Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

עד כמה זה חשוב לסגור את הפלאגים עם המומנט סגירה המתאים לפי המלצת יצרן?

וגם אם מדובר במכוניות ישנות יחסית לדוגמה רכב שנת 1994 האם זה עדיין חשוב?

כי שמתי לב שהמומנט המבוקש עבור הפיאט הוא 25NM, שזה לדעתי מעט מאוד והם יהיו רפויים?

תודה

פורסם

זה חשוב כי אחרת אתה עלול לסדוק את הראש מנוע או להרוס את ההברזה

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

כל בורג בתא המנוע צריך לסגור במומנט מסויים אך בפועל אף מוסך ולו המיקצועי ביותר עושה זאת. בטח ובטח בסגירת פלאגים. מה שכן, פלאגים צריך לסגור ברגש ולא ביותר מידי כוח. שייכנסו להברגה שלהם כמה שיכולים בלי עודפי כוח עליהם.

אל תתחיל לחפש פה מומנטים כי לא תסיים עם זה. :)

פורסם

עד כמה זה חשוב לסגור את הפלאגים עם המומנט סגירה המתאים לפי המלצת יצרן?

וגם אם מדובר במכוניות ישנות יחסית לדוגמה רכב שנת 1994 האם זה עדיין חשוב?

כי שמתי לב שהמומנט המבוקש עבור הפיאט הוא 25NM, שזה לדעתי מעט מאוד והם יהיו רפויים?

 

זה חשוב באותה מידה במכוניות ישנות וחדשות.

 

 

אם אין מפתח מומנט, אפשר לשהתשמש בטיפ פשוט, שמופיע על אריזה של NGK למשל.

 

יש להבריג את הפלגים ידנית "עד הסוף".

 

פלג עם שייבה - להדק בנוסף עוד עוד 1/2 עו 2/3 סיבוב.

פלג עם תושבת קונית - להדק 1/16 סיבוב בלבד.

 

 

זה מתייחס לפלאגים חדשים.

 

אם מחזירים פלג ישן (עם שייבה) למקום, צריך להדק אותו במספר סיבובים/מעלות קטן יותר, מאחר והשייבה כבר נמעכה בסגירה הראשונה.

 

למשל במקום 180 מעלות (1/2 סיבוב) פלג משומש עם שייבה מהדקים רק ב 30 מעלות.

1.jpg

 

 

פורסם
זה חשוב באותה מידה במכוניות ישנות וחדשות.

 

 

אם אין מפתח מומנט, אפשר לשהתשמש בטיפ פשוט, שמופיע על אריזה של NGK למשל.

 

יש להבריג את הפלגים ידנית "עד הסוף"

 

פלג עם שייבה - להדק בנוסף עוד עוד 1/2 עו 2/3 סיבוב.

פלג עם תושבת קונית - להדק 1/16 סיבוב בלבד.

 

לא היבנתי, 1/2 סיבוב ואחרי זה עוד 2/3 סיבוב?

1/16 זה לא יהיה רפוי מדי?!

פורסם

לא, בפעם אחת בין 1/2 ל 2/3 סיבוב.

 

1/16 סיבוב מתייחס לפלגים אם תושבת קונית, ראה בתמונה. בפלגים אלו אין שייבה שנמעכת ולכן יש להיזהר מאוד מהידוק יתר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...