Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ביצעתי השבוע טיפול גדול לרכב שלי,סוזוקי ליאנה 5 דלתות שנת 2003.

הטיפול כלל:

טיפול 10000.

החלפת ציריה ימין ושמאל.

החלפת מיסב בגלגל בצד ימין.

ברקסים מקדימה ואחורה.

החלפת שמן גיר.

 

הטיפול בוצע במוסך הקבוע שלי(לא מורשה),אני מאמין בו וסומך שהוא עשה מה שצריך לפי הצורך,העניין שנראה לי חריג הוא המחיר,2500 שקלים.

העלתי את הפירוט חלקים ועבודה,הייתי שמח מתגובות מבעלי ידע לגבי המחיר ,לי זה נראה גבוה מעט.

תודה.

טיפול.doc

פורסם

מיסב גלגל ימין - יקר

דיסקיות בלם קידמי - יקר

מסנן שמן לא מקורי לפי המחיר - לא תקין!

מלבד זה המחירים יחסית סבירים עם סטיות קלות של שקלים בודדים אבל זה הרווח וזה מוסך וזה לגיטימי.

עכשיו, מדוע הוחלפו שני פעמוני צירייה? האם שניהם דפקו בפניות?

ומיסב הגלגל הרעיש שהוחלף?

פורסם

המיסב אכן הרעיש .

את הציריות הוא החליף לאחר שהוא התקשר אלי וביקש אישור,את הציריה הימנית ידעתי שיש להחליף,את השמאלית לא שמתי לב אבל כמו שרשמתי,אני מאמין שהוא בדק ולפי זה החליף,הרכב יש לציין גם לפני טסט ככה שבכל מקרה זה כנראה היה מתגלה(בלי קשר לפן הבטיחותי).

מה המחיר הסביר לסדר גודל כזה של טיפול?

פורסם

צירייה שדופקת בטסט לא ניתן לגלות זאת אלא אם הגומייה שלה קרועה ואז אומרים להחליף גומייה. בכל מיקרה אם אתה סומך עליו שהיה צריך להחליף אז אין בעיה. אני פשוט לא חסיד של מוסכים כי הניסיון וחוסר כנות לא קטן עם השנים נתן לי תמונת מצב קצת שונה ולימד אותי לראות במו עיניי כל דבר שעושים ולמה מחליפים. שמשאירים את הרכב לבד משלמים הרבה על בייביסיטר עליו.

אני אישית לא הייתי משקיע יותר מ-1500 ש"ח על טיפול שכזה.

פורסם

מצד אחד צודק,מצד שני לא תמיד יש זמן להשאר עם הרכב כל היום במוסך.

תודה בכל מקרה על התגובות שלך.

למישהו יש עוד דעה בעניין?

פורסם

לדעתי סביר... אין פה עקיצה מיוחדת שאני רואה ואומר "בואנה הוא נעקץ" .

מחירים סבירים ביותר למוסך , לא ניסו להשחיל משהו שלא היה , אם אתה סומך עליו ומרוצה הכי חשוב.

בוא נגיד שלא ראיתי שהוא מכיר אותך במחירים :) הוא היה יכול להוריד טיפה אבל זה גם חלק מהרווח.

Honda Civic 1997

×
×
  • תוכן חדש...