Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן פולו GTI מול אאודי A1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חח מה זאת אומרת אין לך מה להוסיף ?

 

בעיקרון אני מחפש שהאוטו יהיה נוח (חשוב מאוד ) , יפה וספורטיבי עם סטייל ...

 

לא ביליתי הרבה זמן בפולו אבל היא די דומה לאיביזה בהיבט הנוחות.

האיביזה ( לפחות השלוש דלתות ) מאודמאוד לא נוחה - הדלתות כבדות וקשות לפתיחה - קשה לצאת מהרכב והכסאות קשים.

המתלים מכויילים קשה מאוד ומרגישים כל גרגר עד רמה של נשיכת שפה תחתונה.

 

אישית, המראה של האיביזה והביצועים שלה שווים את החסרונות שתארתי למעלה. עכשיו אתה צריך להחליט מה חושב לך.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
חח מה זאת אומרת אין לך מה להוסיף ?

 

בעיקרון אני מחפש שהאוטו יהיה נוח (חשוב מאוד ) , יפה וספורטיבי עם סטייל ...

 

נוחות וסופרטיבי לא הולך באוטו משפט בקטגוריה הזאת.

אני הייתי הולך על הפולוף למרות שיהיה לך קשה למכור.

וסטיפלר1777 אתה מדבר שטויות, אחרי החלפת הקלאץ המשופר לא הייתה שום בעיה עם הגיר.

תעשה שיעורים ואז תגיב, לאודי ולפולו אותו גיר בדיוק.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

הפולו נוחה וביצועיסטית.

 

הבלמים חרא, בכביש מפותל הם התחממו אחרי 2 דקות.

 

ממה שאני מבין מפותח השרשור, מבחית ביצועים יכול להיות שגם האודי תספק אותו.

 

צמצום ל-2 אפשרויות זה יפה, עכשיו נותר לנהוג בהן ולהחליט.

פורסם

באאודי נהגתי , אחלה אוטו לא ממש נוח דיי דפוף וגם לא מרגישים את המותג אאודי מבחינת, האוטו מבחינת כח מספיק לי , אבל עוד נקודה שלא נגעתי בא זה שהאאודי היא מחברת ליסיניג כלומר אני קונה אומנם את האוטו עם 0 ק"מ אבל הוא יהיה יד שנייה מלינסינג ...כמה זה גרוע אם בכלל ? כמו כן המחיר של האאודי מאוד אטרקטיבי בגלל זה..

 

ב gti הם לא נותנים נסיעות מבחן , רק שכל מי שמדבר על האוטו הזה אומר שהוא מדהים מבחינת ביצועים

פורסם
נוחות וסופרטיבי לא הולך באוטו משפט בקטגוריה הזאת.

אני הייתי הולך על הפולוף למרות שיהיה לך קשה למכור.

וסטיפלר1777 אתה מדבר שטויות, אחרי החלפת הקלאץ המשופר לא הייתה שום בעיה עם הגיר.

תעשה שיעורים ואז תגיב, לאודי ולפולו אותו גיר בדיוק.

 

אתה מדבר שטויות , תיכנס לגוגל/יוטיוב תרשום POLO GTI PROBLEMS או משהו בסגנון ותראה בעצמך, דפקט

פורסם

א. אני לא קיללתי.

ב. תעשה חיפוש AUDI A1 STRONIC ותמצא בעצמך גם בעיות.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם
באאודי נהגתי , אחלה אוטו לא ממש נוח דיי דפוף וגם לא מרגישים את המותג אאודי מבחינת, האוטו מבחינת כח מספיק לי , אבל עוד נקודה שלא נגעתי בא זה שהאאודי היא מחברת ליסיניג כלומר אני קונה אומנם את האוטו עם 0 ק"מ אבל הוא יהיה יד שנייה מלינסינג ...כמה זה גרוע אם בכלל ? כמו כן המחיר של האאודי מאוד אטרקטיבי בגלל זה..

 

ב gti הם לא נותנים נסיעות מבחן , רק שכל מי שמדבר על האוטו הזה אומר שהוא מדהים מבחינת ביצועים

 

מדהים זה GTR לא GTI.

 

כמו שאמרתי ביצועים טובים, אבל בנהיגה ספורטיבית הבלמים לא מחזיקים מעמד הרבה זמן.

 

עוד נקודה זה המנוע בפולו, מדובר על מנוע כפול מגדשים שעשה לא מעט בעיות ולכן הוחלט על הפסקת ייצורו בעתיד. תריץ על זה חיפוש.

 

לגבי האודי מליסינג, הכל תלוי במחיר.

פורסם
באאודי נהגתי , אחלה אוטו לא ממש נוח דיי דפוף וגם לא מרגישים את המותג אאודי מבחינת, האוטו מבחינת כח מספיק לי , אבל עוד נקודה שלא נגעתי בא זה שהאאודי היא מחברת ליסיניג כלומר אני קונה אומנם את האוטו עם 0 ק"מ אבל הוא יהיה יד שנייה מלינסינג ...כמה זה גרוע אם בכלל ? כמו כן המחיר של האאודי מאוד אטרקטיבי בגלל זה..

 

 

איזה חברת ליסינג מציעה A1? ומה המחיר שהציעו לך אותה?.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

×
×
  • תוכן חדש...