצבו הפנימי, ק"מ וכו' אולי נוכל לעזור. וכמובן מאיזה חברה אתה רוכש אותו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תודה לשניכם על התשובות..

מדובר בסיטרואן C4, מלובינסקי, שנת 2009, עם 68000 ק"מ.

עדיין לא ראיתי את הרכב כי הוא נמצא בסניף אחר בארץ.

פורסם

ראיתי פעם אחת בבסיס שלי C4 כמו שאתה מחפש,

אבל לא זוכר שראיתי חוץ מזה עוד משהו.

 

בצבא יש הרבה אקסנטים, ריו וכדומה.

 

בהשכרה יש המון רכבים,

היו לנו בבסיס מיצובישי לנסר, יש עכשיו יונדאי i30, מאזדה 2, הייתה יונדאי i20.

 

אין קשר.

 

אגב, לרוב רכבים צבאיים בצבע לבן או גווני אפור.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בנוסף יש גם רכבי 4X4 שכורים - יש גם ב"פרי"..

עפ מה שאני יודע, רשום בחוזה השכירות משה"ב (משרד הביטחון...)

פורסם

כן,

בבסיס שאני משרת בו יש הרבה רכבים שכורים מפרי,

הרבה i10 וכמה ריו (היה גם בבה"ד 7 שהייתי בו בקורס ובטירונות)

 

הרוב שלמה סיקסט ואלבר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

היום צהל כבר מספק מגוון רכבים לאנשי הקבע.

עד כמה שאני זוכר רכבים עם מס.זיהוי שמסתיים בצ.ה.ל אלו רכבים שכורים ולא ליסינג שמשמשים במה שנקרא, "רכב ז**ה".

בכל מקרה - במקרה הזה הקילומטראז סביר+ ואם הבדיקה יוצאת טוב אני לא רואה משמעות למי היה הבעלים הראשונים.

פורסם
מעט שנים+ק"מ גבוה בד"כ זה צה"ל. לרוב זה אלבר, ניו קופל זה הדגמים הישנים יותר.

בכל מקרה, אם תספר לנו מה סוג הרכב, מצבו הפנימי, ק"מ וכו' אולי נוכל לעזור. וכמובן מאיזה חברה אתה רוכש אותו.

 

הפוך דווקא. לרוב, האקסנטים הישנות אלבר, וה i25/rio/forte החדשות יותר של שלמה.

 

לגבי הדרגות הגבוהות יותר שמישהו שאל, ה6 מתחלפות כיום בדר"כ עם אוונסיס. אז מי שמחפש לו איזה מאזדה 6 - להיזהר

Aprilia Shiver 750

פורסם

אני הייתי מתנהג בחשדנות אך לא פוסל. רשימת רכבים שנתקלתי בהם בצה״ל (שיכים לצבא) והפתיעו אותי:

- טויוטה אוונסיס - ידועה בתור רכב לאלופים ומעלה

- פאסאט בדור הנוכחי לפני מתיחת הפנים: גם בנזין וגם דיזל

- יונדאי i20

- פיאט פנדה (גם אני לא האמנתי, דרשתי מסמכים וקראתי בעיון כדי לוודא שאני לא הוזה)

- טויוטה פריוס דור אחרון

- פיג׳ו 508

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

חברים, אל תופתעו, יש גם מרצדס וב.מ.וו בצה"ל. לפחות היה פעם( לא יודע מה יש היום).

בכל מקרה, סיטרואן C4 היא מחזה נדיר בצבא, ולכן הסיכוי קטן יותר.

אני הכי אהבתי את נפורד גלקסי, וטויוטה ספייס ורסו, הן המכוניות הכי "נורמליות" שיש בצה"ל. השתיים שאני הכרתי של אלבר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

גם אני הכרתי את הוורסו כרכב צבאי והוא מאוד הפתיע אותי.

הוא נראה מאוד אפור ומשעמם אבל בפועל מרווח למדי, זריז ומאוד נוח.


×
×
  • תוכן חדש...