Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז זהו שאין הרבה מה לספר בבית.. החברה שם לא מבינים כנראה שהכלי הצהוב הזה שיש להם הוא לא פוקוס רגיל ושצריך להתייחס לפלח שוק הזה קצת אחרת אם רוצים למכור.

 

מצמידים לך משהו שמוציא לך את הרכב מהחנייה ( נו מילא..) ואז מסלול המבחן , יציאה מהכבישים הצרים של דרום תל אביב, לכביש 1, נסיעה של 2 דקות על כביש 1 עד לשפירים והיידה הביתה.

 

ניסיתי להסביר לבייבי סיטר , שזה לא רציני עבור רכב ספורטיבי.. והוא גמגם משהו שזו המדיניות למרות שהוא מבין.. ונכון שהאוכלוסיה שבאה לבחון את האוטו זה לא "ילדים" אבל.. אין שום סיבה. זה מה יש.

 

לגבי ההתנסות האישית שלי.. מדובר ברכב טוב (פוקוס) שנתנו לו קצת סטרואידים והלבישו עליו צבעי מלחמה ושמו מדבקה ST.

 

מי שנוהג ברכב "רגיל" יש מצב שיתלהב - אבל מהר מאד יברח כשיבין שהמחיר הוא 230 אין הנחות ( אולי יוותרו על הקודן) - אפילו אין להם מבצעי "חבר" - ידעתם?

מי שנוהג ביום יום ברכב חזק בכלל בומגאן RS CUP יתקשה להבין ממה מתלהבים במגזינים בעולם - אולי בגלל שלא נתנו לי להגיע לכביש ולנסות לאתגר את הרכב .

 

הפלוס היחידי שאני מוצא, כמו שבוולוסטר בנו את הרכב בצורה כזו שהנהג רואה "קופה" כשהוא נכנס לרכב, בעוד אשתו והילדים רואים רכב משפחתי כשהם נכנסים לרכב אז גם כאן .. אתה יכול לספר לאשה שזה רכב פוקוס משפחתי עם חמש דלתות ואתה רוה הוט האצ' ( במיוחד אם הצבע הוא צהוב).

עד היום זכורים לי הפנים של אשתי כשהבאתי את המגאן הביתה והיא שאלה " מה, לאוטו הזה יש רק שתי דלתות" למרות שלקחתי אותה לראות את האוטו לפני כן בסוכנות.

 

זהו. נראה לי שאם משהו לא יזוז שם בדלק מוטורס, לא נראה הרבה מהרכב הזה על הכביש.

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מבין על מה ההתלהבות, אנשים זוכרים את הפוקוס RS וחושבים שזה דומה אבל זה לא קרוב אפילו .

בכל מבחן שיש כולל האחרון מEVO מול הRS והVRX המגאן מנצחת או בתרגום חופשי-

"גם איפה שצריך להצטיין ,המגאן פשוט מצטיינת עוד יותר " או-" תחשוב שהמגאן היא הGT3 של ההוט-הצס",ושורת המחץ-" יום אחד מישהו יעשה הוט-הץ טובה מרנו, היום זה לא היום הזה "....

 

לדעתי בינתיים אחרי הרנו יש רק M135 או Z370 , לשים 230K על הפוקוס .....לא מספיק אטרקטיבי ,אפילו לא מול הגולף GTI

פורסם

מכיוון שהמבחן ההשוואתי בו השתתפתי במגזין אוטו יתפרסם בתחילת החודש הבא, אני מנוע מלהגיב כאן באריכות על הנושא. רק אמליץ לכם לא לפסול כל כך מהר. חבל שתואשמו בהשתייכות ל"כת המגאן" כשם שיש כאן כל מיני חובבי VW או צ'קודה מגזימנים :wink:

 

yosbar - לא חוכמה להודות שנסעת מעט מאוד ביחד עם בייביסיטר, ובאותה נשימה לטעון ש"זה לא זה". סע כמו שצריך (אני יודע, הם טמבלים שהם לא מאפשרים) ואז תבין.

בנוסף, אולי הם מכוונים יותר לקהל של גולף GTI ולא לזה של המגאן, ואז הם יצליחו למכור לא מעט גם עם נסיעות מבחן מהסוג הזה (לא שאני מסכים איתם, כמובן). ולהזכירך, זה לא שרואים הרבה מהמגאן על הכביש, כך שזה בטח לא מלמד על טיבו של רכב.

 

לא מבין על מה ההתלהבות, אנשים זוכרים את הפוקוס RS וחושבים שזה דומה אבל זה לא קרוב אפילו .

