Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2005 דוקאטי 999R


Downtown
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יו.... איזה אופנוע. בא לי לבכות.

 

שימו לב לזרוע האחורית החדשה.

 

לדעתי (!) גם עיגלו לו קצת את הפרונט.

 

הנה הלינק:

 

http://www.fastdates.com/PLN.NewBikes/Ducati/2005Ducati999R/2005Ducati02.999R.HTM

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

איזה יופייייייייייי :) :)!!!!!!

אני רוצה אחד!!

כשיצא הR1 החדש עשו סקר מי יותר יפה.. הימאהה לקח... אני רוצה לראות אותו עכשיו משחזר את זה.. אין מצב..

פורסם
זה רק אני או שבתמונה העליונה מבין התמונות שהעלה לוטוסאליס יש זרועה אחורית שונה משאר התמונות?

תסתכל טוב טוב... היא אותה הדבר...

 

מה שכן, אתה אולי מתבלבל בגלל שהתמונה העליונה היא בחוץ, כשיש שמש... שתי התמונות התחתונות הן באולם סגור, לכן את קרני השמש שגורמות לו "לזהור"...

 

דרך אגב, אחלה אופנוע... הרבה יותר יפה מהדגמים הישנים שלו, למרות שאני לא כול כך אוהב את הצורה של האגזוז, אבל מי אני שאחלוק על דעת המעצבים בדוקאטי... :|

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

פורסם

הזרוע האחורית היא א-סימטרית. כלומר, לא אותו דבר בשני הצדדים. ע"ע פיירבלייד 1000RR

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

דרך אגב (תאמינו או לא) , התמונה צולמה בנס הרים , בתחילת העליה מכיוון בית שמש (אם תשימו לב לשלט הגבלת המהירות בעברית בתמונה הראשונה) . דוקאטי בצעו את מבחני הרכיבה לאופנוע בנס ובבית גו'ברין. אל תשאלו אותי למה...

פורסם
זה רק אני או שבתמונה העליונה מבין התמונות שהעלה לוטוסאליס יש זרועה אחורית שונה משאר התמונות?
עוד אחד בשבילך.

איפה הריפוד של המושב?נראה ממש כואב בביצים.

 

2005-duc-999r-01-zoom.jpg

אייל

פורסם
דרך אגב (תאמינו או לא) , התמונה צולמה בנס הרים , בתחילת העליה מכיוון בית שמש (אם תשימו לב לשלט הגבלת המהירות בעברית בתמונה הראשונה) . דוקאטי בצעו את מבחני הרכיבה לאופנוע בנס ובבית גו'ברין. אל תשאלו אותי למה...

:rofl: :rofl: :lol::ok::splat::scatter::roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

האאאאחחח...הומור משובח !

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
דרך אגב (תאמינו או לא) , התמונה צולמה בנס הרים , בתחילת העליה מכיוון בית שמש (אם תשימו לב לשלט הגבלת המהירות בעברית בתמונה הראשונה) . דוקאטי בצעו את מבחני הרכיבה לאופנוע בנס ובבית גו'ברין. אל תשאלו אותי למה...
ועל זה נאמר "אההה ואללה!!!, כן בטח..." :rofl: !!!

מזל שהלכתי לשרותים לפני שקראתי את זה, אחרת ....

 

ג ד ו ל !!!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...