Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נקמת הג'ולייטה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלפא רומיאו ג'ולייטה 1.4 מולטיאייר עושה שרירים בגהנום הירוק.

 

המגזין האיטלקי Al Volante לקח פעם נוספת את הג'ולייטה לנורבורגרינג, הפעם כאשר היא מצויידת במנוע 1.4 מולטיאייר בעל 170 כ"ס ומשודכת לתיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית מבית Zahnradfabrik המוכרים בקיצור ZF.*

 

התוצאות מדברות בעד עצמן: 1''48'8 - שמונה דקות, ארבעים ושמונה שניות ומאית השניה.

 

תהנו!

 

http://www.alvolante.it/news/alfa_romeo_giulietta_tct_nurburgring-648756

 

*עריכה: תחילה נכתב בטעות כי התיבה היא מבית ZF. למעשה מדובר על פיתוח של פיאט (Fiat PowerTrain ו-Magneti Marelli) בשילוב יחידת הפעלה של BorgWarner.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

כן זה מהיר מאוד יחסית לנתונים של הרכב.

זה זמן זהה לקורסה OPC.

על הנייר זה מגניב והכל אבל בתאכלס ג'ולייטה QV (תלתן ירוק) עושה 8:30 וזה רכב פשוט גרוע מבחינת ניהוג,

כזאת אכזבה לא חוויתי הרבה זמן. אולי כי הגעתי עם ציפיות. אוטו פשוט על הפנים, נפילה...:?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

הגיר החדש של פיאט הוא לא של פיאט?

יש נתוני מהירות בwikipedia

8.48 זה נתון לא רע בשביל מכונית ספורטיבית אבל אף אחד לא ניסה מכונית עם מנוע 1.4 בנורבורגרינג.

 

בשביל ההרגשה הטובה של emor לוטוס אקסיג' Mk1 עשתה זמן של 8:42

אייל

פורסם
כן זה מהיר מאוד יחסית לנתונים של הרכב.

זה זמן זהה לקורסה OPC.

על הנייר זה מגניב והכל אבל בתאכלס ג'ולייטה QV (תלתן ירוק) עושה 8:30 וזה רכב פשוט גרוע מבחינת ניהוג,

כזאת אכזבה לא חוויתי הרבה זמן. אולי כי הגעתי עם ציפיות. אוטו פשוט על הפנים, נפילה...:?

שטויות.

 

הגיר החדש של פיאט הוא לא של פיאט?

 

טעות בידי. אני מאמין שבילבלתי את הגיר של פיאט עם זה של פורשה.

נעשה סדר:

הגיר של פיאט הוא כן של פיאט. הוא פותח בשיתוף עם BorgWarner ולא ZF כפי שרשמתי קודם לכן.

בנוסף Magneti Marelli, אשר בבעלות פיאט (FTP), היו גם כן שותפים לתהליך הפיתוח.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Dual-clutch_transmission - מי שרוצה לקרוא על תיבות דו מצמדיות באופן כללי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
כן זה מהיר מאוד יחסית לנתונים של הרכב.

זה זמן זהה לקורסה OPC.

על הנייר זה מגניב והכל אבל בתאכלס ג'ולייטה QV (תלתן ירוק) עושה 8:30 וזה רכב פשוט גרוע מבחינת ניהוג,

כזאת אכזבה לא חוויתי הרבה זמן. אולי כי הגעתי עם ציפיות. אוטו פשוט על הפנים, נפילה...:?

 

מבקש להבין, האם זמני הקפה בפועל הם רק נתונים "על הניר" ? או שמא הם כאלו כשמדובר באוטו של צרינו, אבל כמובן לא כשמדובר על האוטו שלנו. לא כל כך ברורה לי הנקודה הזו, במיוחד שהדרך העיקרית לגבש קונצנזוס או אמת מידה בכל הנוגע ליכולת ספורטיבית, היא מדידת זמני הקפה של מסלולים שונים והשוואתם.

פורסם
ומשודכת לתיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית מבית Zahnradfabrik המוכרים בקיצור ZF.

 

אני במקומך הייתי יוצא לחל"ת מהפורום מהפדיחה הזו.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם
אני במקומך הייתי יוצא לחל"ת מהפורום מהפדיחה הזו.

 

1. זה בקטנה, הגיעו אנשים עם חליפות שחורות 5 דקות אחרי שהעליתי זאת על הכתב...

2. אכן פאדיחה, בדיוק קראתי איזה משהו על פורשה אז עשיתי סלט. אופס...:oops:

 

נ.ב. אתה משלם לי רטרו עד עכשיו?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
קונצנזוס אוהדי VAG?

 

 

ברגע שאין לך מושג עדיף לא לענות או להתנצל ולהודות בטעות, ככה לומדים.

גם בטבלאות בויקיפדיה זה לא אותו מזג אויר, צמיגים, נהג... אז לא צריך להתייחס לזמנים שם כתורה מסיני :-)

בכל אופן זה כיף לראות ג'ולייטה עוברת ברחוב ליד כל הרכבים האפורים שיש בארץ, הלוואי שיקנו כמה שיותר!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

×
×
  • תוכן חדש...