Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנדרואיד - השרשור הבינוני שמתכווץ במים קרים.


roeibf
שימו לב! השרשור הזה בן 3126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים.

 

ראיתי שאין כאן כמעט אף שרשור שעוסק באנדרואיד, ולכן החלטתי לפתוח אחד כזה. כמי שמעריץ את המערכת, אני חושב שמן הראוי שאעביר את הידע שלי לאחרים, ואף אלמד מאחרים בעניין.

 

אז בואו נתחיל מכמה עובדות:

 

1. אנדרואיד היה שם של פרוייקט עצמאי, ששם לו למטרה לפתח מערכת הפעלה לציוד נייד (טלפונים, מחשבים, טאבלטים ועוד) ואף להגיע למעמד של עוד הפצה של לינוקס.

 

2. בשנת 2005 גוגל רכשה את אנדרואיד, וקבעה את שמה הרשמי כ-Google Android.

 

3. לאחר עוד כמה שנות פיתוח, בשנת 2007 הוכרזה המערכת רשמית למפתחים, ובשנת 2009 יצאה גרסא מסחרית בשם Cupcake 1.5.

 

. נכון להיום, למעלה מחצי מיליארד (!) מכשירים מפעילים את המערכת, ולמעלה משני מיליון מכשירים פעולים ומריצים אותה מדי יום.

 

5. למערכת עשרה עדכונים, והיא הוכרזה כמערכת עם הכי הרבה עדכונים יחסית לזמן החיים שלה (ממוצע של שלושה ושליש עדכונים לשנה).

 

6. בהמשך להשקת מערכת ההפעלה, השיקה גוגל סדרת מכשירים ניידים בשם Nexus, המפותחים בשיתוף עם מספר יצרניות, בהן Samsung, LG, htc ועוד.

 

7. נכון להיום, נתח השוק של אנדרואיד עולה על 50% מהשוק העולמי, ומגיע לכמעט 60% משוק הטלפונים הסלולאריים.

 

8. כיום, למערכת אנדרואיד ישנה מספר מפתחים מובילים, בהם PilotX הישראלי, CyanogenMod, MIUI ועוד.

 

9. המערכת מבוססת על קוד פתוח ושם הפרוייקט הוא AOSP - Android Open Source Project.

 

טוב. אחרי העובדות, ניכנס קצת יותר לעומק.

 

אנדרואיד, בניגוד למערכות הפעלה אחרות, ניתנת למודיפיקציה או קיסטום בשפה המקצועית. בכדי לבצע קיסטום למכשיר, יש לבצע מספר צעדים פשוטים יחסית, וכך מאפשרים לינהנות מכל היתרונות אותם מספק המכשיר הסלולארי. הקיסטום נועד בכדי להחליף את מערכת ההפעלה הרגילה (סטוק, STOCK) של היצרנית, או של המפעילה הסלולארית.

 

הקיסטום כולל את הצעדים הבאים:

 

רוט (ROOT) - פתיחת המכשיר ומתן הרשאות מורחבות למשתמש שמבין בכך, או ליישומים בעזרת תוכנת Super User המותקנת לאחר התקנת ריקברי.

 

החלפת ריקברי (Recovery) - ריקברי משמש כמו ביוס של המכשיר. דרכו ניתן לבצע כל מיני דברים, כמו אתחול כולל של המכשיר (איפוס יצרן), החלפת רום (מקובץ שמוטען כבר בכרטיס SD), התקנת סקריפטים שונים, כמו של ADRENALINE, שמייצרת סקריפטים, רומים ועוד לאנדרואיד. יצרני ריקברי מובילים - DRAKAZ, ClockWorkMod. החלפת הריקברי יכולה להתבצע בשתי דרכים:

 

1. ישירות מהריקברי הישן, בעזרת קובץ ZIP המותקן דרכו;

2. בעזרת תוכנת ODIN שצורבת רת הריקברי ישירות למכשיר.

 

התקנת רום - התקנת הרום יכולה להתבצע בשתי דרכים, כמו הריקברי:

 

1. דרך הריקברי, באמצעות ZIP המוטען מראש על SD חיצוני;

2. דרך ODIN, בשימוש עם קובץ OPS המתאים למכשיר וקובץ MD5 המכיל את האימג' של מערכת ההפעלה הנפרס על ידי הODIN ישירות למכשיר דרך מצב DOWNLOAD.

