Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הודעות שגיאה - פורד פוקוס 2009


AlexFaiv
שימו לב! השרשור הזה בן 4150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לחברי הפורום,

ברשותי פורד פוקוס 2009 TREND 1.6

אתמול שמתי לב שהמצת של הרכב הפסיק לעבוד.

האור הכתום בטבעת שסביב המצת דולק אך הוא לא נותן חשמל לא למצית ולא למטען של הטלפון.

חשבתי שאולי מדובר בנתיך שנשרף?

פתחתי את קופסת הנתיחים שמתחת לתא הכפפות. איתרתי את הנתיך של המצת

אומנם גיליתי שהנתיכים שברשותי לא מתאים לרכב כי הם גדולים יותר ממה שמורכב כרגע ברכב.

פה אציין שלא הוצאתי ולא החלפתי שום נתיך ופשוט סגרתי את התיבה.

לאחר מספר שעות חזרתי לרכב, התנעתי אותו ולהפתעתי הרבה הופיע שגיאה engine malfunction בצבע אדום.

כיביתי את הרכב. התנעתי שוב, שוב הופיעה ההודעה engine malfunction ולאחר מספר שניות התחלפה ל transmission malfunction גם כן בצע אדום. כביתי את המנוע המתנתי 2 דקות, התענתי שוב, הכל בסדר! נסעתי כ 20 ק"מ ולא הרגשתי התנהגות חריגה של הרכב.

 

היום בבוקר בדיוק אותו הסיפור. מתניע פעם ראשונה - שגיאת מנוע. פעם שניה - 2 שגיאות, פעם שלישית תקין. הרכב כאמור נוסע תקין.

 

אשמח לשמוע את דעתם, יש סיכוי שעשיתי משהו בתיבת הנתיכים שגרם להודעות הללו או שיש לזה הסבר אחר.

בכל אופן האם כדאי לנסוע למוסך מורשה ולהתחבר למחשב? למרות שהרכב לכאור נוסע בסדר.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו בעייה חשמלית כל שהיא וללא דיאגנוסטיקה הכל יהיה בגדר ניחושים.

 

גש למוסך לבדיקה.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

לא שמתי לב שרכבך לא מזמן סיים את תקופת האחריות ולכן כדאי לך לשקול לפנות אל מוסך מורשה.

בעבר שמעתי על מספר מקרים שבהם היבואן השתתף בעלות התיקון "כמחווה של רצון טוב" במידה והרכב טופל כל השנים במוסך מורשה.

בראשל"צ פתחו לא מזמן מרכז שירות חדש ומפואר לרכבי מאזדה/פורד בשם מרכז שירות תכלת (טלפון 036238000).

מכיוון שזה מרכז שירות חדש אני בטוח שהם יתנו שירות מצויין כדי לצבור קהל לקוחות קבוע.

תפנה לבחור בשם נמרוד ותגיד לו שהגעת מהפורום והוא ידאג לך לשירות VIP.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...