Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=291051

כמו שאני טוען, אין כל הבדל משמעותי בינה לבין BH או כל השאר. כשהמחיר שלה הוא פחות מחצי מחיר של פלסטלינה עם שם, אין כל לגיטימיות לשאר הפלסטלינות בשוק.

:-)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו שחובב אודיו מושבע יקנה כבלים סופר איכותיים במקום אלו שזרוקים לו במחסן.

וכמו שחובב סרטים לא יסתפק בכבל HDMI של 50 שקל.

אז גם יש את אלה שלא יסתפקו בפסלטלינה של 4 דולר מאיביי ומים במקום חומר סיכה ייעודי.

 

תמיד יש שוק למוצרי פרימיום. אבל לצרכן הממוצע אין צורך בהם כי הוא במילא לא ישים לב להבדל.

הבעיה מתחילה שכל צרכן מרגיש אנין טעם, ונוצרת הפרדה מוזרה בין זבל ופרימיום בלי תחום ביניים.

אני גם השתמשתי בפלסטלינה מאיביי (3M בכאילו) והתוצאה משביעת רצון מבחינתי (ניתן לראות בחתימתי.)

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אני מבין מאיפה המחשבה שלך באה, אך קשה לקשר את זה ספציפית לתחום הפלסטלינה.

תוכל לומר זאת על כבלים לאודיו או וידאו - לעתים ההבדלים באמת ניכרים וההשפעה תלויה גם בשמיעה של הבן אדם.

תוכל לומר על וקסים - המראה אולי דומה אצל כולם, אך העמידות, הנוחות, הכל שונה.

פה, פשוט לא הרגשתי הבדל בין זה לבין ה"SO CALLED" בילט האמבר רגיולר.

אני לא אתפלא אם חצי מהחברות שמוכרות פלסטלינות קונות מאותו מפעל זול את הפלסטלינות שלהם.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

תוכל לומר על וקסים - המראה אולי דומה אצל כולם, אך העמידות, הנוחות, הכל שונה.

 

לא טענתי שאין הבדלים בין מוצרים שונים מאותו תחום.

ספקטרום האיכות שונה בתחומים שונים.

בכבלים המניפה יותר צרה, ובווקסים ייתכן והיא יותר רחבה.

מה שאני כן אומר, זה שייתכן וגם בפלסטלינות מניפת האיכויות לא רחבה במיוחד. אבל תמיד יהיה מי שיחפש את ההכי טוב, גם אם ההבדלים באמת מינוריים.

 

גם זכור לי שדובר פעם בפורום על פלסטלינות יותר גסות או יותר עדינות שיצרן מסוים מציע. בפלסטלינות הזולות אין ממש סוגים..

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

מי מארגן לי קישור לקניה מ EBAY?

ננסה אותה ונעדכן ;) .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם
לא טענתי שאין הבדלים בין מוצרים שונים מאותו תחום.

ספקטרום האיכות שונה בתחומים שונים.

בכבלים המניפה יותר צרה, ובווקסים ייתכן והיא יותר רחבה.

מה שאני כן אומר, זה שייתכן וגם בפלסטלינות מניפת האיכויות לא רחבה במיוחד. אבל תמיד יהיה מי שיחפש את ההכי טוב, גם אם ההבדלים באמת מינוריים.

 

גם זכור לי שדובר פעם בפורום על פלסטלינות יותר גסות או יותר עדינות שיצרן מסוים מציע. בפלסטלינות הזולות אין ממש סוגים..

כן, לא פסלתי את דעתך אם ככה נשמעתי. תמכתי במה שאמרת עם הסתייגות קלה.

נאמר ורכשתי פלסטלינה מאיביי (בתכנון) יש חומר סיכה מומלץ?

מים (ברז) מהולים בסבון.

מי מארגן לי קישור לקניה מ EBAY?

ננסה אותה ונעדכן ;) .

http://www.ebay.com/itm/160g-Magic-Car-Clean-Clay-Bar-Auto-Detailing-Cleaner-/330617225439?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4cfa5280df

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

יש דברים שפשוט לא הייתי רוצה לנסות,

גם פלסטלינה סינית ב3 פאונד, וגם מים מהברז בתור חומר סיכוך?

 

כמו שאמרו, בכל שוק מוצרים יש מניפה רחבה של איכויות, לעיתים התוצאה והאיכות יהיו קשות למדידה אבל יהיו הבדלים בין אם תרצה ובין אם לא.

 

הפלסטלינה של זיימול לדוג', מיוצרת מחימר חרסית טבעי מאפריקה, וקוורץ איכותי מצפון אמריקה, אלו חומרים איכותיים, טבעיים, והחברה מפרסמת בגאון את מרכיבי המוצר מסיבה ברורה.

 

כנ"ל ה Supernatural שהוזכרה בלינק שהבאת.

 

בכל מקרה, גם אם תחליט להשתמש בפלסטלינה זולה, אל תחסוך בחומר סיכוך טוב כי זה בהחלט יכול לפגוע לך בצבע.

