Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים. הלך לי ה ABS ברכב ורציתי לדעת כמה בערך אמור לעלות ABS עם התקנה. הציעו לי ABS + התקנה 1200 (כמובן שמדובר ב ABS משומש).

פורסם

איזה שנה הרכב? ומה הלך בדיוק המשאבת ABS?

 

אם מדובר במשאבת ABS המחיר סביר למשאבה מפירוק(משומשת) כולל עבודה.

 

בלאנטיס המשאבה נמצאת מתחת למצבר.

פורסם
איזה שנה הרכב? ומה הלך בדיוק המשאבת ABS?

 

אם מדובר במשאבת ABS המחיר סביר למשאבה מפירוק(משומשת) כולל עבודה.

 

בלאנטיס המשאבה נמצאת מתחת למצבר.

 

הרכב שנת 1999

מנוע 1600

והוא אמר שהלך שמחשב של ה ABS

פורסם

גם אצלי נדלקה לי המנורה של הABS, עדיין לא הלכתי למוסך אבל בדקתי פחות או יותר כמה עולה להחליף.

אני יודע להגיד לך שחיישן חדש עולה באזור ה1000 שקל והחשב של הABSיכול להגיע לפי שניים.

אז נראה לי שההצעה שקיבלת היא סבבה.

אבל גם לי המליצו קודם לפרק טיפה את החיישנים ולנקות,אני חושב שזה שווה ניסיון,יום שישי אני אדע אם זה עובד.

נ.ב

פעם ראשונה שאני שומע על המושג משאבת ABS.מה זה?

בהצלחה.

פורסם

פעם ראשונה שאני שומע על המושג משאבת ABS.מה זה?

 

משאבת ABS זו יחידת שסתומים, שאחראית לוויסות מעבר נוזל בלמים לכל גלגל בעת פעולת המערכת.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...