 

עכשיו קצת למושגים שאולי כמה מכם לא הבינו:

 

1. ODIN - זוהי תוכנה המשתמשת בקובץ OPS המתאים למכשיר שלכם. לכל מכשיר הOPS שלו. אם תנסו לצרוב עם OPS לא מתאים - התוכנה לא תאפשר ותציג הודעת שגיאה.

 

2. MD5 - קובץ המכיל IMAGE של המערכת אותה אתם רוצים להתקין. הקובץ זהה לקובץ הנוצר לאחר גיבוי בNANDROID בריקברי.

 

3. KERNEL - ליבת הלינוקס עליה מתבססת הגרסא של המערכת.

 

4. ROM - גרסת המערכת אותה אנו מתקינים. קיימים רומים STOCK של אנדרואיד, שמותאמים למכשירים ע"י היצרניות בכדי שיפעילו את המכשיר הרלוונטי וכן כאלה המותאמים ע"י מפעילות הסלולאר (AT&T, VERIZON, פלאפון, אורנג', סלקום ועוד). קיימים רומים המותאמים על ידי מפתחים, ואלה הרומים הטובים ביותר לרוב, ומנצלים את המכשיר בצורה הטובה ביותר. מפתחים לדוגמא: CyanogenMod, MIUI, PILOTX ועוד.

 

5. ריקברי - כמו שנאמר - משמר כמו ביוס במכשיר. דרכו ניתן להתקים רומים, סקריפטים, החלפת ריקברי, איפוסי מכשיר, טעינת קובצי מערכת, גיבוי תמונת מערכת נוכחית ועוד. עלול להיות מסוכן למכשיר כשמישהו חסר ידע במערכת משתמש בו.

 

6. DOWNLOAD MODE - מצב המאפשר לצרוב תוכנה במצב של SOFT BRICK - כשל של המערכת שלא נותן לה לעלות, כמו מסך כחול בווינדוס, וכן מאפשר לצרוב דרכו רום, קרנל או ריקברי חדשים. עלול להיות מסוכן למי שלא מבין במערכת וצורב שטויות על המכשיר, כמו רומים לא תואמים או קרנלים לא מתאימים, ועלול להביא לHARD BRICK, שיצריך לעשות טיפול JIG למכשיר.

 

7. JIG - חיבור מחבר USB מקוצר שמחייה את המכשיר אחרי HARD BRICK. חיבור זה מוחק את האמאמא של המכשיר ומאפשר גישה לDOWNLOAD MODE.

 

8. סקריפט - כמה שורות קוד, הנכתבות ע"י מפתחים, המאפשרות קיסטום של המערכת באופן אישי בלי צורך להתקין רום חדש או לפרמט את המכשיר. לרוב, הסקריפטים מאפשרים שיפור של החומרה, כמו הגברת הרגישות של מסך המגע, שיפור חיי סוללה ועוד. הסקריפט מצריך התקנת ריקברי מותאם.

 

9. Super User - תוכנה המותקנת על המכשיר לאחר פתיחת הרשאות ROOT במכשיר. זוהי מעין תוכנת ניהול הרשאות, דרכה המשתמש מאפשר או חוסם תוכנות מסויימות מלגשת להרשאות הללו. הרשאות אלה מאפשרות גישה לאובר קלוק, התאמת זיכרון RAM ועוד.

 

10. ADB - ANDROID DEBUG BRIDGE - מאפשר שליטה על המכשיר באמצעות אמולטור וקיסטום של ליבת המערכת (לינוקס) למי שמבין בכך. זהו גם כלי לפיתוח המשמש את המפתחים של אנדרואיד. ADB גם מאפשר למחשב לעבוד מול המכשיר במצב DOWNLOAD MODE. הADB מדמה קליינט של LINUX והODIN שופך פקודות למכשיר בכדי לצרוב את מה שאנו רוצים דרכו.

