Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המערכת רדיו-דיסק נשארת דולקת גם אחרי שאני מכבה מנוע.זה מן הסתם יושב לי על המצבר ויכול לרוקן אותו.

הפתרון הזמני הוא כמובן להוציא את המערכת כל פעם, אבל אני מניחה שיש דרך יותר טכנולוגית וחשמלית לטפל בעניין.

אין עושים את זה? ואם זה במוסך-כמה פחות או יותר אמור לעלות?

פורסם

להגיע לחשמלאי /מתקין מערכות ולבקש שיעביר לך את המערכת לאחרי הסוויץ , ואז אחרי כל הוצאת סוויץ הרדיו דיסק יתכבה .

פורסם

המערכת אמורה לקבל מתח -מסויים- גם אחרי כיבוי הרכב, אם היא לא תקבל, היא לא תשמור לך תחנות רדיו, דיבוריות BT וכדומה.

 

זה חשוב לציין.

 

 

לפי מה שאני מבין ממך, הרדיו אחרי הכיבוי נשאר לגמרי דולק, מה שכמובן לא אמור לקרות.

 

כמו שאמרו כאן, מציע שתיגש למי שחיבר לך את הרדיו כדי שיתקן את זה, כנראה החוטים הפוכים או לא מחוברים טוב.

פורסם
המערכת רדיו-דיסק נשארת דולקת גם אחרי שאני מכבה מנוע.זה מן הסתם יושב לי על המצבר ויכול לרוקן אותו.

הפתרון הזמני הוא כמובן להוציא את המערכת כל פעם, אבל אני מניחה שיש דרך יותר טכנולוגית וחשמלית לטפל בעניין.

אין עושים את זה? ואם זה במוסך-כמה פחות או יותר אמור לעלות?

 

scoob צודק , החוט האדום והצהוב כנראה מחוברים יחד

 

לא צריך לגשת למוסך , מספיק מתקין מערכות ואם אין באיזור אז גם חשמלאי רכב יכול לעזור

 

לא אמור לעלות יותר מ 50-100 שח גג לדעתי מפני שזאת עבודה ממש פשוטה שכולל פירוק והרכבה לא תיקח יותר מ 10-15 דקות

 

אם את מאיזור הצפון את מוזמנת להגיע לאחד המפגשים שלנו בימי שישי ונסדר לך את זה בחינם :-D

 

ולבנתיים במקום להוציא את המערכת כל פעם אפשר פשוט לכבות אותה עם כפתור ה POWER ביציאה מן הרכב :?

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

×
×
  • תוכן חדש...