לדעתי בינתיים אחרי הרנו יש רק M135 או Z370 , לשים 230K על הפוקוס .....לא מספיק אטרקטיבי ,אפילו לא מול הגולף GTI

 

גולף GTI הייתה מתה להיות אפילו קרובה למה שה-ST הזאת יודעת לעשות. המחיר אמנם גבוה, אני מסכים, אבל תאמין לי, סע בשתיהן ותבין מהר מאוד עד כמה הגולף נחותה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מדובר ברכב טוב (פוקוס) שנתנו לו קצת סטרואידים והלבישו עליו צבעי מלחמה ושמו מדבקה ST

 

250 כוחות סוס (ב-5500סל"ד) - זה קצת סטרואידים ?

6.5 שניות מאפס למאה וכל זה עם הנעה קידמית

עד כמה שאני זוכר, ב-TOP GEAR די אהבו את הרכב.

ומבחינת אמינות - אתה משווה את הרכב לרנו ?

פורסם

ב230 אלף שח היא לא מספיק אטרקטיבית -באנגליה היא זולה מה GTI ב4000 פאונד....ואין לי מה להשוות לGTI...אני נוהג על מגאן קאפ, שבחו"ל ניצחה אותה בכל בוחן נהיגה אפשרי, אותה ואת דומתיה......האם אתה רומז שמגזין "אוטו" יודע משהו שבחו"ל לא יודעים ?.....זה יהיה מעניין

פורסם

אני לא רומז, אני רק מציע לך להסתכל בכל אותם מבחנים מחו"ל (או לפחות רובם) ולראות שגם אם המגאן ניצחה בהם, היא לא עשתה זאת בהפרש משמעותי. מה גם שהשוואה נכונה יותר היא מול ה-RS הרגילה ולא ה-CUP היותר "מסלולית", ולא רק בגלל שאין ממש מסלולים בארץ... מה לעשות שכאן מכוניות מתנהגות שונה מאשר בחו"ל (דוגמא חיה לזה חוויתי בעצמי, בנהיגה ב-ST בצרפת ובארץ).

 

שים לב, אגב, שהפוקוס בחו"ל זולה משמעותית בגרסה הפחות מצוידת. בגרסה הנמכרת בארץ (מקבילה ל-ST2 בחו"ל) ההפרש קטן יותר. ועדיין - אני מסכים שהמחיר שלה מוגזם. אני פשוט טוען שהיא הרבה יותר מהנה ממה שאתה חושב...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
250 כוחות סוס (ב-5500סל"ד) - זה קצת סטרואידים ?

6.5 שניות מאפס למאה וכל זה עם הנעה קידמית

עד כמה שאני זוכר, ב-TOP GEAR די אהבו את הרכב.

ומבחינת אמינות - אתה משווה את הרכב לרנו ?

 

בדרך כלל הוט האץ' היא רכב האצ'בק שיצקו לתוכו את יכולות ספורטיביות כאלו ואחרות וע"י כך מגיעים ל 200 , 250, 276 כ"ס ( ויש יותר)

לדעתי המגאן נבנתה "קצת" אחרת וקיבלה יותר ממגאן שהזריקו לה סטרואידים. היא קבלה טיפול של חטיבת הספורט של רנו שידועה באיכותה. השלדה של המגאן מודגשת תמיד לטובה.

לגבי האמינות, זה נושא סובייקטיבי .. שיש בו יותר אגדות מאשר עובדות.. ראה שרשור הפולקסווגן, ריקולים של טויוטה וכו'..ֿ

יש לי מגאן כבר שנה וביקרה במוסך פעם אחת כי אני רציתי.

 

בשלב זה, נראה שאחרי המגאן יש קפיצה במחיר בכדי להמצוא משהו יותר טוב ( ה 135 , 45 של מרצדס שתצא, ה 370 וכו') . ולכן בטווח זה של עד 230 - כנראה שזו הבחירה. אלא אם אתה בעל משפחה ואתה צריך להתפשר על פרקטיות להסיע 3 מבוגרים / מתבגרים/ סל קלים וכו..

פורסם

גולף GTI הייתה מתה להיות אפילו קרובה למה שה-ST הזאת יודעת לעשות. המחיר אמנם גבוה, אני מסכים, אבל תאמין לי, סע בשתיהן ותבין מהר מאוד עד כמה הגולף נחותה.