 

11. BOOT LOADER - מאפשר למכשיר לטעון את מערכת ההפעלה. הBOOT LOADER מוטמע במכשיר. הוא אחראי לטעון את קבצי המערכת ואת המידע של המשתמש. בעצם ביצוע ROOT, אנו "פורצים" אותו, ומאפשרים להטמיע קבצי מערכת חדשים (רום חדש לדוגמא, או ריקברי) וכן מידע משתמש חדש. SOFT BRICK נוצר אם טוענים קבצי מערכת לא תקינים או לא תואמים למכשיר, ואז הBOOT LOADER לא יודע איך להפעיל אותם, ואז המכשיר לא עולה. HAED BRICK הוא הריסה של הBOOT LOADER עצמו, ואז כלום לא עובד. הBOOT LOADER אחראי גם להפעלת פיצ'רים שונים של מקשים, כמו כניסה למצב ריקברי או כניסה למצב DOWNLOAD. פריצת הBOOT LOADER תביא להסרת האחריות על המכשיר. הBOOT LOADER נוכד להגנה על קבצי המערכת שהתקינה היצרנית/המפעילה.

 

12. Fast Boot - מצב המאפשר עבודה עם הADB על האנדרואיד. ניתן לבצע כל מיני פעולות על המכשיר, כמו מחיקה (WIPE) צריבה (FLASH) ועוד.

 

אני מאמין שפיספסתי דברים ושיש דברים נוספים לא מובנים. אשמח לענות על כל שאלה ולעזור בכל דבר.

 

המידע נלקח עם הזמן מחברים, טכנאים של סלקום ופלאפון, ומכל מיני מקומות ברשת, בהם:

 

http://www.iandroid.co.il

http://www.xda-developers.com

http://www.androidcentral.com

http://www.developer.android.com

http://www.wikipedia.com

http://www.drakaz.com

http://www.cyanogenmod.com

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

6. בהמשך להשקת מערכת ההפעלה, השיקה גוגל סדרת מכשירים ניידים בשם Nexus, המפותחים בשיתוף עם מספר יצרניות, בהן Samsung, LG, htc ועוד.

 

 

ה-ועוד מיותר.

 

שאפו על הפוסט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביב - הייתי ממליץ לך על CM9.

 

אבל! לפני שאתה צורב: איזה דגם יש לך? אם יש לך דגם G - אל תנסה אפילו - זה ידפוק לך את המכשיר ויעשה לך בריק.

 

על איזו גרסא אתה נמצא? לבדיקה - הגדרות>אודות הטלפון>גרסת ANDROID. אם אתה על פחות מגרסא x.2.3 אז תעדכן ל-2.3.4 או יותר ואז תעדכן לCM9.

 

מדריך:

 

http://iandroid.co.il/forum/topic72194.html

 

המדריך ממש סבבה. אם אתה לא מצליח, דבר איתי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן חברים.

 

ראיתי שאין כאן כמעט אף שרשור שעוסק באנדרואיד, ולכן החלטתי לפתוח אחד כזה. כמי שמעריץ את המערכת, אני חושב שמן הראוי שאעביר את הידע שלי לאחרים, ואף אלמד מאחרים בעניין.

 

בוקר טוב וחג שמח.

 

יש כבר אחד:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=357156&page=130&highlight=%D7%90%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%99%D7%93

 

ומלחמות קודש מסוג "אנדרואיד נגד אייפון נגד WP נגד אנדרואיד בגירסה אחרת" מתחילות פה בתדירות של מלחמות אזרחים במדינות אפריקה.

 

שאפו על ההשקעה בשרשור.

יש מצב למדריך שדרוג גרסת אנדרואיד לגלקסי S2 (או קישור לאחד שכתוב כמו שצריך)? המלצה לגרסה יציבה?

 

הכי יציב זה ה4.0.3 וה4.0.4 מקוריות של סמסונג. זה שהן כבדות ויש להן בעיות עם GPS בגולן טלקום זה משהו אחר.

 

אני אישית מריץ CM10 עם קרנל DORIMANX ומודם שהוצא מהג'לי בין המודלף של סמסונג, אבל בינתיים לא מתרשום מהיציבות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שרשור אפליקציות, לא שרשור טכני. מכיוון שאני לא מבין באייפון, ואפילו די מתעב אותו (למה פיסת מתכת עם גוש פלסטיק באמצע אמורה לעלות 5K ש"ח, ולא לאפשר למשתמש לעשות מה שבא לו איתה?) בחרתי להניף את דגל האנדרואיד בקארז.

