Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניתי הונדה HRV ונסעתי קצת לטייל.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טיילתי קצת בפורום המדובר (efly), רק שאלה אחת עולה לי:

 

כמה יעלה לבנות סט בסיסי אבל איכותי עבור המשתמש שמתחיל מ-0 ? (יש לי ציוד רדיו לטיסנים בארץ אבל לא מתכוון לשלוח לפה...).

הכוונה היא לציוד רדיו איכותי, קוואד בסיסי אבל איכותי, מצלמות, משדרים, תחנת קרקע ושות׳.

 

תודה.

 

אני מעוניין לשמוע גם.

 

שאלה נוספת כמה זמן אויר יש לטיסן שלך?

אומנם אני מתחום הטיסנים ולא מתעסק בFPV (הקטע של לשים מצלמה על טיסן/רחפן עם משדר וידאו וכביכול להיות הטיס)

אבל משיחה בעבר עם מישהו שבנה כזה דבר שמרים מצלמה של 2 קילו, זה עלה לו בסביבות ה12 אלף רק לרחפן..

אני מאמין שעם ציוד קצת אחר אפשר גם ב5-6 אלף לבנות רחפן טוב

אם אתם באמת מתעניינים הייתי ממליץ לכם להיכנס לפורום ולשאול שם

Instagram:

VWPolo6R

פורסם
רעיון מאוד מעניין ומקורי, אבל הביצוע לקוי, משעמם ומוזיקה מרדימה..

 

תתחדש על הרכב..!

 

אשמח לקבל המלצות למוסיקה מעניינת כזו שלא תעבור על חוקי זכויות יוצרים וכזו ורצוי חינמית.

הרעיון הוא להעביר את חווית הנהיגה והטיול בנופי ישראל , את האוסקר אני משאיר לשפילברג או לקוזשבילי.

פורסם

למעט הקאבר המזוויע ל"קשמיר" של לד זפלין, הסרטון השני ממש מוצלח!

אפשר להוציא שוטים ממש טובים עם כלי כזה!

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם
אומנם אני מתחום הטיסנים ולא מתעסק בFPV (הקטע של לשים מצלמה על טיסן/רחפן עם משדר וידאו וכביכול להיות הטיס)

אבל משיחה בעבר עם מישהו שבנה כזה דבר שמרים מצלמה של 2 קילו, זה עלה לו בסביבות ה12 אלף רק לרחפן..

אני מאמין שעם ציוד קצת אחר אפשר גם ב5-6 אלף לבנות רחפן טוב

אם אתם באמת מתעניינים הייתי ממליץ לכם להיכנס לפורום ולשאול שם

 

כשאתה אומר "רק לרחפן" אני משער שאתה מתכוון לרחפן עם הציוד צילום אך ללא תחנת הקרקע, כן?

 

כלומר סדר גודל של 3000$.

 

מעניין.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
כשאתה אומר "רק לרחפן" אני משער שאתה מתכוון לרחפן עם הציוד צילום אך ללא תחנת הקרקע, כן?

 

כלומר סדר גודל של 3000$.

 

מעניין.

 

הפלטפורמה המוטסת עולה בערך 1000$ ויכולה להרים בערך 500 גרם ציוד . שזה אומר GOPRO ועוד קצת ציוד שידור .

ציוד כמו שלט , מטען , מסך , משקפיים , וכו... יכולים לעלות עוד כ 1000$.

זה פחות או יותר ייתן לך סט אמין ובטיחותי.

לצילומים קצת יותר מקצועיים השמיים הם הגבול , יש כננות למצלמה שעולות יותר מ 1000$ מחשבי טיסה קצת יותר מתקדמים 1000$ וצפונה , רגלי נחיתה יכולים לעלות 500$ וצפונה.

המנועים שלי עולים כ 15$ למנוע יש גם מנועים שעולים 150$ ו200$ למנוע והם באותן מידות.

 

יש מחשבי טיסה הרבה יותר זולים אבל לא כוללים GPS או שהן קוד פתוח ודורשות התעסקות.

פורסם

אחלה סרטון, אהבתי!

 

אבל מה לעאזזל השיר המעצבן של ה"או לה-לה" ששמת?

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

נראה אחלה כלי, הבעיה היחידה מבחינתי של כלי כזה היא שאני אוהב לבצע את ההרכבה בעצמי, ככה אתה לומד את הכלי לעומק וגם מבין את התפעול שלו על הדרך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

יקר מאוד, אני בונה רחפן בימים אלו (מבוסס על השלדה הזאת) , העלות הכוללת (רק הרחפף עצמו) אמורה להיות באזור ה 1000$ , מה שרשמת עולה 2200$ (ההבדל במחיר השלידה ומספר המנועים יחסית שולי)

שלט כזה עולה 60-70$ כולל משלוח ומטען יעלה עוד 20-30$ לכל היותר.

אגב אצלי ב 1000$ גם כולל עלות של מערכת FPV על הכלי (משדר וידאו ומצלמה)

 

 

בקיצור - חרא עסקה , כמו שרשמתי קודם לא קונים דברים כאלה מוכנים כי פשוט אין כאלה דברים חוץ מאנשים פרטיים שמוכרים משהו שהם הרכיבו במחיר מופקע

ממליץ בחום שתגיע לפורום EFLY ושם תוכל לקבל את כל המידע כדי להרים מערכת כזאת , תכין משהו כמו 8K ש"ח לפחות (דמי הקמה של התחביב אבל מהכלי זה יהיה זול יותר)

פורסם
קצת נסחפתם עם העלויות 359$ והוא שלכם מוכן להטסה:

http://www.helipal.com/storm-drone-ff-flying-platform-rtf.html

 

לא לא נסחפנו.

בחבילה מגיע בקר טיסה מסוג FF , שהוא סבבה ואפילו אפשר להטיס איתו . הוא עולה לקניה 45$ כולל משלוח.

אצלי יש DJI NAZA + GPS שעולה 400$.

בחבילה יש בקרי מהירות של 10A מאוד מאוד גבוליים אבל כנראה שלא יחזיקו מעמד משקל יעלה .

אצלי יש בקרי מהירות של 30A . בריחוף הכלי שלי שותה כ20A-22A ובטיסה או פתיחת מנועים אני עובר 30A בקלות.

בחבילה יש סוללה של 2000 מילי , סוללה דיי קטנה במיוחד אם רוצים להעמיס קצת ציוד. אני משתמש בסוללות 3700 או 4400.

כמובן שאצלהם אין משדר וידאו/מקלט מסך/משקפיים ובטח עוד כמה ששכחתי.

השלט שהם נותנים הוא סבבה אם כי רק 7 ערוצים וקצת מגביל כיוון שכדי להפעיל את כל האופציות צריך 8 ערוצים ורצוי 9

 

את בקר ה FF היה לי ואפילו צילמתי ממנו אם כי מעט מאוד FPV .

מפגש מועדון ה 5 בתל חנן :

 

ריסוק בנחל ציפורי :

 

שלג בישראל :

 

סתם ניסוי FPV:


×
×
  • תוכן חדש...