Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאיפה הכי מומלץ ובטוח לקנות רכב לא חדש?

 

1.ליסינג?

2.מגרש מכוניות?

3.מאדם פרטי?

4.ממישהו מהמשפחה?

 

פורסם

רכב זה לא גביע קוטג'.

 

בקוטג', כל הגביעים אותו הדבר. קנית גביע טוב אחד - כל הגביעים באותו המקום יהיו טובים. למה? כי יש מכונה אחת שעושה את כל הגביעים, ומשאית אחת שמובילה את כל הגביעים ומקרר אחד שמקרר את כל הגביעים.

אבל רכב, מה לעשות, זה לא קוטג'. ולפני שהרכב מגיע לסוכנות הליסינג, למגרש המכוניות או לכל מקום אחר הוא עובד. רכב אחד עובד בכביש המהיר, השני עובד בפקקים, השלישי עובד אצל חוראני שלא מטפל בו והרביעי עובד אצל סבתא שנוסעת באוטו פעם בשבוע לראות את הנכדים שלה שגרים שתי רחובות ליד.

 

 

מה לעשות, לא קוטג'. לכן רכב בוחרים לא לפי מקום המכירה, אלא לפי טיב הקוטג' שבפנים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה מאוד תלוי.

יש הרבה אפשרויות- אדם פרטי, מכר, ארייד אין של יבואן כמו אצלנו, ליסינג או השכרה.

כל עוד הרכב שמור ולקחת אותו לבדיקה עצמאית הכל בסדר.

היתרון בחברות ליסינג/ השכרה ויבואנים זה שאתה מקבל גם אחריות.

פורסם

אין שום מקום ספציפי ששם טוב לקנות מכוניות

תבחר רכב שמעניין אותך ותתחיל לטייל באתרי האינטרנט ובמגרשים מה שתימצא שהכי טוב ולראות עינייך

תיכנס למשא ומתן במחיר ותבדוק את הרכב

היתרון במגרשים שיש אחריות ויש אבא ואמא

בהצלחה

פורסם

מתעלק...

מישהו יכול להמליץ על סוכנות טרייד אין מומלצת לקניית רכב?

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

מרכז.

האם יש חברת טרייד אין מומלצת מבין הגדולות (אלבר, שלמה, אלדן וכו')?

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

אלדן, אלבר ושלמה הן לא חברות טרייד אין. אלו חברות ליסינג שמוכנות לקנות ממך את הרכב הישן אם תקנה מהם רכב משומש מליסינג, אבל הטרייד אין הוא על הדרך ולא העיקר. לא תמצא אצלהם מגרש עם רכבים שקנו בטרייד אין, למעט אולי באלבר עם המבצע המוזר שלהם "קונים כל רכב".

החברה היחידה שיש לה גם רכבים ישירות מליסינג וגם התמחות בטרייד אין היא אוטוסנטר, שהיא גם רשת המכירה של הרץ וגם הטרייד אין של הונדה. וכן, הם מאוד מומלצים, במיוחד הסניף בצומת בילו (ד"ש לאנה).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כוונתי היתה גם לחברות ליסינג או השכרה שמוכרות את הרכבים המשומשים שלהן.

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

אוקיי, זה משהו אחר..

אם אתה מחפש רכבים טובים - אז אופרייט ליס. לא זולים, אבל הרכבים שלהם מאוד איכותיים (מטופלים כמו שצריך, הכנה יפה לפני המכירה).

אם אתה מחפש מחיר כמה שיותר זול - שלמה סיקסט, ורצוי סניף ה"היפודרום" שבקריית שלמה.

אם אתה מחפש גם מחיר סביר וגם רמת תחזוקה סבירה - אלדן, הרץ או אוויס.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קרסו טרייד אין סניף ראשון לציון וד"ש לשלומי מליכי מדוידסון.

 

עכשיו אני אסביר:

בוא נצא מנקודת הנחה שהרכב הוא משתנה בלתי תלוי שכן אף חברה באמת לא יודעת איםה הרכב נסע בכל ק"מ במהלך חייו.

נצא מנקודת הנחה שכל המגרשים מקבלים היסטוריית רכב לגבי טיפולים ואפילו נצא מנקודת הנחה שכל הרכבים עברו טיפולים מסודרים.

 

ההבדל הוא בישור קו שאתה מקבל ובאחריות

חלק מהמגרשים יתנו אחריות למנוע וגיר

חלק מהמגרשים יתנו אחריות ל-10 מכלולים לשנה

קרסו מביאים 3 שנות אחריות למגאן.

וכדומה.

 

ישור קו של קרסו הוא ישור קו מבלי לעגל פינות.

לדוגמא : טיפול תקופתי נדרש - מבצעים אותו וגםמחליפים לך תושבות ואטמים. זה גרושים ונותן לך הרגשה מדהימה!.

מחליפים לך מספר רב של פלסטיקים כי אין להם בעיה לפרק מאיזה רנו מפורקת או לחפש במחסנים ולהרכיב לך.

הכל נגיש, הכל מהיר, הכל יעיל והכל נעשה מכל הלב גם לאחר שרכשת את הרכב.

עושה רושם שהיבואן באמת מנסה לשפר תדמית ועד היום אני מקבל צ'ופרים ופינוקים כאלו ואחרים (אפילו הפתיעו אותי בעבודה והרכיבו לי חיישני רוורס).

 

תענוג!!! ולא, אין לי אחוזים ואני לא ספונסר.

סתם לקוח שהחליט להתעלם מדעות קדומות ונהנה משרות ורכב נהדר!

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם
תודה.

מה עם אלבר?

לא יצא לי לבדוק את שירותי מכירת הרכב המשומש שלהם אז אני לא יודע.

עם כל האחרים יש לי ניסיון רב מאוד, כולל הכרות אישית עם חלק ממנהלי המכירות והסניפים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...