Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם חברי פורום Cars Forum שמי הוא גל

חדש פה בפורום

ואני מעוניין לשתף אותכם בעבודתי על ציפוי רכב במט

זאת עבודה כיפית מעניינת ומאתגרת

IMG_0088.JPG

IMG_0092.jpg

IMG_0093.jpg

IMG_0141.jpg

IMG_0142.jpg

IMG_0143.jpg

IMG_0087.jpg

IMG_0094.jpg

פורסם

זה החומר שהשתמשתי

3M-1080-Scotchprint-Matte-Black-Vinyl

זה יחסית קשה בהתחלה ובלי ציוד מתאים זאת מדבקה שעובדת בלי מים יש לה רצועות אוויר אז הבאתי טרמוגן

ואז זה התחיל להיות ממש קל :]

ומוזמן לבוא לראות ממש כמו בתמונה

פורסם

עוד קצת תמונות ועוד קצת מדבקות

הזמנתי 2 סמלים שחורים של לנד רובר

ועוד מדבקה מגניבה ;]

IMG_0216.jpg

IMG_0217.jpg

IMG_0218.jpg

IMG_0357.jpg

IMG_0359.jpg

IMG_0360.jpg

IMG_0365.jpg

פורסם
קשה לראות בתמונה איך יצאו לך הגימורים הקטנים אבל בתמונות זה נראה טוב מאוד.

 

כמה זמן לקח לך לצפות את הרכב?

בסך הכל יצא איזה חודש וחצי

ישבתי עליו מתי שהיה לי זמן פנוי כל חלק יוצא בין חצי שעה לשעתיים

פורסם

יש מצב שנסעת הבוקר ברחובות לכיוון מכון ויצמן?

אם כן, אז כנראה ראיתי את הרכב שלך. בהחלט יש לו נוכחות בכביש. תגובת החברה היתה: "הוא נראה מאוד... צבאי" :roll:

פורסם

עבודה יפה מאוד. מעניין איך הציפוי יחזיק בשטח את כל השריטות של השיחים?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
עבודה יפה מאוד. מעניין איך הציפוי יחזיק בשטח את כל השריטות של השיחים?

 

שריטות קטנות הוא מעלים בחום של שמש חזקה תוך כמה ימים אבל שריטות עמוקות אין מה לעשות איתם (:

פורסם

כמה כסף יצא לך הכל?

 

נראה פרוייקט חביב לחופש. (אם יהיה לי זמן, שתי עבודות).

 

אם אני יעשה ככה לשברולט, זה יהפוך אותה לרכב סרסורים8)

 

 

אפשר לקלף את זה נכון? (לא עושה בעיות).

זה עמיד במים ושטיפה?

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...