Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם בעתיד זכות ציבורית למונית תעלה יותר ממחירה הנוכחי וכך אפשר להרוויח ?

כמה עולה זכות כזו מהמדינה ? כמה עולה זכות כזו מפרטי ?

האם היא לעד / מוגבלת בזמן ?

מחפש פולקסווגן טרנספורטר (אספנות) במצב נסיעה.

אשמח לקבל הצעות בפרטי בצירוף תמונות ומחיר.

פורסם

המחיר הרשמי הוא 231538 ₪ נכון להיום, והא מתעדכן כל רבעון.

 

מחירי ההשכרה נעים סביב 1500 ש"ח לחודש.

 

מפרטי אפשר לקנות באופן מיידי - מהמדינה התהליך לוקח חודשיים.

 

מחירי הזכות מפרטי הם בערך אותו דבר - תלוי בלחץ של הקונה והמוכר.

 

בעקרון מאז שכל אחד יכול ללכת למשרד התחבורה ולקנות רישיון מחירי השכירות, ומחירי הזכות הציבורית בשוק החופשי - ירדו מאד.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

האם היא לעד / מוגבלת בזמן ?

מחפש פולקסווגן טרנספורטר (אספנות) במצב נסיעה.

אשמח לקבל הצעות בפרטי בצירוף תמונות ומחיר.

פורסם

אם קנית אז היא שלך לעד.

 

איך בדיוק רוכשים זכות מהמדינה? חשבתי שהמדינה כבר לא מוכרת, וניתן לקנות רק מאדם פרטי.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אוקיי, אז עברו כמעט 3 שנים.

המחיר בקנייה מהמדינה עומד היום על כ 244K.

 

בשוק היד 2 נתקלתי במחיר של 240Kת יש כאלו שמוכרים גם מעל 250K מה ההיגיון כאן?

 

ZVIT האם יש לך מספר ירוק? אשמח אם תוכל לענות על כמה שאלות.

או כל משתמש אחר שיש לו אשמח אם יפנה אליי.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

אל תחפש היגיון - לא בטוח שיש.

 

מי שדורש יותר ממה שהמדינה דורשת חושב שכנראה יש אנשים שמוכנים לשלם עוד כמה אלפי שקלים בשביל להמנע מביורוקרטיה.

מי שדורש פחות מעדיף לקבל כמה אלפי שקלים פחות - ולממש את הנכס מהר יחסית.

 

לא - אין לי מספר ירוק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה,

ניסיתי לפשפש באנטרנט ולא מצאתי יותר מידי אינפורמציה.

 

אם אני קונה מספר ירוק, איך אני משכיר אותו לבעל מונית?

יש איזשהי פרוצדורה? תהליך בירוקרטי נוסף שצריך לעבור?

 

קראתי איפשהו, שבזמן מכירת המספר הירוק, יש צורך לשלם מס בשווי 25% למדינה. זה נכון?

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

כדי להשכיר זכות ציבורית אתה צריך תיק במס הכנסה. כמו"כ השוכר צריך להיות בעל רישיון נהיגה במונית.

 

25% משלמים רק על רווח ההון מהמכירה אם ישנו - לא על כל הסכום.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...