 

תודה על הפידבקים. אשמח להערות/הארות.

 

בקשר למערכות - ה-4.0.3/4 של CM מבוססות על אלה של סמסונג, עם קרנל מקוסטם ומודם יציב. יש גם את PILOTX אבל אני לא הכי אוהב אותם.

 

דבר נוסף - למיטב ידיעתי אין קשר בין הרשת בה מופעל המכשיר לבין הGPS/WI-FI. הבעיה היא בהתאמת הרום לדגם המכשיר. כי ישנם דגמים אירופאיים ואמריקאיים, וכל אחד יש לו תוכנת GPS/WI-FI משלו.

אלרואי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר למערכות - ה-4.0.3/4 של CM מבוססות על אלה של סמסונג,לא לגמרי נכון, הן בנויות על AOSP, שזה אנדרואיד נקי שהותאם למכשירי סמסונג, ולא על קוד מקור שסמסונג עצמה שיחררה. MIUI האחרון לעומת זאת אכן בנוי על הרומים של סמסונג עם קרנל מקוסטם ומודם יציב. יש גם את PILOTX אבל אני לא הכי אוהב אותם.

מסכים איתך, הם דוחפים שם יותר מדי שטויות, וזה לא יציב בשיט

אלרואי.

 

הערות בכחול

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעות שלי לגבי הבסיס של 4.0.3/4. תודה.

 

אני התקנתי לחבר על SGS3 רום CM9. המכשיר עובד מ-ע-ו-ל-ה! הוא רץ חלק, כבר שלושה חודשים והכל עובד פרפקט.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו קצת למושגים שאולי כמה מכם לא הבינו:

 

1. ODIN - זוהי תוכנה המשתמשת בקובץ OPS המתאים למכשיר שלכם. לכל מכשיר הOPS שלו. אם תנסו לצרוב עם OPS לא מתאים - התוכנה לא תאפשר ותציג הודעת שגיאה.

OPS זה חלוקת מחיצות, לא זכור לי שקיימת בדיקת OPS בODIN, מה שבטוח שאם תצרוב אם קובץ שלא שייך למכשיר שלך אתה תגלה שלא יהיה לך רום, ובמקרה שמבנה המחיצות ממש שונה אז מחיצת הBOOT תחליף מיקום ויהיה לך אחלה לבנה עד שתשיג RIFF.

2. MD5 - קובץ המכיל IMAGE של המערכת אותה אתם רוצים להתקין. הקובץ זהה לקובץ הנוצר לאחר גיבוי בNANDROID בריקברי.

MD5 זו חתימה, סיומת קובץ תקינה היא TAR.

בעזרת MD5 אפשר לבדוק שהקובץ שהורדתם לא נפגם בהורדה/העתקה לכרטיס.

מומלץ תמיד לבדוק חתימת MD5 לפני שצורבים משהו.

 

3. KERNEL - ליבת הלינוקס עליה מתבססת הגרסא של המערכת.

 

4. ROM - גרסת המערכת אותה אנו מתקינים. קיימים רומים STOCK של אנדרואיד, שמותאמים למכשירים ע"י היצרניות בכדי שיפעילו את המכשיר הרלוונטי וכן כאלה המותאמים ע"י מפעילות הסלולאר (AT&T, VERIZON, פלאפון, אורנג', סלקום ועוד). קיימים רומים המותאמים על ידי מפתחים, ואלה הרומים הטובים ביותר לרוב, ומנצלים את המכשיר בצורה הטובה ביותר. מפתחים לדוגמא: CyanogenMod, MIUI, PILOTX ועוד.

 

5. ריקברי - כמו שנאמר - משמר כמו ביוס במכשיר. דרכו ניתן להתקים רומים, סקריפטים, החלפת ריקברי, איפוסי מכשיר, טעינת קובצי מערכת, גיבוי תמונת מערכת נוכחית ועוד. עלול להיות מסוכן למכשיר כשמישהו חסר ידע במערכת משתמש בו.

