Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב/בוקר טוב חברים,

אני כבר כמה ימים כותב כאן בפורום, וקשה לי להגיע להחלטה בגלל שכל פעם מתווסף לי עוד רכב לרשימה.

אני מחפש רכב שתיהיה לו קריאת כביש/ חוויות נהיגה וכו' טובה מאוד, כרגע אני נוסע על מאזדה 3 2006, ואני מחפש לעלות למשהו יותר איכותי.

הרכב אמור לנסוע כל יום בממוצע 120 ק"מ (ירושלים- תל אביב).

קריאת כביש/ חוויות נהיגה - האלה הם הדברים שהכי חשוב לי.

מה שעוד חשוב לי שאחזקה לא תיהיה כואבת (:

מה שעוד קצת חשוב לי אבל פחות, זה שהרכב יהיה מאובזר(מערכות בטיחות וכו').

הרכבים שעלו לי מחיפוש בפורום הם:

מאזדה 6

הונדה אקורד

טיוטה אוונסיס

פורד מונדאו

יונדאי סונטה.

 

אשמח לשמוע דעות לכאן ולכאן, וגם הצעות לרכבים אחרים.

תודה רבה רבה על העזרה.

אני ממש מבולבל ואשמח להכוונה! (:

נ.ב אפשרי למתוח עוד קצת את התקציב אם זה עוזר.

פורסם

כל האופציות האלו יהיו יקרות לתחזוקה ,טיפולים יקרים יחסית וטסט יקר.אפשר להוסיף כמה אלפים בודדים ולקנות מליסינג i30 מיברת ליסינג אמינה כמו אלבר ויש להם מהחר 2009-10.הרכב בטיחותי,אמין והתחזוקה זולה וחסכונית יותר יחסית לאופציות שהעלית. 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...