Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם ,

 

אחרי הרבה התלבטויות , אתמול קניתי קסנטיה , והרכב מדהים !!

 

 

ביליתי הרבה שעות בפורום הנהדר הזה , תודה לכל הגולשים ובמיוחד ל-pasparto שעזר לי בכל בעיה אפשרית , תודה מכל הלב .

 

יש לי כמה שאלות בנושא קוסמטיקה לרכב - כל שאלה מצולמת , אפשר לראות בתמונות :

 

 

1 – כיצד אני מוריד מדבקות ובמיוחד מדבקת שמור מרחק ( מעל מספר רישוי ) בלי לפגוע בצבע ובפגוש ?

2 – איך אני מחדש פגוש אחורי ( הכוונה צבע שחור , הוא גם קצת דהוי ) ?

3 – מגן שמש לא נתפס למעלה כאשר אני מקפל אותו , איך פותרים את הבעיה בלי להחליף את כל המגן שמש ?

4 – מישהו התקן דיבורית ברשלנות , איך אני פותר בעיית ריפוד ?

5 – את הדיבורית אני מסיר , אבל יישארו חורים על הפסטיק של דשבורד , מה עושים אם החורים ( טיפול קוסמטי ) ?

6 – איך מורידים טיפות צבע שנשפך לפני הרבה זמן ?

 

תודה מראש

diburit.jpg

magen.jpg

pagosh1.jpg

ripud.jpg

tzeva.jpg

פורסם

המדבקות מאחור נסה להוציא סתם ככה, עם היד, ואז לנקות את הדבק עם דלק, לא הולך ?

תמיס את המדבקות בעזרת פן, ותנקה עם דלק.

את הכתם בכנף מקדימה, תנסה לעשות עם פוליש.

 

חורים בדיבורית, חפש במנוע, היה על זה לא מזמן ת'רד וכתוב שם בדיוק איך מטפלים בזה.

אהה, והכי חשוב, תתחדש, ותהנה מהאוטו...

ותקפיד לבדוק נוזל הידראולי, שלא יהיה לך בעיות עם הבולמים מאחורה...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

1) תנסה לשפוך על זה מים חמים, ואז לגרד עם הציפורנים (תיזהר לא לשרוט את הצבע). המדבקה אמורה לצאת כמעט בקלות.

 

4) הולך לרפד רכב שמרפד את האזור מחדש.

 

6) צבע ביתי יורד עם אציטון , הבעיה היא שנראה לי שאציטון ימיס לך את הצבע. תחכה לעצות מאנשים חכמים ממני.

 

תתחדש על המכונית, ותהנה ממנה. :-)

 

פליקס.

ROOONEEYY

×
×
  • תוכן חדש...