 

6. DOWNLOAD MODE - מצב המאפשר לצרוב תוכנה במצב של SOFT BRICK - כשל של המערכת שלא נותן לה לעלות, כמו מסך כחול בווינדוס, וכן מאפשר לצרוב דרכו רום, קרנל או ריקברי חדשים. עלול להיות מסוכן למי שלא מבין במערכת וצורב שטויות על המכשיר, כמו רומים לא תואמים או קרנלים לא מתאימים, ועלול להביא לHARD BRICK, שיצריך לעשות טיפול JIG למכשיר.

 

7. JIG - חיבור מחבר USB מקוצר שמחייה את המכשיר אחרי HARD BRICK. חיבור זה מוחק את האמאמא של המכשיר ומאפשר גישה לDOWNLOAD MODE.

JIG לא מוציא מהארד בריק אלא ממצב ספציפי בוא הBOOT שצרוב דורש שילוב מקשים שלא קיים במכשיר.

לדוגמה אם תצרוב רום של I9000 על ויבראנט המכשיר יעלה אבל ללא DOWNLOAD או RECOVERY, מהסיבה הפשוטה שלויבראנט אין מקש בית שנדרש בI9000 לשם כניסה לשני המצבים.

במקרה הזה JIG יעשה את שילוב המקשים במקומך ויאפשר להכנס לDOWNLOAD.

בגרסאות נמוכות מ2.2 JIG מאפס את מונה הצריבות של המכשיר, מעבר לזה הוא לא מוחק כלום.

 

 

8. סקריפט - כמה שורות קוד, הנכתבות ע"י מפתחים, המאפשרות קיסטום של המערכת באופן אישי בלי צורך להתקין רום חדש או לפרמט את המכשיר. לרוב, הסקריפטים מאפשרים שיפור של החומרה, כמו הגברת הרגישות של מסך המגע, שיפור חיי סוללה ועוד. הסקריפט מצריך התקנת ריקברי מותאם.

 

9. Super User - תוכנה המותקנת על המכשיר לאחר פתיחת הרשאות ROOT במכשיר. זוהי מעין תוכנת ניהול הרשאות, דרכה המשתמש מאפשר או חוסם תוכנות מסויימות מלגשת להרשאות הללו. הרשאות אלה מאפשרות גישה לאובר קלוק, התאמת זיכרון RAM ועוד.

 

10. ADB - ANDROID DEBUG BRIDGE - מאפשר שליטה על המכשיר באמצעות אמולטור וקיסטום של ליבת המערכת (לינוקס) למי שמבין בכך. זהו גם כלי לפיתוח המשמש את המפתחים של אנדרואיד. ADB גם מאפשר למחשב לעבוד מול המכשיר במצב DOWNLOAD MODE. הADB מדמה קליינט של LINUX והODIN שופך פקודות למכשיר בכדי לצרוב את מה שאנו רוצים דרכו.

 

11. BOOT LOADER - מאפשר למכשיר לטעון את מערכת ההפעלה. הBOOT LOADER מוטמע במכשיר. הוא אחראי לטעון את קבצי המערכת ואת המידע של המשתמש. בעצם ביצוע ROOT, אנו "פורצים" אותו, ומאפשרים להטמיע קבצי מערכת חדשים (רום חדש לדוגמא, או ריקברי) וכן מידע משתמש חדש. SOFT BRICK נוצר אם טוענים קבצי מערכת לא תקינים או לא תואמים למכשיר, ואז הBOOT LOADER לא יודע איך להפעיל אותם, ואז המכשיר לא עולה. HAED BRICK הוא הריסה של הBOOT LOADER עצמו, ואז כלום לא עובד. הBOOT LOADER אחראי גם להפעלת פיצ'רים שונים של מקשים, כמו כניסה למצב ריקברי או כניסה למצב DOWNLOAD. פריצת הBOOT LOADER תביא להסרת האחריות על המכשיר. הBOOT LOADER נוכד להגנה על קבצי המערכת שהתקינה היצרנית/המפעילה.

