Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי כאן הרבה פוסטים ומדריכים על כל נושא הפוליש-ווקס ואני מתכוון לבצע זאת, לראשונה, בקרוב.

 

רציתי לשאול בקצרה מה ההמלצה לסיאט איביזה חדשה, אצלי מאפריל 2011, צבע אפור מטאלי:

 

האם לבצע פלסטלינה ו/או פוליש ו/או ווקס בהתחשב בכך שלא בוצע כלום מאז שיצאה מהסוכנות?

 

איזה חומרים כדאי להזמין מאיביי?

 

תודה!

פורסם

אין להשיג בארץ מוצרים של מגוויר. רק דרך ebay ואז המשלוח יוצא ממש יקר. שוב פעם אני מציע לך לרכוש את הקיט של קאר-פלן. לא תתאכזב.

A3

K04 Inside

פורסם

פלסטלינה היא שלב מקדים לפני ווקס, משמשת להכנת הצבע לקבלת הווקס.

 

אני ממליץ לך בחום לבצע פלסטלינה+ווקס באופן שוטף. המוצרים של מגווירס מצויינים, תלך על הקיט פלסטלינה שלהם+ ה-ultimate wax.

 

את שלב הפוליש הייתי משאיר למקצוען שעובד עם מכונה.

פורסם

אני אשמח לברר את התשובה לשאלה הבאה:

 

האם פלסטלינה מורידה שכבה בצבע? כי בכתבה מסוימת שקראתי באינטרנט דובר על רכב שבוצעה הערכת שמאי לנזק בפח ונאמר שבוצע "פוליש פלסטלינה" וזה מוריד שכבה בצבע.

 

תודה לעונים.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
אני רואה שיש Ultimate Wax של מגוויר'ס במשחה ובנוזל, מה עדיף?

 

ובאיזה פלסטלינה להשתמש לפני כן?

 

עניין של נוחות, מעדיף נוזל.

 

פלסטלינה מגיעה לפני. שים לב שאתה רוכש קיט שמכיל גם ספריי דיטיילר\clay lube.

 

צפה בסרטון להסבר מלא:

 

http://www.youtube.com/watch?v=yfEfLGL59GI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

אני אשמח לברר את התשובה לשאלה הבאה:

 

האם פלסטלינה מורידה שכבה בצבע? כי בכתבה מסוימת שקראתי באינטרנט דובר על רכב שבוצעה הערכת שמאי לנזק בפח ונאמר שבוצע "פוליש פלסטלינה" וזה מוריד שכבה בצבע.

 

תודה לעונים.

 

 

פלסטלינה מנקה את הצבע מכל מה שנמצא עליו (לכלוך, ווקס קודם וכו'). לא מורידה שכבה מהצבע.

פורסם

אני רכשתי מאי-ביי בריטניה ערכות:

 

פלסטלינה של מגווירס

 

אולטימט ווקס נוזלי של מגווירס

 

מדובר בחומרים מצויינים למיטב הבנתי, עוד לא יצא לי להשתמש בהם כי אני מחכה למשלוח אבל ברגע שיגיעו אעלה תמונות לאחר הפלסטלינה + הווקס כאשר גם אצלי רכב כסוף מטאלי, תוכל להתרשם ולהחליט בעצמך.

 

אתה באמת צריך פוליש כבר אחרי שנה? פה אני מסכים פוליש תשאיר למקצוענים.

 

יום טוב,

פורסם

פוליש עדין יכול לעזור גם לרכב ששוכב בבונדד. רכב שנה על הכביש שעובר מכונות שטיפה מצויים בו סווירלס והוא בהחלט יכול להעזר בפוליש.

פורסם
פוליש עדין יכול לעזור גם לרכב ששוכב בבונדד. רכב שנה על הכביש שעובר מכונות שטיפה מצויים בו סווירלס והוא בהחלט יכול להעזר בפוליש.

 

מזלי שאני שוטף את הרכב ידנית 8)

פורסם

גם עם שטיפות ידניות בטח כבר נוצרו לך סווירלים נאים.

אתה לא מבחין בהם כ"כ בגלל הצבע הבהיר יחסית של הרכב.

 

פוליש ללא מכונה מתאימה (כלומר ידני) פחות מומלץ.

 

ואכן כמו שאמרו פה לפני,

- שטיפה טובה

- פלסטלינה איכותית

- ווקס טוב

 

יוציאו ברק יפה מהרכב שלך.

 

אני ממליץ מאוד על מוצרים של Optimum ו - Chemical Guys

יש לשתי החברות ווקסים מעולים והם זמינים בארץ

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם
גם עם שטיפות ידניות בטח כבר נוצרו לך סווירלים נאים.

אתה לא מבחין בהם כ"כ בגלל הצבע הבהיר יחסית של הרכב.

 

פוליש ללא מכונה מתאימה (כלומר ידני) פחות מומלץ.

 

ואכן כמו שאמרו פה לפני,

- שטיפה טובה

- פלסטלינה איכותית

- ווקס טוב

 

יוציאו ברק יפה מהרכב שלך.

 

אני ממליץ מאוד על מוצרים של Optimum ו - Chemical Guys

יש לשתי החברות ווקסים מעולים והם זמינים בארץ

 

 

בכל אופן, בין אם יש או אין סווירלס, שטיפה ידנית עדיפה ומומלצת מאשר מכונות או ידנית ע"י לחץ מים וכדומה, הרי אי-אפשר לא לשטוף את הרכב, נכון? :lol:

 

אוטוטו אני מקבל את הערכות של מגוויירס ואז גם אני אשטוף, אעשה פלסטלינה וכן ווקס ואעלה תמונות של הרכב.

 

אני אישית מאוד אוהב את מוצרי מגווירס.

 

איתי, מה דעתך על מוצרי מגוויירס? מחכה לערכות פלסטלינה ווקס שלהם (אולטימט נוזלי)

×
×
  • תוכן חדש...