Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי היום רכב בשטח חולי- דיונות, הרכב נסע מצויין.

הרכב שנת 99 עם כמעט 300 אלף קמ.

עד כמה שאני מסוגל לבדוק הרכב אינו דופק, הגיר תקין...

ולהלן הבעיה:

1- נזילה קטנה בחיבור גיר - מנוע בשל תושבת רעועה , התושבת הוחלפה אך הנזילה עדיין קיימת.

מברור תיקון הנזילה דורש הרבה עבודה וכדאי להמתין עם תיקון כזה.

2- נזילה לא משעותית מההגה כח.

3- במעבר ל4*4 הנורת חיווי בזמן נסיעה בשטח קופצני מהבהבת מעט- יתכן מאוד בעיית מגעים, או בעיה אחרת ?? אשמח לשמוע דיעה.

4- נעילת לוקר אחורי, לאחר כ100 מטרים נסיעה, נורת החיווי כבתה לבד, האם ישנו מנגנון המפסיק את הנעילה האחורית באופן עצמאי?

האם זו בעיה במערכת, ואם כן איזו?

האם נורות החיווי מהוות מדד אמין לפעילות הנעילה?

פורסם
בדקתי היום רכב בשטח חולי- דיונות, הרכב נסע מצויין.

זה טוב ! כי מנוע הדיזל הזה לא משופע בכוח ולכן לא מצטיין בדיונות.

כנראה זה בזכות הגשם בשבוע שעבר.

1- נזילה קטנה בחיבור גיר - מנוע בשל תושבת רעועה , התושבת הוחלפה אך הנזילה עדיין קיימת.

מברור תיקון הנזילה דורש הרבה עבודה וכדאי להמתין עם תיקון כזה.

זאת בעיה ידועה של מחזיר שמן מנוע/גיר.

המחזיר שמן עולה כ 100 ש"ח . הבעיה שנדרש הורדת גיר.

אם זאת הזעה או טיפטוף מינורי, אפשר "לחיות" עם זה.

 

2- נזילה לא משעותית מההגה כח.

שיפוץ באזור ה 1000ש"ח לא כולל פירוק והרכבה.

דווקא יש אפשרות שתיכשל בטסט גם על נזילה קלה.

 

3- במעבר ל4*4 הנורת חיווי בזמן נסיעה בשטח קופצני מהבהבת מעט- יתכן מאוד בעיית מגעים, או בעיה אחרת ?? אשמח לשמוע דיעה.

לא אמור להבהב. בעיקרון זה פיקוד חשמלי על מע' פניאומטית שמשלבת את הציריות מקדימה.

צריך לבדוק יותר לעומק. ראה תגובה 7 בשרשור :

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=50252

 

4- נעילת לוקר אחורי, לאחר כ100 מטרים נסיעה, נורת החיווי כבתה לבד, האם ישנו מנגנון המפסיק את הנעילה האחורית באופן עצמאי?

האם זו בעיה במערכת, ואם כן איזו?

האם נורות החיווי מהוות מדד אמין לפעילות הנעילה?

הנעילה האחורית משתחררת במהירות מסויימת (אני חושב 25 קמ"ש). למניעת סיכון לתאונה בנסיעה בכביש.

כמו כן למנוע נזק לדפרנציאל/ציריות בנסיעה בכביש.

 

רענן

פורסם

4- נעילת לוקר אחורי, לאחר כ100 מטרים נסיעה, נורת החיווי כבתה לבד, האם ישנו מנגנון המפסיק את הנעילה האחורית באופן עצמאי?

האם זו בעיה במערכת, ואם כן איזו?

אתה מתכוון לנעילת דיפרנציאל אחורי.

בשביל מה לנסוע 100 מטר עם דיפרנציאל אחורי נעול? מה זה נותן? דיפ' אחורי נועלים לפני מעבר בעייתי, ומשחררים מייד בתומו.

מקווה בשביל בעל הרכב שלא גרמת נזק.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...