Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראלקסון יכול להגיד בתוכנית דברים שלא ממש נכונים כלפיו, או משקפים את דעותיו. יכול להיות שהוא מקבל הטבות או משהו מזה שהוא הורס למכוניות את השם ו"תוקע" סטיגמות בזמן שלשאר המכוניות הוא מגביר את אחוזי הקניה.

אולי אני טועה, אבל לדעתי ככה זה.

 

מעניין, ועל מה בדיוק אתה מבסס את דעתך? הרי לא יכול להיות שסתם אתה אומר מתחושת בטן, נכון?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זה לא ממש ככה.

אני למשל לא אוהב את הגרמנים אבל אם אני אקבל הנחה משמעותית ,או אני לא יודע מה, בקניית VW אני ממש לא אתנגד. וכך גם עם BMW וכל שאר הגרמניות.

קראלקסון יכול להגיד בתוכנית דברים שלא ממש נכונים כלפיו, או משקפים את דעותיו. יכול להיות שהוא מקבל הטבות או משהו מזה שהוא הורס למכוניות את השם ו"תוקע" סטיגמות בזמן שלשאר המכוניות הוא מגביר את אחוזי הקניה.

אולי אני טועה, אבל לדעתי ככה זה.

הוא נדלק על הGT40 המחודשת וקנה זה לא אומר שהוא אוהב את האמריקאים ("השמנים עם הכרס") ורכביהם.

מקבל הטבות מזה שהוא הורס למכוניות את השם ?!?!

איך בידיוק ?

 

נראה לי יותר שהוא מביע חוות דעת שלו , זו כבר החלטה שלך אם אתה רוצה להקשיב לו או לא ... רק

תדע שלבן אדם יש ידע מאוד גדול בתחום והוא לא מדבר סתם .

אני לא יודע כמה פרקים של טופ גיר ראית אבל לפי דעתי במרבית המבחנים שהוא עושה וגם שאר המנחים

הם מביעים דעה שלפי דעתי היא נכונה .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
מקבל הטבות מזה שהוא הורס למכוניות את השם ?!?!

איך בידיוק ?

 

נראה לי יותר שהוא מביע חוות דעת שלו , זו כבר החלטה שלך אם אתה רוצה להקשיב לו או לא ... רק

תדע שלבן אדם יש ידע מאוד גדול בתחום והוא לא מדבר סתם .

אני לא יודע כמה פרקים של טופ גיר ראית אבל לפי דעתי במרבית המבחנים שהוא עושה וגם שאר המנחים

הם מביעים דעה שלפי דעתי היא נכונה .

אני לא אמרתי שכל מה שהוא אומר הוא אומר שלא מרצונו או איך שתפרשן את זה לעצמך.

עם רוב הדברים שהוא אומר (ושאר המנחים) אני מסכים, אך לפעמים יש משפטים שנדמה כאילו אומרים לו: "תגיד כך וכך..."

רוב הדעות של המנחים מקובלות גם עליי. אבל לפעמים הוא מספר דברים שלא מתאימים לו או לגישה שלו.

פורסם

אני אישית לא מחבב אותו, או את ההגשה שלו (איפה טיף וויקי...? :wink: ). יכול להיות שאני לא מבין את ההומור שלו . יש בו משהו וולגרי לטעמי. במיוחד הסרט שבו הוא הורס את הפורשה 911... כואב הלב...

 

מצד שני, הדברים שהוא אומר הם לא תורה מסיני (למרות שבהחלט הסכמתי עם מה שנאמר על הטויוטה יאריס בכתבה...) ומדיי פעם הם אפילו מתווכחים על איזה מכונית עדיפה (זכור לי הויכוח שהיה על הZ4 וה- S2000, ועוד אוטו... שבו כל אחד הביע את דעתו ובהחלט היו חילוקי דעות...)

 

ואי אפשר באמת לדעת אם יש לו איזה "מניע נסתר" כשהוא מחליט מה להגיד לגביי מכונית מסויימת.

(במדינה כמו שלנו יכול מאוד להיות שמישהו היה "מורח" אותו בכסף...וזה לא דבר דמיוני גם ב-UK)

 

וגם, מה הקטע שלו לרדת על פיפת' גיר? נראה די פאתטי בעיניי (שייתן לטיף את הכבוד המגיע לו... :?).

 

 

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אמרתי ואומר שוב!!!

 

ג'רמי הוא אליל.

אף אחד לא מעביר את החומר כמוהו. היום, גם השואו חשוב.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

ב-מ-וו X5

"למה לעזאזל שמישהו ירצה לקנות X5 אלא אם הוא סוכן סמים בדרום לונדון? חוץ מהעובדה שרכבי 4X4 משדרים את המסר הלא נכון, העיצוב של ה-X5 רק מחמיר את הדברים".

 

ראיתם את החיסול של העבריין מאשקלון אתמול? נחשו במה הוא נסע. מצורפת התמונה מאתר "הארץ".

bmw.jpg

פורסם

אבל זה בדיוק הקטע. קלארקסון הוא מהעיתונאים שמחיים את התחום הזה , בעזרת כל מיני תאורים וולגרים\פרובוקטיבים\שנונים\מתוחכמים הוא מצליח לצייר את המכונית בצורה כמעט אנושית, את זה הוא עושה ללא תחרות , לא צריך להיות נהג מרוץ בשביל זה, צריך כשרון .

בתחום שלו הוא גאון , פשוט ככה .

×
×
  • תוכן חדש...