 

גם AUTOMOBILE מסכימים איתך ברמת העקרון, לגבי חלק מהדברים. בחלק מהנושאים הם חושבים דווקא אחרת. בכל מקרה, הם לא חושבים שהגולף נחותה... (כן, עלבתי אישית ;-) ).

http://www.automobilemag.com/reviews/driven/1210_rivalry_hatched_2013_ford_focus_st_vs_2012_volkswagen_gti/viewall.html

 

כך או כך, מבחינת יבואן, זה נבלה (בתמחור וביחס ללקוחות) וזה טריפה (בתמחור וביחס ללקוחות הפרטיים).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אאל"ט, הST היא מחומשת הדלתות היחידה עם גיר ידני בסגמנט בארץ (?)

הלא כן?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

דלק מוטורס, אותו יבואן של BMW, למה ציפית?

מעניין אם במוסכים יש להם מושג קלוש מזה בכלל פוקוס ST.

GTI עושה הכל טוב, היא All arounder הכי טובה בשוק בגלל זה היא נמכרת ככה, זה מה שאנשים מחפשים ברכב, עובדה :arrow:

המגאן RS היא יותר רכב מסלול עם קהל יעד מצומצם עד לא קיים בארץ, ועוד בנוסף זו רנו...

הפוקוס קיבלה ביקורות פושרות בחו"ל ולטעמי מבחינת עיצוב נטו היא מצועצעת, והמחיר בכלל בדיחה עצובה.

עדיין מחכה לאסטרה OPC המדהימה!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
מעניין אם במוסכים יש להם מושג קלוש מזה בכלל פוקוס ST.

 

עד כמה שאני מבין היא הST נהנית מהECOBOOST שמשמש את המונדאו והוואריציות שלה. לא משהו חדש.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
גם AUTOMOBILE מסכימים איתך ברמת העקרון, לגבי חלק מהדברים. בחלק מהנושאים הם חושבים דווקא אחרת. בכל מקרה, הם לא חושבים שהגולף נחותה... (כן, עלבתי אישית ;-) ).

http://www.automobilemag.com/reviews/driven/1210_rivalry_hatched_2013_ford_focus_st_vs_2012_volkswagen_gti/viewall.html

 

כך או כך, מבחינת יבואן, זה נבלה (בתמחור וביחס ללקוחות) וזה טריפה (בתמחור וביחס ללקוחות הפרטיים).

 

זה ג'ורג' כשר, חבר של אהרנוביץ, והוא בן מאה בערך. לא פלא שהוא פספס כמה דברים שם (אם כי יש כמה דברים נכונים). בכל מקרה, הוא צודק בדבר אחד - שתי המכוניות הללו, על אף שגרסאותיהן הלא ספורטיביות נלחמות אחת בשנייה, כלל לא מתחרות באותו הסגמנט. ה-GTI מתאימה למי שמחפש GT מהירה וקצת ספורטיבית. ה-ST היא מכונית ספורטיבית פר-סה שגם יודעת להיות משפחתית. בשבילך, ברור שה-GTI מתאימה יותר, כי ממילא אתה לא מנצל את היכולות שלה, והדברים שהפוקוס יודעת לעשות לא מדברים אליך. מי שבאמת מחפש הוט האצ', יבין בקלות שמדובר ברמה אחרת לגמרי.

 

GTI עושה הכל טוב, היא All arounder הכי טובה בשוק בגלל זה היא נמכרת ככה, זה מה שאנשים מחפשים ברכב, עובדה :arrow:

המגאן RS היא יותר רכב מסלול עם קהל יעד מצומצם עד לא קיים בארץ, ועוד בנוסף זו רנו...

הפוקוס קיבלה ביקורות פושרות בחו"ל ולטעמי מבחינת עיצוב נטו היא מצועצעת, והמחיר בכלל בדיחה עצובה.

עדיין מחכה לאסטרה OPC המדהימה!

 

GTI היא אול-ראונדר, נכון, אבל למעט קשקוש היתר בתא הנוסעים והעובדה שיש לה גיר ידני ולא אוטומטי, הפוקוס היא מכונית ספורטיבית ה-ר-ב-ה יותר טובה. אנשים פשוט לא באמת מחפשים מכונית ספורטיבית, ולכן הם קונים את הגולף (וזה שהיא הכי נמכרת ממש לא אומר שהיא הכי טובה, אתה יודע את זה).

באשר למגאן - ה-CUP היא יותר רכב מסלול. ה-RS הרגילה ממש לא.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נראה מהתמונות שהוא בחן את הGTI35.

רוני, האם לדעתך הגיר הידני של הST הוא חסרון? והאם במקרה (ההשוואה) זה ידני הוא יתרון?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...