Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לשלוח חבילה יחסית גדולה של 1.8 ק"ג, המשלוח הכי זול יוצא של Airmail Economy, מה הסיכוי שהחבילה תשוייך ל-EMS?

 

תודה!

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אקונומי הכי בטוח מפני ems

משלוח דרך אקונומי בטוח לא עובר דרך EMS או שזה 50/50?

הבנתי שבמשלוח דרך Air Mail הסיכוי שהחבילה תשויך ל-EMS מאוד גבוה, אבל מה עם האקונומי? אני יכול להיות רגוע שהחבילה בטוח לא תגיע דרך EMS?

 

תודה לך!

פורסם
תעשו לעצמכם טובה ותצאו מנקודת הנחה שתשלמו מיסים.

 

באמת? אני מכיר מישהו שמתוך 30 חבילות שהיו חייבות במכס שילם מכס רק פעם אחת :roll:

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

ואני מכיר מישהו שמתוך 80 לא שילם אפילו פעם אחת 8)

בוא נעשה סדר לגבי EMS : גם אם החבילה עברה דרכם זה לא נורא, כולה שילמת עוד 35 ש"ח.

הבעיה שזה מעלה בסיכון מסוים בדיקה פרטנית של החבילה במכס.

 

חבילות מתחת 4 ליברות (בערך 2 ק"ג) שנשלחות באירמייל אקונומי (ולא פריוריטי) נראות לפי שעה כמחוסנות בפני EMS.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
ואני מכיר מישהו שמתוך 80 לא שילם אפילו פעם אחת 8)

בוא נעשה סדר לגבי EMS : גם אם החבילה עברה דרכם זה לא נורא, כולה שילמת עוד 35 ש"ח.

הבעיה שזה מעלה בסיכון מסוים בדיקה פרטנית של החבילה במכס.

 

חבילות מתחת 4 ליברות (בערך 2 ק"ג) שנשלחות באירמייל אקונומי (ולא פריוריטי) נראות לפי שעה כמחוסנות בפני EMS.

 

מתוך 80 חבילות שחייבות במיסים? (ז"א ערך מעל 75$) או 80 חבילות כולל מטענים לאייפון? :)

 

ומה לגבי חבילות מתחת ל4 ליברות שנשלחות באיירמייל פריורטי? RNB רשם:

 

"אני שלחתי בעזרת Airmail Priority קופסא בגודל 46X40X14 ס"מ במשקל של 1.5 ק"ג.

המשלוח הגיע למרכז הדואר בעיר, קיבלתי את הפתק איסוף הרגיל ולא שילמתי שום תשלום נוסף."

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

מתחת 4 ליברות אין בעיית ems גן אם זה פריוריטי, וכמעט כל 80 החבילות של אותו משתמש מסתורי היו חייבות במכס כי ערכן גבוה מ 75 דולר. בדרך לאותו משתמש ברגעים אלו גיטרה חשמלית בגודל מותאם לילדים, ראוטר אלחוטי של בלקין ועוד כמה תופינים

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

שלום חברים

אני רוצה לנסות את השירות ולהזמין נקסוס 5

מישהו יכול לעזור לי עם ה VPN האמריקאי בכל התהליך ,באיזה מדינה באיזה סוג משלוח ?

תודה רבה

פורסם

חברים

אני עם תוכנה שמשנה את הפרוקסי לארהב

בגוגל פליי , הוא אוטומטית משייך אותי לקנדה.

פתחתי גמייל חדש שהכתובת היא בארהב ( לא קנדה ) ועדיין הוא משייך אותי לשם גם כשאני מתחבר ממנו

מה לעשוץ?

פורסם

אני רוצה להזמין נעלי ניו-באלאנס (אמזון).

הם עולים פחות מ-75$

השאלה כמה הם שוקלים (הנעליים כולל הקופסה,נכון ?)

 

אם מישהו הזמין נעליים ,אשמח לעזרה בנושא

 

דרך BUY2USA ,המחיר הסופי יוצא כמחצית מהמחיר בארץ :evil:

פורסם

מנסיון- BUY2USA מציעים את המחיר ההכי משתלם לשילוח נעליים לארץ ובמיוחד בנעליים של פחות מ75$. המחיר אצלם הוא 20$ (מחיר אחיד לשילוח נעליים ממוצעות, ומנסיון גם קופסת נעלי בלנדסטון/ רדבק נכנסות במגבלת המשקל).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 


×
×
  • תוכן חדש...