Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

עד היום נהגתי באיביזה 2007 1.4 SC והייתי מובך מהביצועים והתגובות. הרכב לא גרם לי למינימום של הנאה.

אני עם תקציב של 60,000 מתכנן להשתדרג לרכב חזק יותר ספורטיבי יותר ושלא יטרוף לי את הכיס.

כנראה שאבחר בסיאט איביזה שנתון 2009/10 1.6 3 דלתות ידנית.

 

רציתי לדעת למי שהתנסה ברכב, עד כמה הוא ספורטיבי?עד כמה המנוע מרגיש חזק? התנהגות ואחיזה? שיוט ב-100קמ"ש

על כמה סל"ד עומד הרכב? תקלות מיוחדות ורגישויות?

 

כל חוות דעת והמלצה או ביקורת כזאת או אחרת תעזור לי נורא. ערב טוב

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם

הנוכחית שלך זה דגם ה-100 כ"ס?

 

לגבי האיביזה שאתה שואל עליה, בגדול זה רכב מאד לא מוצלח לטעמי.

 

פלסטיקה זולה, תא נוסעים ברמה נמוכה. כמות האחיזה היא לא רעה אבל הרכב לא ספורטיבי בעליל. למנוע לא חסר כח אבל הוא מאד רועש ושומעים זאת היטב בתא הנוסעים.

 

בשורה התחתונה אולי תעלה בשנתון אבל אם אתה מחפש רכב מהנה אתה לא במקום הנכון.

 

זה גם לא מוגדר כדגם ספורטיבי, הדגמים הספורטיביים של האיביזה הם ה-FR והקופרה.

פורסם

אני נוסע על אחת כזאת 1.6 ידנית 2011 SC

למרות מה שאמר זה מעליי, רכב מאוד מאוד מהנה לנהיגה! אחד הכיפיים שנהגתי עליו.

תא הנוסעים אכן זול למדי, ובידוד הרעשים לא משהו. האוטו לא חזק, מבחינת מנוע לא עושה וואו.

מצד שני עם כל המשטרות פה בארץ לדעתי זה בדיוק מה שצריך, רכב יפייפה שנראה ומרגיש ספורטיבי וגם שומר לך על הרישיון!

אני אישית נהגתי בלא מעט רכבים ויכול להגיד לך שלטעמי הרכב הזה כיפי מאוד לנהיגה!

אני אישית מחובר לרכב ברמות, נהגתי גם על SC 2010 1.4, הרכב חלש יותר אבל לא בהרבה ( כלומר אל תצפה לוואו משמעותי בהחלפה )

פורסם
אני נוסע על אחת כזאת 1.6 ידנית 2011 SC

למרות מה שאמר זה מעליי, רכב מאוד מאוד מהנה לנהיגה! אחד הכיפיים שנהגתי עליו.

תא הנוסעים אכן זול למדי, ובידוד הרעשים לא משהו. האוטו לא חזק, מבחינת מנוע לא עושה וואו.

מצד שני עם כל המשטרות פה בארץ לדעתי זה בדיוק מה שצריך, רכב יפייפה שנראה ומרגיש ספורטיבי וגם שומר לך על הרישיון!

אני אישית נהגתי בלא מעט רכבים ויכול להגיד לך שלטעמי הרכב הזה כיפי מאוד לנהיגה!

אני אישית מחובר לרכב ברמות, נהגתי גם על SC 2010 1.4, הרכב חלש יותר אבל לא בהרבה ( כלומר אל תצפה לוואו משמעותי בהחלפה )

 

האיביזה נאה גם לטעמי.

 

אבל מה מהנה בה בדיוק? ביצועים כמו של כל משפחתית, התנהגות בינונית, הגה לא מתקשר(כמו כל הגה חשמלי), המושבים בסדר ואיכות הפנים נמוכה.

 

בגרסאות ה-1.2TSI לפחות המנוע נותן קצת פאנץ'.

 

הבחור מחפש רכב עם ביצועים לפי דבריו. מהבחינה הזאת, אין הבדל משמעותי בין הרכב הזה לרכב הנוכחי שלו. חבל שיקנה וירצה להחליף אחרי מס' חודשים.

×
×
  • תוכן חדש...