Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מנסה להבין למה בעיקר שנות ב-2000 פחת את שיווק קברוילטים בארץ שהיו נפוצים בעיקר שנות ה-80 ו-90 שהיו ימי זוהר בכבישי ישראל.. מישהו יודע למה? אולי ישראלים צעירים של היום לא אוהבים קבריולטים?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשהייתי צעיר הייתה לי קבריולט,פיאט ספיידר,יכול הייתי להשאירה ברחוב,חונה,

עם גג פתוח ואף אחד לא היה נוגע.(שנות ה70).היום לחיות עם קבריולט זה לחשוש כל הזמן

מוונדליזם.

גם היום יש לי מיאטה,אבל לנסיעות הנאה של סוף שבוע,לא ליום יום.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

גם עניין הוונדליזם שהולך וגובר פה לצערי

וגם עניין השמש הקופחת, לא יודע אם שמת לב אבל

כל שנה הקיץ נהיה יותר ויותר חם וזה סיוט לנסוע בקיץ עם גג מופשל,

בטוח שזה לא תורם לרכישת קבריולט.

פורסם

אצלי הגג פתוח ב-90% מהנסיעות. בחורף בשעות הצהרים והערב המוקדמות, באביב - תמיד, ובקיץ - בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות הערב והלילה. "כי חם בקיץ" זה בטח לא תירוץ...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני חושב שהסיבה האמיתית היא המחירים .. לא להרבה צעירים כיום יש כסף לקנות רכב חדש קבריולט.

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם

ונדליזם זה נראה לי שיקול מרכזי, חום האימים של האקלים פה זה גם שיקול מרכזי + מחיר יחסית גבוה ותופעת העדר נותנים לך את התשובה פחות או יותר.

פורסם

חוץ מזה, זה בדרך כלל לא 1600 בנזין אוטומט.....

אתה יכול לשאול גם למה דיזל לא הולך פה? או סתם ידני?

פורסם

קבריו היא מכונית נישה מראש.

היא לא זולה.

לא "נוחה" (בגאז קטן, רעשי גשם, מצריך טיפול בגג, שטיפה ידנית וכו..).

לא רציונאלית.

יקרה בביטוח (לרוב).

וכן, מדינה חמה , פחד מונדליזם,פחד מתאונה (עניין בטיחותי) וכו'.

 

עדיין עם כל זה אני חושב שביחס לכמות הנישה שעולה על כבישי ישראל - נמכרות לא מעט קבריו.

בשביל לסבר את האוזן - אני מכרתי 41 קבריו בשנה וחצי האחרונות בלי שום פרסום או מבצע מכירות.

 

מיאטות משנים קודמות (NC) אני רואה המון על הכביש.

מרצדסים מכל המינים - גם לא מעט .

בוקסטר\Z4 וכו'..

בקיצור ביחס לנישה יש לא מעט.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

כי ברבע מליון שקל שעולה מאזדה מיאטה אפשר לקנות רכב הרבה יותר גדול,איכותי,מפנק,חזק וכו'.

וגם לחסוך על ביטוח ולחיות בלי דאגות(פחות או יותר).

בקיץ-חם מידי

בחורף-קר מידי

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לדעתי זה תהליך ברירה טבעית בגלל מזגנים.

כל עוד מזגנים לא היו נפוצים ו/או יעילים היה לרכב פתוח יתרון אמיתי של איכות חיים.

העלמות היתרון הזה בדמות מזגן יעיל מובילה להעדפת רכב סגור.

פורסם

מיאטה עלתה פחות מ-190 אלף, אבל שיהיה. בקיץ מושלם לנסוע עם גג פתוח בבוקר או בשעות הערב. בחורף מושלם לנסוע עם גג פתוח בצהרים ועד החשיכה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני חושב שהסיבה האמיתית היא המחירים .. לא להרבה צעירים כיום יש כסף לקנות רכב חדש קבריולט.

 

לא צריך ולא חייב חדש בהיכרח

 

אני למשל ראיתי שני סאאב 900 קבריולטים שמוצעות למכירה בימים אלה..

מטופלות במצב טוב ובמחירי עלות ממש, כך שכסף זו לא הבעיה אלא מי מוכן להשקיע ברכב כזה...קבריולט זו אהבה, לא צורך.

 

העניין עם הקבריולטים שהן דורשות טיפול מקיף כל השנה.

בקיץ לדאוג לכיסוי הרכב כל הזמן כדי למנוע לשלשת על הגג שפשוט הורגת את הבד וכמובן למנוע התבלות הגג מהשמש.

לדאוג למושבים מפני השמש כאשר הגג פתוח, לדאוג שמנוע הגג יעבוד תמיד וגם זה כמובן עם השנים נוטע לתקלות פה ושם..

ואלה הצרות רק בגלל הגג, שלא לדבר על תקלות מכניות שתמיד יצוצו ולבעלי הטורבו נוספת הבעיה שהטורבו חייב להיות תקין ובכך לשמור עליו.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
מיאטה עלתה פחות מ-190 אלף, אבל שיהיה. בקיץ מושלם לנסוע עם גג פתוח בבוקר או בשעות הערב. בחורף מושלם לנסוע עם גג פתוח בצהרים ועד החשיכה.

 

מושלם? לא הייתי אומר, זה עניין סובייקטיבי, לא כולם יעדיפו לנסוע בעיר עם גג פתוח ולנשום את כל העשן של האוטובוסים וכו'...

 

תלוי באיזור, תלוי בזמן וכמובן במזג האוויר, אין ספק שיש לזה יתרונות וזו תחושה כיפית בהנחה ושאר הגורמים מאפשרים זאת כמובן...

פורסם

קבריולט זה דראק נוראי,במיוחד מיאטה לגבוהים,אין שום יתרונות.

אבל החיוך לא סר מהפנים:-)

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

גם אני מנסה לנסוע עם הגג פתוח בכל שעות היום ובכל ימות השנה וזה לא רק אפשרי אלה מעלה לי חיוך תמידי אבל ישנם רבים שלא אוהבים את זה.

 

קבריולט הוא רכב שדורש מהנהג להתפשר. מי שמוכן נהנה מי שלא לא משתמש בקביולט אבל זה היה נכון גם לשנות הזהר של השמונים והתשעים.

 

הסיבות לירידה בכמות לדעתי הם:

  1. 1. חוסר בהצע של מכוניות חדשות ובמחיר סביר (90-140 אלף) שיכול להוות אלטרנטיבה. לא מיבאים כאלו מכוניות וגם לא כל כך מייצרים אותם.
  2. 2. מעבר לגג קשיח מתקפל שהעלה את המחיר וגם יצר פחות נראות בכביש
  3. 3. הצערה של כלל ציי הרכב - פחות נפוץ, "שווה", אופנתי ... להשתמש ברכב ישן
  4. 4. חוסר בבעלי מקצוע המסוגלים לעזור לבעלי רכבי הקבריו הישנים לשרוד
  5. 5. התברגנות של קהל היעד - מזגן ... וכו' ...
  6. 6. האופי של שוק הרכב בארץ שלא מעניק נקודות זכות לרכב פתוח כרכב "בעל סטטוס" - חלק מקהל היעד המקורי בחול לא רלוונטי בארץ


×
×
  • תוכן חדש...