 

12. Fast Boot - מצב המאפשר עבודה עם הADB על האנדרואיד. ניתן לבצע כל מיני פעולות על המכשיר, כמו מחיקה (WIPE) צריבה (FLASH) ועוד.

FASTBOOT זה קונסולה לשינוי מערכת הקבצים אין קשר בינו לבין ADB, וגם אין פקודה WIPE יש ERASE וגם אז צריך לכוון למחיצה ספציפית.

כול זה תקף בעיקר לסמסונג, לבעלי שאר המכשירים, הכלים טיפה שונים.

אודי A4

דימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש למישהו מושג איך אני מחליף רום בגלקסי 1 ? וגם איך אני פורץ אותו.

 

אם יש מישהו באזור המרכז שמוכן לעשות את זאת לחייל תמורת מחיר סימלי אני עוד יותר אשמח :lol:

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההערות.

 

לגבי הFASTBOOT התבלבלתי בין WIPE ל-ERASE. אבל כן יש לך גישה דרך ADB. אתה עובד דרך ה-CMD בWIN על הADB כשאתה מפעיל אותו מתוך תיקיית /platform-tool של ה-SDK. אין לך דרך אחרת לעבוד איתו למיטב ידיעתי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה, בFASTBOOT עובדים אם FASTBOOT, זה מצב שמשמש לצריבה בלבד, אם תנסה להריץ ADB DEVICES במצב FASTBOOT אתה תראה שADB לא יזהה את המכשיר שכן מצב FASTBOOT לא מאפשר עבודה אם ADB.

 

ADB דורש מכשיר עובד, מעבר לזה הוא בסך הכול קונסולה לאמולציה של המכשיר עצמו, מעוד נוח להתקין תוכנות דרך ADB :)

 

אם זכור לי נכון מצב DOWNLOAD בסמסונג זה תחליף לFASTBOOT , לכן כול זה בכלל לא רלוונתי לכאן.

מעבר לזה אם תנסה לאתחל את המכשיר לFASTBOOT בסמסונג "ADB REBOOT BOOTLOADER" תגלה שהוא סתם יעשה הפעלה מחדש.

 

בשאר המכשירים מצב FASTBOOT נגיש, לדוגמה בHTC זה בתוך HBOOT, במוטורולה זה AP FASTBOOT וכו.

אודי A4

דימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

CM10.1 על גלקסי 2G, עובד מעולה :) [אנדרואיד 4.2.1] עם קרנל GREENBLOB.

 

לא יודע מה יש לגלקסי 2 הרגיל

 

כל שאר הממבו ג'מבו מופיע בשרשור האפליקציות לאנדרואיד של -מוטי-

אפשר לקרוא שם.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש למישהו מושג איך אני מחליף רום בגלקסי 1 ? וגם איך אני פורץ אותו.

 

אם יש מישהו באזור המרכז שמוכן לעשות את זאת לחייל תמורת מחיר סימלי אני עוד יותר אשמח :lol:

 

אתה לא צריך אף אחד. עם קצת ידע באנגלית אתה יכול לבד.

 

אני מזהיר! כל דבר שיקרה כתחוצאה מביצוע כל דבר המובא בשרשור זה על אחריות המשתמש! כל החומר המובא בשרשור זה הוא לצורך עיוני בלבד. כל נזק שייגרם, כולל נזר ישיר או עקיף הינו על אחריות המשתמש בלבד.

 

רוט למכשיר:

http://lp.ilivid.com/?appid=484&subid=10igZZ00000000002.LgN.1tNWnd0000&ce_cid=10igZZ00000000002.LgN.1tNWnd0000

 

רום CM10.1

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2039755

 

ביצוע הרוט:

 

תעביר את הקובץ שהורדת (הראשון) לSD.

 

תיכנס למצב RECOVERY ככה: לחץ על כפתור הבית + לחץ הכיבוי בצד ימין + ווליום למעלה.

 

תלחץ על APPLY UPDATE.ZIP FROM SD CARD

 

לאחר שהוא יגיע לך משהו עם COMPLETE לחץ על REBOOT SYSTEM NOW.

 

זהו יש לך ROOT. תעבור למדריך של IANDROID (הלינק השני).

 

בהצלחה.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...