Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות...ועזרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תאמין לי שהמגבר הזה מעולה, הסאבים דופקים ממש חזק. (אני מאמין שהוא בגישור באמת 300 RMS).

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חח, בלי להעליב, אך בשביל אבא שלי לדוגמא, פאנל מקורי של הרכב, זה מאוד עוצמתי וחזק.

אם הוא יצטרך לתת חוות דעת לגבי העוצמה, זה יהיה מינימום 1000 וואט,

מה שאני מנסה להגיד שהאוזניים שלנו זה לא אידקציה, משמע אתה לא באמת יכול להחליט אם זה נותן 300 או 150, מבלי לעשות השוואה ישירה למקור כוח אמין, כי לפי נתוני החברה הם לא בדיוק קולעים בשאר המוצרים שלהם,

יהיה נחמד לעשות למגבר השוואה ולראות אם הוא אכן "עוצמתי" ביחס לאחרים, או אפילו עומד איתם ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
חח, אז לא אומרים "הוא נותן 300 אר אמ אס" כי אנשים יתחילו להאמין לזה......

אומרים "הוא מוצהר 300 אר אמ אס" , לרגע חשבתי שבאמת מדובר בבדיקה או משהו...

מיק מיק אחי הוא מוצהר 700W לברידג'.

נתונים אמיתיים. ב14.4V 1KHZ הוא נותן בגישור 300WRMS.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם
נתונים אמיתיים של מי ?

חברה.

 

יש LANZAR יש LEGACY יש PYLE יש LANZAR יש PYRAMID ויש משהו חדש שיצא:

BLITZ AUDIO כול אילו הם בעצם אותה חברה.

 

ורק בפייל רושמים נתונים אמיתיים. זה לפי הידע שלי.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

שוב, לא מדובר בנתונים אמיתיים , כי אין דבר כזה נתון אמיתי אם זה לא גורם אובייקטיבי

משמע, זאת הצהרה לכל דבר...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם אתה רוצה לחבר 2 סאבים במקביל (pioneer) אתה יורד ל 2 ohm .כל המגברים הללו בברידג' לא יכולים לעבוד ב 2 ohm .אם אתה מחבר את הסאבים ליציאות של הרמקולים המגבר לא יזיז אותם.

פורסם
אם אתה רוצה לחבר 2 סאבים במקביל (pioneer) אתה יורד ל 2 ohm .כל המגברים הללו בברידג' לא יכולים לעבוד ב 2 ohm .אם אתה מחבר את הסאבים ליציאות של הרמקולים המגבר לא יזיז אותם.

מממ...... הדיבור לא תואם לשם.

הכוונה שלי שהמגבר הוא 4 ערוצים. אין בכלל בעיה לחבר כול סאב לברידג'. אין פה עומס של שני סאבים על ברידג' אחד.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם
גם אני איתך בדעה הזאת

תגיד לי מיסטר אודיו וRFTeam אתם בדקתם את המגבר הזה שאתם מדברים ככה בביטחון????

ברגע שתבדוק את אותו דגם ספציפית אז תוכל להגיב ולקטול!....כל עוד לא בדקת אותו אתה לא יכול לשלול בצורה כזאת.

זה פשוט מרגיז שאנשים פה זורקים סתם לאוויר "גם אני בדעה שלך שהוא לא מספק 300 ארמס"

תאמין לי שאני שמעתי מגבר של לאנזר 1200 וואט הVIBE ואין הבדל של ממש ואני באמת לא יודע אם זה נכון או לא שהם מפריזים בהצהרות שלהם למה?...כי לא בדקתי את זה, אלה רק שמעתי אותו בפעולה.

אז בבקשה ממכם פעם הבאה לא לזרוק סתם ברבורים באוויר.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם
תגיד לי מיסטר אודיו וRFTeam אתם בדקתם את המגבר הזה שאתם מדברים ככה בביטחון????

ברגע שתבדוק את אותו דגם ספציפית אז תוכל להגיב ולקטול!....כל עוד לא בדקת אותו אתה לא יכול לשלול בצורה כזאת.

זה פשוט מרגיז שאנשים פה זורקים סתם לאוויר "גם אני בדעה שלך שהוא לא מספק 300 ארמס"

תאמין לי שאני שמעתי מגבר של לאנזר 1200 וואט הVIBE ואין הבדל של ממש ואני באמת לא יודע אם זה נכון או לא שהם מפריזים בהצהרות שלהם למה?...כי לא בדקתי את זה, אלה רק שמעתי אותו בפעולה.

אז בבקשה ממכם פעם הבאה לא לזרוק סתם ברבורים באוויר.

אז כנראה ששמעת ברכב הלא נכון, או עם חיבור שלא כמו שצריך...

אתה מוזמן לבוא לשמוע אותו אצלי... מבטיח לך שלא "תתאכזב"...

ולגבי הנתונים הרשמיים שלו, כבר פרסמתי לינק לביקורת של carsound שבדקו אותו מכל

הזוויות האפשריות.

(נהייתי נציג של לנזר... :) )

האמת, סתם נמאס לשמוע שקוטלים מוצר מבלי להכיר אותו/לשמוע אותו כמו שצריך...

פורסם
אז כנראה ששמעת ברכב הלא נכון, או עם חיבור שלא כמו שצריך...

אתה מוזמן לבוא לשמוע אותו אצלי... מבטיח לך שלא "תתאכזב"...

ולגבי הנתונים הרשמיים שלו, כבר פרסמתי לינק לביקורת של carsound שבדקו אותו מכל

הזוויות האפשריות.

(נהייתי נציג של לנזר... :) )

האמת, סתם נמאס לשמוע שקוטלים מוצר מבלי להכיר אותו/לשמוע אותו כמו שצריך...

גל דיי זה לא מדובר על המגבר שלך זה מדובר על מגבר ה4 ערוצים ה1200 של VIBE.

המגבר שלך כולנו שמענו שהוא חזק.........!

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216


×
×
  • תוכן חדש...