Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם לפני כחודש התקנתי באוטודיפו רדיו דיסק JVC משהו יפה נחמד אהבתי אותו

רק שרק עכשיו שמתי לב לבעיה קטנטונת חח'

 

 

נכנסתי להגדרות שם של האודיו ובחרתי במין אופציה ON הפעלתי אותה ופשוט שומעים כמו באס ושומעים יותר חזק כזה ונקי יפה

וכשאאני פשוט מוציא את המפתח אז הרדיו לא מקבל מתח וההגדרות של הרדיו והכל פשט מתאפסות

 

הבנתי שאני צריך לחבר את הרדיו דיסק לפלוס קבוע של הרכב =\ מקודם ישבתי על האוטו ברשותי טויוטה קורולה 2001

 

פתחתי את הפלסטיק של הדשבורד הגעתי לרדיו דיסק אמרתי אוי סרט לפתוח את זה והחזרתי שוב את הפלסטיק למקום עם הברגים

 

מצד אחד אמרו לי שאם תשכח את הרדיו דיסק דולק המצבר יתרוקן לך וזה היתרון פה

מצד שני כל פעם להכנס להגדרה הזאת ולסמן ב ON גם מעצבן

שאלתי אנשים אמרו לי שמתקין יקח לך על זה בין 50 ל 100 קצת מעצבן כי רק לא מזמן שילמתי על התקנה ושוב פעם =\

מה אתם היתם ממליצים לעשות ?.. אולי אפילו יש כאן למישהו סקייפ ? נעשה את זה יחד :D

פורסם

אם מחברים הכל כמו שצריך הרדיו דיסק ייכבה לאחר הוצאת המפתח וגם ישמור הגדרות.

מה שאמרו לך זה שטויות.

יש כבל לפלוס קבוע וכבל לפלוס אחרי סוויץ', כנראה חיברו לך את שניהם לפלוס אחרי סוויץ'.

תחזור למי שהתקין לך שיסדר את זה ללא תשלום.

פורסם

שבת שלום

אתה לא צריך לזרוק כסף למתקין אחר,פשוט לגשת לאוטו דיפו ולהסביר את הבעיה שלך זאת בעיה בהתקנה וכמובן ללא עלות.

פורסם

תודה רבה במקרה המתקין שכן שלי לשעבר בחור ממש טוב דיברתי איתו בפייסבוק הוא אמר שזה שטויות עניין של כמה חוטים

יום ראשון אני יתקן את זה אצלו תודה רבה רבה שבת שלום לכולם :)

×
×
  • תוכן חדש...