Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

כבר שבועים מאז שקניתי את הרכב אני בודק צריכת דלק בלאון שלי (1.8 20V אוטו') ואני מגיע לצריכת דלק לא הגיונית בכלל. בדקתי 3 פעמים ברציפות, כל 100 ק"מ בערך נכנסתי לתדלק וחילקתי בליטרים שיצא, כל תדלוק יצא לי 6.7 לליטר, ונסעתי רגוע בלי לחיצות רציניות. הלכתי למוסך אמרו לי כנראה זה ממיר קטליטי כי בעל הרכב הקודם החליף לממיר של VR6 בחיים לא שמעתי על דבר כזה, אבל בכל אופן החלפתי לממיר מקורי של פולקסווגן כמו שהוא אמר, עשיתי בדיקה נוספת וזה לא שינה שום דבר.

 

יכול להיות שהוא עבד עליי או שיש הגיון בדבריו ואם כן למה לא מרגישים שינוי? ומה אני עושה כדי לסדר את זה?

נ.ב. יש לי אחריות לממיר הזה אז אם הוא עבד עלי אני אחזיר לו את הממיר.

השקעתי כל כך הרבה ברכב הזה בישור קו שזה מבאס להגיע למצב כזה.

 

תודה לעונים.

פורסם

ממיר לא אמור להשפיע באופן דרסטי כל כך על צריכת דלק, בכל אופן אם החלפת וכלום לא השתנה חזור למוסך ודרוש הסברים.

שיזכו אותך על הכסף ויחזירו את הממיר הישן.

בדקת\המוסך בדק תקלות במנוע בעזרת כבל VAG?

במידה ולא, עשה זאת וחזור עם הרשמים.

מהיכן אתה בארץ?

 

*עריכה

מרק, לא סביר ולא נעליים.

גם בפקקים הכי קשים ובנסיעות בעיר בלבד הלאון 4 שלי מוציא צריכה טובה יותר.

אז לאון 1.8 רגילה?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
במידה ורוב הנסיעות היו בעיר עם מזגן דולק אזי צריכת הדלק סבירה.

 

למה ציפית ?

 

רוב הנסיעות היו בעיר ללא מזגן ובלי לחיצות. העברות הילוכים בוצעו בין 2000 ל3000 סל"ד

פורסם
ממיר לא אמור להשפיע באופן דרסטי כל כך על צריכת דלק, בכל אופן אם החלפת וכלום לא השתנה חזור למוסך ודרוש הסברים.

שיזכו אותך על הכסף ויחזירו את הממיר הישן.

בדקת\המוסך בדק תקלות במנוע בעזרת כבל VAG?

במידה ולא, עשה זאת וחזור עם הרשמים.

מהיכן אתה בארץ?

 

*עריכה

מרק, לא סביר ולא נעליים.

גם בפקקים הכי קשים ובנסיעות בעיר בלבד הלאון 4 שלי מוציא צריכה טובה יותר.

אז לאון 1.8 רגילה?

 

בדקתי והיה תקלה בצינור יניקה לדעתי אם אני זוכר נכון את השם הצינור הוחלף ועשיתי בדיקה חוזרת ולא שינה דבר.

אני מנצרת עילית.

פורסם
מהי צריכת הדלק אצלך ? על איזה מנוע מדובר ?

 

כמו שרשמתי זאת 1.8 אוטו' סטנדרטית בעלת 125 כ"ס

פורסם

נראה שמרק שאל אותי, כפי שכתבתי, לאון 4.

1.8 עם טורבו, 180 כ"ס.

בדיוק תדלקתי הערב, נסיעה משולבת כאשר חצי מיכל הולך באופן קבוע בפקק, 8 ק"מ לליטר, כמובן עם לחיצות פה ושם.

הכי גרוע שהוצאתי היה 7.4 ק"מ לליטר והכי טוב היה 11.

א.נ

אני ממליץ לך לקפוץ בהזדמנות לת"א ולבקר במוסך רון (רק תאם איתו מראש וספר לו על הבעיה), אם באמת יש תקלה הוא ימצא אותה.

לחלופין, אתה מוזמן לקנות את הלאון ה"חסכונית" שלי. :hihi:

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

*עריכה

מרק, לא סביר ולא נעליים.

גם בפקקים הכי קשים ובנסיעות בעיר בלבד הלאון 4 שלי מוציא צריכה טובה יותר.

אז לאון 1.8 רגילה?

למה לעזעזל צריכת הדלק לא סבירה ? אל תשווה את הרכב שלך לשלו מכיוון שמערכת ניהול המנוע אצלך שונה והרכב עם גיר אוטומטי !

 

בדקת מהי צריכת הדלק של לאון רגילה לפי המידע שמופיע בספר הרכב ?

 

אולי הבחור נוסע בעיר יותר בסגנון עצור/סע ? אולי לחץ האוויר בצמיגים נמוך מהנדרש ?

