Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

HONDA CIVIC SR שנת 99 צבע כסף.

המערכת שבפנים הייתה מגבר JBL GTO 4000

סאב JBL 12 אינץ'

רמקולים אחוריים240 וואט 6\9 PIONEER לא זוכר את הדגם

רמקולים קדמיים גם של פיוניר.

האד יוניט: פיוניר קלטת+צ'יינגר של פיוניר

מספר האוטו 47-042-17.

היא נגנבה מאזור "ספורטק" תל אביב.

בתאריך 20/08/04 יום שישי.

אני חושד באחד (שאני לא מכיר רק ראיתי אותו שם) יחסית צעיר סביבות גיל 24 -26.

כנראה שגנבו את המכונית לפירוק ומכירה, או שגנבו אותה לעצמם ויש לגנב קשרים להחליף מספר וקבלת רשיון לרכב והוא משתמש בו למטרות מירוצים ("רייסים") אי אפשר לדעת....

אם מישהו ראה, שמע, או סיפרו לו משהו בבקשה! שימסור פרטים למה ממש חבל לי על האוטו ,שכל אחד יחשוב עד שהשקיע באוטו שלו + מערכת ויגנבו לו הכל איך הוא ירגיש.

פורסם

אני יודע שזה יישמע לך מאוד לא רציני ממני לשאול אותך, כשאתה אומר איזור הספורטק, אתה מדבר על חניה בתוך חניון ?

או ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא בחניון, אלא ממש על הכביש בשורה איפה שכולם מחנים ביום שישי\שבת

 

סימני הכיר לרכב: אין ז'אנטים אלא צלחות של HONDA מקוריות לא במצב משהו יש אפילו אחת עקומה, ארבעת הגלגלים חדשים, ועל השמשה הקדמית איפה שיש את המדבקה של הטסט יש גם מדבקה של "אל על".

 

תודה מראש לעוזרים ולמתעניינים...

אם מישהו עוזר לי למצוא את האוטו אפילו בלי המערכת, אני קונה לו מערכת חדשה אם הוא רוצה..

פורסם

היה לך ביטוח לרכב?

 

כי אם לא תחכה השבוע לצלצול מאיזה מישהו שיגיד לך אם אתה רוצה לקנות את הרכב חזרה ב 5-10 K

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

חביבי נגמרו הימים שאנשים נוסעים על מכוניות בתוך שטחי הארץ......

 

האוטו שלך כבר מפורק עכשיו אצל אחיינו החורגים בשטחים!:-)

 

אם היה ביטוח אז לא ננורא.........

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...