Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הערות:

הנתונים הגולמיים נלקחו מאתר משרד התחבורה ועובדו על ידי.

יש אי התאמות בין הדיווח של איגוד הרכב לרשימה הזאת.(יכול להיות שהרשימה לא מלאה).

הנתונים מ-1 ינואר 2012 עד 2 מאי 2012.

 

כנראה מופיעות ברשימה גם מכוניות שהיבואנים הביאו לצורכי תקינה. (יכול להיות שלא נמכרו).

ט.ל.ח.

 

קישור לחודש קודם: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=422642

 

car_stats_4_2012.png

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פורד פוקוס מובילה בפער ענק, נראה שדלק מוטורס החליפו סוס מנצח.

חוץ מזה, האיביזה ממשיכה לככב. כנראה שהמקיף שלה צפוי עוד לעלות:roll:

 

ואיפה פרארי ומזראטי אחרי הפתיחה המתקושרת של הסוכנות?

פורסם

סחטיין על ההשקעה, נהניתי לנבור ברשימה.

מעניין, למשל, ברמה האקדמית בלבד כמובן, שהדגמים הכני נמכרים אצל BMW הם הדגמים הזולים ביותר - 116, 318, 320, לעומדת מרצדס, שם הדגמים הנמכרים ביותר הם דווקא לא הזולים ביותר. אולי זה קצת מראה על רדיפת הסמל ב- BMW, לעומת חיפוש דברים אחרים במרצדס.

כמובן, מדהים במיוחד הוא מספר הפוקוסים שנמכרו. בלי להפחית מחשיבותו של הרכב וטיבו, מעניין באיזה מחיר הוא מגיע לחברות הליסינג... יאללה, שיעברו כבר תקנות שמגבילות את ההנחות האלה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

המכירות של סקודה נראה לי עקפו את VW, אוקטביות יותר מגולף, גולף+, שירוקו וג"טה ביחד, שתי פאביות לכל פולו, שתי סופרב לכל פאסאט, וארבעה ייטי לכל טיגואן. ואם לא המסחריות גם סיאט היתה עוקפת אותה. הבדלי המחירים והמבצעים עשו את שלהם. מבין ה70 סדרה 1 החדשות, אפילו לא אחת ידנית לרפואה.

פורסם

תודה על הפרסום, מרתק לחפור בנתונים המוצגים.

 

הופתעתי לגלות שהג'ולייטה עקפה את רוב (כל?) מתחרותיה.

בעניין דלק מוטורס, כל הכבוד (פורד). זה גם מסביר את ההזנחה באגף מאזדה.

 

נ.ב. נחירות חזקות במיוחד נשמעות מסוכנויות פיאט...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

כמה דברים שעניינו אותי:

נמכרה כמות יפה של קיה ריו.

 

וגם,

יחידה אחת של RS5

3 יחידות של 1M

3 יחידות של CL63

יחידה אחת של C63

יחידה אחת של GT-R

פורסם

מישהו שם לב שהמכונית שנמכרת הכי הרבה היא למעשה סטיישן.

אם מישהו היה רואה את זה לפני 5 שנים הוא לא היה מאמין.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
המכירות של סקודה נראה לי עקפו את VW, אוקטביות יותר מגולף, גולף+, שירוקו וג"טה ביחד, שתי פאביות לכל פולו, שתי סופרב לכל פאסאט, וארבעה ייטי לכל טיגואן. ואם לא המסחריות גם סיאט היתה עוקפת אותה. הבדלי המחירים והמבצעים עשו את שלהם. מבין ה70 סדרה 1 החדשות, אפילו לא אחת ידנית לרפואה.

 

המכירות של הסקודות עוקפו את אלו של VW עוד לפני כמעט 5 שנים, הפער רק הולך וגדל עם השנים.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

לא נראה לי שהנתונים נכונים...

 

עד כמה שהייתי רוצה לראות יותר כאילו על הכביש אין מצב שנמכרו 3 רכבי רנו RS 250...

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם

ואיפה פרארי ומזראטי אחרי הפתיחה המתקושרת של הסוכנות?

 

כרגע פרארי ומזראטי עדיין נחשבות ייבוא אישי ואפילו לא הקצו לרכבים סיומת ללוחית, כמו ששמת לב בסטטיסטיקה לא מציינים רכבים שהגיעו מייבוא אישי.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם

2 דברים :

 

פשוט עצוב לראות איזה שם גרוע יש לקרסו. גם אם הם ימכרו את רנו/ניסאן בשקל וחצי, כמות המסירות תהיה קטנה.

 

מאוד מפתיע לראות את נתוני המסירה של הפיאסטה החדשה. למישהו אולי יש השערה למה המכירות ברצפה ?

פורסם
המכירות של הסקודות עוקפו את אלו של VW עוד לפני כמעט 5 שנים, הפער רק הולך וגדל עם השנים.

 

http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2250-%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%A9%D7%A0%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%90-225,949-%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%91-2011.html

 

ובדקתי 2010 ו 2009, תמיד VW הובילה ובפער ענק.

פורסם

הופתעתי לגלות שהג'ולייטה עקפה את רוב (כל?) מתחרותיה.

מי המתחרות שלה? היא די יחודית במחיר שלה.

 

נ.ב. נחירות חזקות במיוחד נשמעות מסוכנויות פיאט...

 

זה כי אחרי שהם נוסעים לירושלים לקחת את השיק, הם עייפים ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...