 

אצלך צריכת הדלק היא 7.4 קילומטר לליטר דלק וזה ממש לא רחוק מצריכת הדלק של פותח האשכול.

 

אני נוסע על גולף דור 5 מנוע 1.6L FSI שנת 2006 אוטומטית וצריכת הדלק אצלי היא 1:7 כאשר 90 אחוז מהנסיעות הם בעיר עם מזגן.

איזה כייף לי :)

פורסם

הצעה מעניינת אבל קניתי את הרכב לפני שבועיים שלושה

מוסך רון היתה האפשרות האחרונה שלי אבל עם צריכת דלק כזאת אני יפשוט רגל עד שאני יגיע לשם :lol:

פורסם
למה לעזעזל צריכת הדלק לא סבירה ? אל תשווה את הרכב שלך לשלו מכיוון שמערכת ניהול המנוע אצלך שונה והרכב עם גיר אוטומטי !

 

אולי הבחור נוסע בעיר יותר בסגנון עצור/סע ? אולי לחץ האוויר בצמיגים נמוך מהנדרש ?

 

אצלך צריכת הדלק היא 7.4 קילומטר לליטר דלק וזה ממש לא רחוק מצריכת הדלק של פותח האשכול.

 

אני נוסע על גולף דור 5 מנוע 1.6L FSI שנת 2006 אוטומטית וצריכת הדלק אצלי היא 1:7 כאשר 90 אחוז מהנסיעות הם בעיר עם מזגן.

 

צריכת הדלק שלי הייתה 7.4 בזמן שכל אותו המיכל הרכב היה או במצב מזדחל בפקק או במצב טיסה נמוך.

כפי שכתבתי, הממוצע הוא יותר לכיוון 8.5 לליטר.

הוא אומר שהוא נוסע רגיל ללא לחיצות, מניסיון של מכרים עם טולדו (אותו רכב, רק כבד יותר) הוא צריך לראות צריכה של כ1-10.

גם ההיגיון הבריא אומר שלמרות ששלו אוטומט הוא לא אמור להיות בצריכה גדולה יותר מהרכב החזק והכבד יותר.

 

בקיצור, לדעתי שווה לבדוק.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום,

 

כבר שבועים מאז שקניתי את הרכב אני בודק צריכת דלק בלאון שלי (1.8 20V אוטו') ואני מגיע לצריכת דלק לא הגיונית בכלל. בדקתי 3 פעמים ברציפות, כל 100 ק"מ בערך נכנסתי לתדלק וחילקתי בליטרים שיצא, כל תדלוק יצא לי 6.7 לליטר, ונסעתי רגוע בלי לחיצות רציניות. הלכתי למוסך אמרו לי כנראה זה ממיר קטליטי כי בעל הרכב הקודם החליף לממיר של VR6 בחיים לא שמעתי על דבר כזה, אבל בכל אופן החלפתי לממיר מקורי של פולקסווגן כמו שהוא אמר, עשיתי בדיקה נוספת וזה לא שינה שום דבר.

 

יכול להיות שהוא עבד עליי או שיש הגיון בדבריו ואם כן למה לא מרגישים שינוי? ומה אני עושה כדי לסדר את זה?

נ.ב. יש לי אחריות לממיר הזה אז אם הוא עבד עלי אני אחזיר לו את הממיר.

השקעתי כל כך הרבה ברכב הזה בישור קו שזה מבאס להגיע למצב כזה.

 

תודה לעונים.

 

 

אולי שווה לך לנסות את מה שדווח כאן עם ניקוי הסעפת ותוסף הדלק של SMOG DOCTOR ??

טיפול לא מאד יקר, מנקה פיח ממנועים "סתומים", ונשמע משהו הגיוני לבדוק כשקונים אוטו משומש ורוצים ליישר קו.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

אני חושב שכדאי להכריז על בעיה רק אחרי שתיבדק צריכת דלק בין עירונית.

יכול להיות שהנסיעות של פותח השרשור מאוד קצרות (מנוע קר), הנעות רבות, עמידה בפקקים או סתם לחכות לחבר עם מנוע פועל.

כל אלה ישפיעו בצורה קיצונית על צריכת הדלק הנמדדת בשטח עירוני, במיוחד עם גיר אוטומטי.

 

בנוסף, פותח השרשור ציין שהוא מבצע מדידות כל 100 ק"מ - כמה שטווח המדידה יהיה רחב יותר, התוצאות יהיו מדויקות יותר.

חשוב גם לוודא שהמדידה מתבצעת נכון (תדלוק מלא, איפוס, צבירת כמה שיותר ק"מ, תדלוק מלא באותה עמדת התדלוק וחילוק מרחק הנסיעה בכמות הדלק שזה עתה מילאת)

 

אם תמדוד צריכת דלק בין עירונית גבוהה מידי אז תתחיל לחפש איפה הבעיה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

×
×
  • תוכן חדש...