פורסם
יש דברים שפשוט לא הייתי רוצה לנסות,

גם פלסטלינה סינית ב3 פאונד, וגם מים מהברז בתור חומר סיכוך?

 

כמו שאמרו, בכל שוק מוצרים יש מניפה רחבה של איכויות, לעיתים התוצאה והאיכות יהיו קשות למדידה אבל יהיו הבדלים בין אם תרצה ובין אם לא.

 

הפלסטלינה של זיימול לדוג', מיוצרת מחימר חרסית טבעי מאפריקה, וקוורץ איכותי מצפון אמריקה, אלו חומרים איכותיים, טבעיים, והחברה מפרסמת בגאון את מרכיבי המוצר מסיבה ברורה.

 

כנ"ל ה Supernatural שהוזכרה בלינק שהבאת.

 

בכל מקרה, גם אם תחליט להשתמש בפלסטלינה זולה, אל תחסוך בחומר סיכוך טוב כי זה בהחלט יכול לפגוע לך בצבע.

מה נאמר .. איש איש באמונתו יחיה..

אני אספר לך משל שאבא של חברתי סיפר לי, על דבר דומה:

2 חבר'ה מצאו באר של מים.

המים בבאר היו חמימים. יצאו מהם אדים. טעמם היה עשיר ומתקתק.

שני החברים החליטו לנסות את מזלם ולמכור את המים כמים קדושים. "הם יעכבו זקנה", "הם יטפלו במחלות".

אט אט, התפשטה השמועה והמים הפכו לשוס בעולם. בריכות, בקבוקים, ברים ושווקים הציעו את המים. אנשים התקלחו בהם, שתו אותם, ניקו איתם.

יום אחד, שני אנשים זרים הגיעו לבריכה המלאה במים ה"קדושים".

אחד האנשים שואל את השני: "תגיד, אתה מכיר בכלל מישהו שהמים האלה עזרו לו?"

השני חושב ואומר: "כן, אני מכיר שניים כאלה".

 

אם הבנת, השגתי את המטרה. אם לא, חשוב שוב על תשובתו של השני ומיהם השניים.

סה"כ, אתה מפרנס בגאון את תיאוריית השם הגדול של המוצר.

אם על המוצר מוטבעת תווית גדולה, כנראה מאחוריו יש סיפור גדול.

אבל בתאכלס, אותו חימר טבעי אפריקני עושה בדיוק את מה שעושה הפלסטלינה הסינית מבייג'ינג.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
מה נאמר .. איש איש באמונתו יחיה..

אני אספר לך משל שאבא של חברתי סיפר לי, על דבר דומה:

2 חבר'ה מצאו באר של מים.

המים בבאר היו חמימים. יצאו מהם אדים. טעמם היה עשיר ומתקתק.

שני החברים החליטו לנסות את מזלם ולמכור את המים כמים קדושים. "הם יעכבו זקנה", "הם יטפלו במחלות".

אט אט, התפשטה השמועה והמים הפכו לשוס בעולם. בריכות, בקבוקים, ברים ושווקים הציעו את המים. אנשים התקלחו בהם, שתו אותם, ניקו איתם.

יום אחד, שני אנשים זרים הגיעו לבריכה המלאה במים ה"קדושים".

אחד האנשים שואל את השני: "תגיד, אתה מכיר בכלל מישהו שהמים האלה עזרו לו?"

השני חושב ואומר: "כן, אני מכיר שניים כאלה".

 

אם הבנת, השגתי את המטרה. אם לא, חשוב שוב על תשובתו של השני ומיהם השניים.

סה"כ, אתה מפרנס בגאון את תיאוריית השם הגדול של המוצר.

אם על המוצר מוטבעת תווית גדולה, כנראה מאחוריו יש סיפור גדול.

אבל בתאכלס, אותו חימר טבעי אפריקני עושה בדיוק את מה שעושה הפלסטלינה הסינית מבייג'ינג.

 

משל נחמד, שמתאים להמון מוצרים שבאמת משווקים תחת שמות גדולים ומחירים מטורפים.

הבאת דוגמא למים, ואני לא פעם נתקלתי בבקבוק מים במסעדה שתומחר ב50 יורו, כמובן שלא קניתי.

 

לעומת זאת, אל תשווה את החומרים מהם מייצרות החברות הגדולות חומרי ניקוי לרכב, למפעלים סינים שמטרתם היא לייצר כמויות גדולות במחירים נוחים ונגישים, ואת זה הם עושים על חשבון הפרודוקטים מהם מייצרים את המוצר הסופי.

להבין בכימיה ובהרכב של החימר טבעי אפריקאי זה נשגב ממני, אבל אין שום ספק שזיימול ושות' מייצרים את המוצרים שלהם מחומרים יקרים, איכותיים, וכאלו אשר מוכחים כיעילים!

המפעלים הסיניים רחוקים מזה, לא חותרים לזה בכלל, ואני מדבר כמובן על הכלל. ישנם מפעלים בסין שמייצרים גם מוצרי High End, אבל אלו כבר ממותגים ומשווקים בהתאם.

