Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היו לי גם נסיעות ארוכות מחוץ לעיר, פקקים לא כל כך רלוונטי אני גר בצפון אז כמעט ואין פקקים באזור.

פורסם
אולי שווה לך לנסות את מה שדווח כאן עם ניקוי הסעפת ותוסף הדלק של SMOG DOCTOR ??

טיפול לא מאד יקר, מנקה פיח ממנועים "סתומים", ונשמע משהו הגיוני לבדוק כשקונים אוטו משומש ורוצים ליישר קו.

 

איפה עושים ניקוי כזה? ולא שמעתי על תוסף כזה איפה אפשר לקנות?

פורסם

אצלי על מנוע בנזין, לאחר שחלה הדרדרות בצריכת הדלק, הוספתי BK44 והצריכה השתפרה בכ10% (בדוק גם ע"י מחשב הרכב וגם חישוב ידני).

אני חושב שאם החומר מתאים גם לדיזל שווה לך לנסות.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
K44 יכול לעזור?

לפני מספר שנים היה לי גולף עם מנוע זהה וגיר ידני. גם אני לא אהבתי את צריכת הדלק וניסיתי לשפרה עם K44. אין לי מושג אם הענין קשור או שמדובר בצרוף מקרים אכזרי, אבל שבוע אחרי הוספת התוסף נאלצתי להחליף מזרק דלק סתום. לאחר זמן הסתבר לי שצריכת הדלק של המנוע הזה, בניגוד למנוע ה 2 ליטר של VAG אגב, קשורה מאוד לאופן הנהיגה ונהיגה איטית יחסית ונינוחה הביאה לצריכת דלק די נחמדה של 8.5 - 9 ק"מ לליטר בנהיגה שמרביתה עירונית, אלא שכזכור מדובר בגיר ידני.

פורסם

אין לי רכב כזה.

לא יורים בכל הכלים בבת אחת. הולכים מן הקל אל הכבד.

רבים ממליצים על מוסך רון, רחוק לך. שאל על מוסך מומלץ באיזורך.

לעיתים עניין של צינורית קרועה, חיישן תקול ועוד אפשרויות רבות.

כאמור, מן הקל אל הכבד אצל מישהו ישר ומקצועי.

אם הוא גם לא יקרן, זה כבר צ'ופר. בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...