Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז אני רשמית מחפש רכב וחייב ת' עזרה של כל מי שיש לו מושג, כי לי אין, בשיט.

תקציב: 7000, מוכן לעלות ל8000 בשביל משהו מעניין.

צרכים: מזגן, ושישרוד את הדרך מכפר סבא לקרית שמונה פעם בחודש.

תודה רבה,

איתמר.

פורסם

בטווח המחירים הזה אין לך יותר מדי אופציות

 

אפשרות ראשונה היא פיאט פונטו בת 13, לא הייתי ממליץ כל כך עקב מגוון בעיות ואי אמינות כללית, ואני אומר את זה על סמך דיבורים וטיפולים עם בעלי פונטו משנתונים כאלה.

 

אפשרות שניה היא פיאסטה משנתונים 2000-2002, רכב די אמין, חסכוני ועושה את העבודה אם מטפלים בו יפה.

שלומי

פורסם

לדעתי מה שייכנס בתקציב יכולה להיות קליאו מבוגרת וקטנה,

או אולי גם פ'יגו

רק תצפה לתקלות שונות ברכבים הנ"ל בעקבות הגיל, בלאי, אני מאמין שרכב במחיר כזה ידרוש מס' טיפולים בזמן החזקתו..

פורסם

אתה נסע רחוק, למרות שאני אישית לא חובב יפניות אבל בתקציב למי שאין כסף וכוח לתקלות אז מומלץ לקחת רק יפנית (ולא קוריאנית) ועדיף עם מנוע 1600 לפחות! תעשה את העבודה בצורה מעולה עם מעט מאוד תקלות ואחזקה זולה!

חפש רכב כמו טויטה קורולה מודל 93-94 (בעדיפות ראשונה) ניסן סאני, סובארו DL, סופר לנסר (בלנו שמורה לא חושב שתכנס במחיר)

לקחת את הרכב הכי הכי שמור ומטופל עם יד נמוכה וק"מ נמוך!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
טוב, אז אני רשמית מחפש רכב וחייב ת' עזרה של כל מי שיש לו מושג, כי לי אין, בשיט.

תקציב: 7000, מוכן לעלות ל8000 בשביל משהו מעניין.

צרכים: מזגן, ושישרוד את הדרך מכפר סבא לקרית שמונה פעם בחודש.

תודה רבה,

איתמר.

 

אם אתה מעוניין יש דייהו לאנוס מודל 2001 גיר אוטומט ומאוד שמורה . באזור השרון

פורסם
אתה נסע רחוק, למרות שאני אישית לא חובב יפניות אבל בתקציב למי שאין כסף וכוח לתקלות אז מומלץ לקחת רק יפנית (ולא קוריאנית) ועדיף עם מנוע 1600 לפחות! תעשה את העבודה בצורה מעולה עם מעט מאוד תקלות ואחזקה זולה!

חפש רכב כמו טויטה קורולה מודל 93-94 (בעדיפות ראשונה) ניסן סאני, סובארו DL, סופר לנסר (בלנו שמורה לא חושב שתכנס במחיר)

לקחת את הרכב הכי הכי שמור ומטופל עם יד נמוכה וק"מ נמוך!

 

ומאוד חשוב רק ידני בשנתונים האלה.

 

לא יודע עד כמה אתה חובב אוטומאטיות, אבל אם אין כסף אז צריך לקחת את מה שלא אוהבים. ידני.

 

(למרות שאני מת על ידני)

פורסם

אני חייל, ויש לי כבר שנתיים סקודה ניו פליסיה 1999 1.6.

הרכב חסכוני ונוראה אמין, 0 תקלות.

הדבר היחידי שהחלפתי בו זה ברקסים(250 שקל)

אם אתה מעוניין, אני מוכר את הרכב עכשיו, מוזמן לשלוח בפרטי.

Citroen volcane 2.0i

פורסם
ומאוד חשוב רק ידני בשנתונים האלה.

 

לא יודע עד כמה אתה חובב אוטומאטיות, אבל אם אין כסף אז צריך לקחת את מה שלא אוהבים. ידני.

 

(למרות שאני מת על ידני)

 

1. אני ממש לא חובב אוטומט, אבל שאין מבחר של ידני בארץ, אז צריך להתפשר על אוטומט

2. המכוניות שציינתי אמינות מאוד גם עם גיר אוטומטי.

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
1. אני ממש לא חובב אוטומט, אבל שאין מבחר של ידני בארץ, אז צריך להתפשר על אוטומט

2. המכוניות שציינתי אמינות מאוד גם עם גיר אוטומטי.

 

אם תחפש טוב תמצא ידני.

 

תזכור שגם מכונית אוטומאטית יותר יקרה מהמקביל הידני, ומכאן ניתן להניח שאתה יכול להביא רכב ידני יותר חדש מאשר רכב אוטומאטי. גם לידני בקושי יש ביקוש אז אתה יכול עוד יותר בזול להביא.

 

וגם דלק.

 

וגם אמינות שורה תחתונה ידני יותר אמין ואין מה לעשות.

 

לא שאוטומאט לא אמין, אבל ב-7000 שקל תקנה ידני. עשה לעצמךך טובה.

פורסם
אתה נסע רחוק, למרות שאני אישית לא חובב יפניות אבל בתקציב למי שאין כסף וכוח לתקלות אז מומלץ לקחת רק יפנית (ולא קוריאנית) ועדיף עם מנוע 1600 לפחות! תעשה את העבודה בצורה מעולה עם מעט מאוד תקלות ואחזקה זולה!

חפש רכב כמו טויטה קורולה מודל 93-94 (בעדיפות ראשונה) ניסן סאני, סובארו DL, סופר לנסר (בלנו שמורה לא חושב שתכנס במחיר)

לקחת את הרכב הכי הכי שמור ומטופל עם יד נמוכה וק"מ נמוך!

 

+1

 

מנסיון על קורולה 95' כבר שנתיים שאני סטודנט.

חוץ מטיפולים שוטפים אני לא עושה כלום ועברתי כבר 20K איתה.

404

×
×
  • תוכן חדש...