Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, אני חדש פה.

 

אני מחפש כבר כמה שעות שם של חלק אחד על מנת להזמין אותו מאיביי או מאיזה פירוקיה בארץ.

אשמח אם תגידו לי איך קוראים לו (בעברית ואנגלית)

עוד משהו:

אני חייב את חלק מקורי או שיש חלקים מהסוג הזה שהם אוניברסליים

 

תמונה:

oi46.tinypic.com/2dbja5i.jpg

 

תודה מראש לכל העוזרים :)

פורסם

שלום.

תוריד את התמונה למחשב שלך, אחר כך בממשק כתיבת ההודעה לחץ על "נהל קבצים מצורפים" וצרף התמונה להודעה.

אחרת לא יראו אותה.

 

 

פורסם

בחיפוש בגוגל הוא מצא לי את מה שהתכוונתי, אבל תוצאות בודדות, כל השאר זה משהו אחר.

בכל מקרה, אני צריך את השם של החלק באנגלית.. הכוונה היא להזמין מאיביי.

 

חוץ מזה, מישהו יכול להמליץ לי על פירוקיות באזור חדרה?

פורסם
בחיפוש בגוגל הוא מצא לי את מה שהתכוונתי, אבל תוצאות בודדות, כל השאר זה משהו אחר.

בכל מקרה, אני צריך את השם של החלק באנגלית.. הכוונה היא להזמין מאיביי.

 

חוץ מזה, מישהו יכול להמליץ לי על פירוקיות באזור חדרה?

 

http://www.ebay.com/itm/96-98-Honda-Civic-EK4-EK9-EK-SiR-JDM-Bumper-Rubber-Mouldings-Guard-Garnish-VTEC-/200821693303?hash=item2ec1e7db77&item=200821693303&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr

פורסם

תודה לך :)

זה ממש יקר בישביל משומש חוץ מזה שלא רשום שם שזה קדמי (זה נראה יותר כמו האחוריים) והוא לא שולח לארץ.

חיפשתי עוד בעזרת המילות מפתח של המוצר הזה, לא מצאתי משהו שיעזור לי.

חיפשתי לפי המספר דגם שמופיע על החלק עצמו (המקורי שלי), אין תוצאות בכלל..

 

קיים משהו אוניברסלי?

פורסם

אין אוניברסלי כי המידה של הפס ייחודית לדגם הזה,

מה שכן, אני אישית הייתי ממליץ לך להיפטר מהפסים האלה מקדימה ומאחורה (פחח יכול ליישר את האיזור בצורה מושלמת ולבצוע),

ואת הפסים בצדדים לבוע למבע הרכב. לפי דעתי הם יותר מחארים את הרכב מאשר תורמים ב"הגנה".

×
×
  • תוכן חדש...