Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.pompa.co.il/pl_product~14587~61~369.htm

קופסא של POMPA אגב הם רציינים? ולא סתם חאפרים?

אגב לסאב KICKER 12 אינצ' 400 RMS

הוא לא יפרק אותה?

הפורט במקום והכל?

עם מגבר MAC AODIU4200 110RMS X 4,

ואני מחבר לCOIL אחד את הימין ולCOIL השני את השמאל האם זה יהיה טוב או עדיף גישור (הגישור פחות חזק) בגלל זה אני שואל

פורסם

עדיף לך להפעיל סאב בגישור בכללי.

למקרה הספציפי שלך תביא סאב עם התגדויות מתאימות לגישור כדי להפיק את מירב ההספק מהמגבר, אני מאוד לא ממליץ לך לחבר כל סליל לערוץ נפרד. אין לך יכולת מדידה לדעת שכל ערוץ מוציא את אותו ההספק בדיוק בצורה לינארית ועקבית.

לגבי תיבות, בלי לזלזל זה סה"כ סאב של קיקר, אני לא חושב שהוא מסוגל לפרק תיבה. כל תיבה רגילה תספק את הצרכים שלך

פורסם

התיבה הזאת גרועה ביותר,לחבר שלי היה פיוניר 800 על התיבה הזאת זה נישמע זווע,החליף לתיבה רגילה MDF והיה שינוי לטובה,אל תיגע בתיבה הזאת.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם
עדיף לך להפעיל סאב בגישור בכללי.

למקרה הספציפי שלך תביא סאב עם התגדויות מתאימות לגישור כדי להפיק את מירב ההספק מהמגבר, אני מאוד לא ממליץ לך לחבר כל סליל לערוץ נפרד. אין לך יכולת מדידה לדעת שכל ערוץ מוציא את אותו ההספק בדיוק בצורה לינארית ועקבית.

לגבי תיבות, בלי לזלזל זה סה"כ סאב של קיקר, אני לא חושב שהוא מסוגל לפרק תיבה. כל תיבה רגילה תספק את הצרכים שלך

כן אבל יצא "דפיקה" טובה?, בקשר לDUBLUE VOICE COIL איך אני מודד שכל ערוץ מוציא את אותו ההספק ?

ולמה יש DUBLUE VOICE COIL ?

התיבה הזאת גרועה ביותר,לחבר שלי היה פיוניר 800 על התיבה הזאת זה נישמע זווע,החליף לתיבה רגילה MDF והיה שינוי לטובה,אל תיגע בתיבה הזאת.

אחי תיסתכל באתר של פומפה תמליץ לי שם , אני מחפש תיבה זולה טובה עם פורט , שתוציא את המיטב כוח וקצת איכות.

×
×
  • תוכן חדש...