 

הנקודה היא שבהחלט כל מקרה לגופו, ובגלל זה לא אמרתי נחרצות לא להשתמש בפלסטלינה הזו, אם היא מביאה לך תוצאות טובות ולא פוגעת בצבע לאורך זמן אז לך עם זה, רק לפחות להקפיד על חומר סיכוך טוב.

מים מהברז לסיכוך? זה טיפשי בעיניי שמישהו מתייחס ככה לרכב שלו, ועוד מאמין שהוא מטפל בו ודואג לו.

פורסם

תוכל לפרט מדוע מים מזיקים כ"כ?

אם הפלסטלינה לא נדבקה לצבע, הם כבר עושים 90 אחוז מהעבודה שלהם כחומר סיכה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
משל נחמד, שמתאים להמון מוצרים שבאמת משווקים תחת שמות גדולים ומחירים מטורפים.

הבאת דוגמא למים, ואני לא פעם נתקלתי בבקבוק מים במסעדה שתומחר ב50 יורו, כמובן שלא קניתי.

 

לעומת זאת, אל תשווה את החומרים מהם מייצרות החברות הגדולות חומרי ניקוי לרכב, למפעלים סינים שמטרתם היא לייצר כמויות גדולות במחירים נוחים ונגישים, ואת זה הם עושים על חשבון הפרודוקטים מהם מייצרים את המוצר הסופי.

להבין בכימיה ובהרכב של החימר טבעי אפריקאי זה נשגב ממני, אבל אין שום ספק שזיימול ושות' מייצרים את המוצרים שלהם מחומרים יקרים, איכותיים, וכאלו אשר מוכחים כיעילים!

המפעלים הסיניים רחוקים מזה, לא חותרים לזה בכלל, ואני מדבר כמובן על הכלל. ישנם מפעלים בסין שמייצרים גם מוצרי High End, אבל אלו כבר ממותגים ומשווקים בהתאם.

 

הנקודה היא שבהחלט כל מקרה לגופו, ובגלל זה לא אמרתי נחרצות לא להשתמש בפלסטלינה הזו, אם היא מביאה לך תוצאות טובות ולא פוגעת בצבע לאורך זמן אז לך עם זה, רק לפחות להקפיד על חומר סיכוך טוב.

מים מהברז לסיכוך? זה טיפשי בעיניי שמישהו מתייחס ככה לרכב שלו, ועוד מאמין שהוא מטפל בו ודואג לו.

הבעיה היא שאתה לא מפעיל שיקול דעת אלא חוזר על ריטואל פרסומי נטו של חברות דיטיילינג שונות.

אם שי היה מגיב פה הוא כבר היה דואג להסביר שעניין הסיכוך הוא הרבה יותר פרסומי ממהותי.

בזה הייתי מסכים איתו. לחומר הסיכוך, הקוויק דיטיילר, אין תכונות ייחודיות בכל הנוגע לסיכוך.

הסיכוך שהוא יוצר לא עולה על סיכוך שסבון יוצר.

ברגע שפלסטלינה מחליקה על הפח משמפו מהול במים, אין הבדל בין ההחלקה שלה על השמפו או על קוויק דיטיילר.

באמת שאתה נופל למלכודת פרסומית של אנשים שמחפשים סה"כ לעשות עוד כסף ממוצרים מנופחים שהמשמעות האמיתית שלהם שולית לגמרי.

סמוך עליי, אני ניסיתי קוויק דיטיילרים ופלסטלינות יקרות והיום אני משתמש בפלסטלינה פשוטה ומים מהולים בסבון, גם על רכבים שלי. האמן לי, אני לא מתפשר על הרכבים שבבעלותי. הפולקסוואגן הייתה במצב הזה בגלל שלא הייתה לי גישה אליה, אך הפכתי את המצב.

ההחלקה דומה, התוצאות מעולות ואני ממש לא רואה סיבה לשלם תוספת של עשרות שקלים על שלב כה שולי בתהליך דיטיילינג.

(שולי, לא מבחינת חשיבותו אלא מבחינת השוני בין הפירמות ודרכי השימוש. אם תשתמש בפלסטלינה סינית וסיכוך שמפו או פלסטלינה שעשויה מצואה של חתול ערבות ארקטי וקוויק דיטיילר מריר של טווס טיבטי, סמוך עליי שהתוצאה הסופית לאחר וקס\פוליש תהיה זהה. כולה פלסטלינה.)

תוכל לפרט מדוע מים מזיקים כ"כ?

אם הפלסטלינה לא נדבקה לצבע, הם כבר עושים 90 אחוז מהעבודה שלהם כחומר סיכה.

הם לא מזיקים. זה מה שחברות דיטיילינג רוצות שתחשוב. ההחלקה היא אותה החלקה. התוצאה היא אותה תוצאה. המחיר נחתך ביותר משלושת רבעי.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill


×
×
  • תוכן חדש...