Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[תחבורה ציבורית] מוניות שירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

שאלה לי אליכם, האם מוניות השירות הבין-עירוניות עובדות גם בשבתות?

(ליתר דיוק, נתניה-ת"א)

תודה על התשובה, וסוף שבוע בטוח בכבישים.

 

לאון.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

ליאוניד, אני מנתניה ואני בטוח ב-99% שיש מוניות שירות לתל-אביב בשבת.

וסוף שבוע בטוח בכבישים
כנ"ל, מצטרף לאיחול... :wink:
פורסם

לא הייתי קורא למוניות שירות "תחבורה ציבורית סדירה". הם בד"כ הרבה דברים אבל סדירים הם לא...

חוצמזה אני תמיד רואה מוניות שירות בשבת ליד הבית (יש שם תחנה די מרכזית, זה בשדרות בינימין למי שמכיר את נתניה קצת).

פורסם

עידכון: אתמול בערב בדרך מנתניה (חדרה את האמת, אספתי את החברה), ראיתי מונית שירות נוסעת לכיוון תל-אביב. אז כנראה שיש... :wink:

פורסם

אז ככה

מוניות שרות בד"כ יש גם בשבת.

מוניות המרכז תל -אביב עובדות, לכל האזורים כולל אשקלון.

מוניות שי - לי אני לא בטוח, אני יכו ללשאול אם אתה ממש רוצה בבוקר, אבא שלי יושן עכשיו

המרכז אשקלון , לא עובדים רובם, הרוב תלאביבים

ולידיעתכם, לרוב המוניות האלו (90 אחוז) אין רישוין שרות

כך שהם לא באמת "שרות"

פורסם

אני מת"א.

 

והייתי עובד בנתניה גם בשבת.

 

 

בשבת המוניות שרות בין ת"א לנתניה עובדות!!

 

כמו שאמרו ששום דבר לא מסודר אצלם וזה נכון.

אלא אנשים שאם בא להם הם יוצאים לעבוד אם לא נשארים בבית.

הרוב עובדים בימי ח"ול וחלק עובדים גם בשבת ולכן התדירות שלהם יותר נמוכה,

בערך כול רבע שעה+- מגיעה מונית,

בימי חול זה כול 2-3 דקות!

בכול מקרה אין לך מה לדאוג יש מוניות שירות בשבת אבל צריך לחכות קצת

פורסם

המונית אולי מגיעה כול 2-3 דקות אבל עד שהם יוצאים יוצאת הנשמה... "אחי עוד 2 דקות, שנייה תן להתמלא, מה לא חבל לנסוע ככה לתל-אביב עם רק 17 אנשים באוטו? אפשר עוד לדחוס קצת מאחורה, ואולי גם לקשור איזה שניים למעלה לגגון, לא חבל? פרנסה של בן אדם..."

×
×
  • תוכן חדש...